Strona 9 z 11

Re: mysz

: 2017-02-03 13:10
autor: mysz
Różnica masy jest duża w porównaniu do ory koła. Żadnej czkawki nie ma, wkręca się do samego odcięcia, czyli jest to dosyć nietypowe jak na fsa
To o czym piszesz jest typowe dla lżejszego koła zamachowego

Fotka poglądowa jak dupa przysiadła. Wiem, jest brudny, ale nie zamierzam go póki co myć :mrgreen:

Re: mysz

: 2017-02-03 13:13
autor: abramowicz
Mi daszki się podobają, ogólnie jest bardzo ładny (nawet nie umyty) :)

Re: mysz

: 2017-02-03 13:47
autor: duracell
mysz pisze: wkręca się do samego odcięcia, czyli jest to dosyć nietypowe jak na fsa
Kto Ci takich herezji naopowiadał ? Mechanik czasu ? :mrgreen:

Re: mysz

: 2017-02-03 14:10
autor: mysz
Zakręć do ponad 6 tys obr/min fsa jadąc na 4 biegu ;) ostrzegam, że łatwo nie będzie ;) Spadek momentu powyżej 5500 obr/min jest bardzo duży, do tego długa skrzynia, więc lekko nie jest.

Re: mysz

: 2017-02-03 18:48
autor: duracell
Żeby bujnąć się na 4 biegu musiałbym jechać kilkanaście kilometrów od domu bo u siebie nie mam gdzie.
Na 3 do odcinki spoko, 150 to jeszcze nie prędkość :)

Re: mysz

: 2017-02-03 19:07
autor: Spider33
duracell pisze:Żeby bujnąć się na 4 biegu musiałbym jechać kilkanaście kilometrów od domu bo u siebie nie mam gdzie.
Na 3 do odcinki spoko, 150 to jeszcze nie prędkość :)
Lewarek z biedry, koła do góry i nawet na 5 odcina będzie. Do czasu aż sie olej nie skonczy albo silnik zagotuje. Ale stawiam że 1 opcja wcześniej nastąpi ;) Dobrze Mysza ze piszesz takie rzeczy bo wiem od kogo pod żadnym pozorem w przyszłosci nie kupować części silnikowych.

Re: mysz

: 2017-02-03 20:32
autor: duracell
Też myszorka dodam na czarną listę :D trza zachować ostrożność ;)
Podlewarowane Probe lewarkiem z Biedronki powinno obrócić zegary :)

Re: mysz

: 2017-02-03 20:50
autor: mysz
Ale Pany, ja nie zamierzam rozbierać silnika na części ;) Jestem z niego bardzo zadowolony, osiągi nadzwyczaj dobre, oleju dolewać nie muszę, więc niestety :mrgreen:
Chyba, że chcecie mam "zapasowy" silnik u Krecia w piwnicy z padnięta uszczelką, wysranymi uszczelniaczami i pierścieniami- on swego czasu też latał po 220kmh :mrgreen:

Re: mysz

: 2017-02-16 23:32
autor: mysz
Jako, że ostatnio probas był na podnośniku cyknąłem parę fotek zawiasu. Jak widać wszystko w najlepszym porządku, niemal jak w nowym aucie :slon:

Re: mysz

: 2017-02-16 23:38
autor: cuba27
Masa wrogiem osiągów a rdza podobno lżejsza od włókna węglowego

Re: mysz

: 2017-02-17 06:25
autor: Sallmo
Nie jest źle, troszku towotu by nie skrzypiał i będzie jak nowy :D

Re: mysz

: 2017-02-17 07:20
autor: infernoblade
Tak, jasne, opowiadaj co to za trup? Kupiłeś drugiego?

Re: mysz

: 2017-02-17 08:30
autor: Sallmo
Jaki trup, dobry stan tylko niewielkie wikwity rdzy są ;)

Re: mysz

: 2017-02-17 09:02
autor: Spider33
Gdybyś w razie sprzedawał biorę komplet zawiasu tył plus osłona baku.

Re: mysz

: 2017-02-17 09:30
autor: KrecioPL
Jakby co - auto ze zdjęć jest bordowe a nie czerwone... Myszakowi się Prima Aprilis włączył

Re: mysz

: 2017-02-17 10:22
autor: Sallmo
A gdzie tam bordo?? Jak sam brąz widać ;)
Żeś mnie podkupił z zawiasem:(

Re: mysz

: 2017-02-18 10:53
autor: Lukasz
Ładnie to się było smiac z rdzewiwjacych jedynek.swoja drogą sie troche na duchu podniósł em :)

Re: mysz

: 2017-03-01 00:12
autor: Kamil234
Jakie konkretnie amory na tył z KYB dostałeś, jaki nr katalogowy?:) od starych dużo się różniły ?

Re: mysz

: 2017-03-01 01:01
autor: mysz
Kamil234 pisze:Jakie konkretnie amory na tył z KYB dostałeś, jaki nr katalogowy?:) od starych dużo się różniły ?
Nie mam amorów KYB, tylko service parts. Nie wiem jaki nr katalogowy. Były identyczne jak ory amory (poza tym, że ory były olejowe, a te są gazowo-olejowe).

Re: mysz

: 2017-03-01 13:03
autor: Kamil234
Hmm i w jakiej cenie były te service parts. gazowo-olejowe?

Re: mysz

: 2017-03-01 14:54
autor: KrecioPL
A tak w ogóle - numery są Ci potrzebne ze względów czysto informacyjnych czy potrzebujesz kupić?

Re: mysz

: 2017-03-01 17:10
autor: mysz
Z tego co pamietam to 120zł/szt

Re: mysz

: 2017-03-01 17:33
autor: Kamil234
KrecioPL pisze:A tak w ogóle - numery są Ci potrzebne ze względów czysto informacyjnych czy potrzebujesz kupić?

Potrzebuję kupić takie jak mówicie do przed liftu, aby przez przypadek nie kupić wyższych amorów, tylko takie jak były w 93 r. :)

Re: mysz

: 2017-03-01 17:40
autor: KrecioPL
Kamil234 pisze:Potrzebuję kupić takie jak mówicie do przed liftu, aby przez przypadek nie kupić wyższych amorów, tylko takie jak były w 93 r. :)
Napisz do Michała na biuro@mazdaparts.pl
I powiedz że potrzebujesz amory przednie do MX-6 przedlift. I po temacie.

Re: mysz

: 2017-03-01 17:41
autor: Kamil234
Dzwoniłem właśnie nie dawno i mają mi dać odpowiedź. Dzięki tak w ogóle za informacje gdzie szukać