Strona 2 z 2
: 2007-02-24 21:28
autor: Bogus
Robert pisze:Bogus pisze:Ciesze sie ze ktos sie cieszy, drogi dolocik jest juz spakowany do PL

Rozumiem, że Ty się cieszysz ze sprzedaży
drogiego dolotu, ale nie rozumiem w takim razie radości Crupka...

a ja nie rozumnie czemu ty nie rozumiesz radosci Crupka

Pomruk silnika jest zeczywiscie zajefisty, inny niz z wydechu, mniej basowy
: 2007-02-25 10:10
autor: crupek
Jestem po imprezie imoge napiszeć coś nie tak

bo właseni wrocielme
RObert ma okres i sie czepia

: 2007-02-25 15:14
autor: Bogus
No to po dawce swiezego powietrza powinno sie zwiekszyc dawke paliwa, czyli wsadzic regulator cisnienia paliwa (niekogo nie namawiam

)
http://www.allegro.pl/item169052545_reg ... ejdz_.html umnie u wiele taniej
: 2007-02-25 15:24
autor: Flyke
bogus , jaki koszt takiego regulatora z przesylka ???
: 2007-02-25 19:33
autor: Kędziorek
Boguś, tyle, że ten regulator z Allegro jest lepszy niż te z eBay, stąd taka cena.
: 2007-02-25 19:58
autor: Drzymek
Kędziorek pisze:Boguś, tyle, że ten regulator z Allegro jest lepszy niż te z eBay, stąd taka cena.
Tak?
A możesz mi powiedzieć czym się one różnią?
: 2007-02-25 21:20
autor: RX
Witam,
Sam regulator to nie ma za bardzo sensu. Przy montażu turbo np. - warto. Czym się różnią te regulatory - nie wiem i pewnie się nie dowiem. Stożek Jacky i K&N wygląda podobnie...
Pzdr.
: 2007-02-26 02:40
autor: Bogus
Zadaniem regulatora jest doprowadzic czyli zahamowac i wypuscic pod odpowiednim cisnieniem regulowanym na manometrze paliwo do wtryskow nie dziala on w zaden sposob elektrycznie, kiedys naprawialem reduktory cisnienia wiem jak sa zbudowane, zadnej filozofi tam niema, zwyczajna mebrana i tyle. Co prawda byly to redukory gazowe ale zasada ta sama. Do takiego regulatora przydala by sie dobra pompa paliwa zwyczajna moze nie wytrzymac cisnienia.
Ten z allegro na pewno jest lepszy bo drozszy nie.
Stozek K&N jest taki sam ale ma specjalne wlokno lepsze podobno.

: 2007-02-26 08:34
autor: RX
Witam,
Z tego co wyczytałem turbo na małym doładowaniu powinno pociągnąć bez zmiany pompy - na samym regulatorze. Przy większym booscie - oczywiście zmiana pompy i pewnie inne wtryski...
Pzdr.
: 2007-02-26 08:39
autor: Drzymek
I teraz najlepsze pytanie:
Czy samochód z pompą Walbro 255l/h i regulatorem ciśnienia paliwa, które ustawimy na taką samą wartość jak była fabryczni będzie więcej palić przy spokojnej jeździe, emeryckiej bez szaleństwa???
Bo jak się da większe ciśnienie i daje po garach, to wiadomo że będzie żłopać sporo więcej.
Chodzi o zasadę:
-do jazdy na co dzień pal tyle samo
-na wyścigi bierz cysternę
: 2007-02-26 18:26
autor: Dee Jay
Sorry za OT ale na allegro ktoś też sprzedawał doloty ale już ich nie widzę czy to był ktoś z klubu??
: 2007-03-30 11:03
autor: Wito
panowie a co to jest ten mały "cypek" po prawej stronie dolotu (patrząc od przodu) i co za cienki wężyk się tam podłącza bo ja właśnie zakładam dolocik od bogusia i nie mam żadnego małego wężyka czy ma to jakieś znaczenie czy nie?? dzięki za odpowiedź