Strona 2 z 2
: 2008-02-10 19:45
autor: wargawiesiek
mika_vixen ma racje z tym ciśnieniem bo co ci z tego że będziesz miał większą wydajność pompy, która nie da rady utrzymać większego ciśnienia paliwa.Wystarczyło by żebyś zmienił wtryski bo bez tego ani rusz do większych mocy
: 2008-02-10 21:00
autor: OLEY
mika_vixen pisze:czy pompa powinna chodzić już po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłonu,czy dopiero po zakręceniu rozrusznikiem.
Powinieneś ją usłyszeć po przekręceniu kluczyka na pozycję "zapłon"(zapalone kontrolki).
: 2008-02-10 21:01
autor: davidlive
mika_vixen pisze:Ok.To są tylko moje przypuszczenia,ale żeby nie zakładać nowego tematu czy pompa powinna chodzić już po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłonu,czy dopiero po zakręceniu rozrusznikiem.
to pytaj małpę o to , on wie cos na temat tego kiedy i jak ma działa pompa paliwa
: 2008-02-10 23:02
autor: mika_vixen
Właśnie u mnie ona nie chodzi w pozycji zapłon,z tego co doszedłem to dopiero przy kręceniu rozrusznikiem się załącza ,jak przepływka się ruszy.Przy zgaszonym silniku jak ręcznie ruszę przepływkę to słychać przekaźnik i pompa rusza.Chyba tak nie powinno być,jutro trzeba z tym powalczyć :P
: 2008-02-10 23:57
autor: Bogdan9999
U mnie jest tak samo bo tak musi być. W przepływce jest taki styk który ja załącza jak sie nawet trochę przepływka otworzy.
Wiesiu jeśli moja jedna pompa paliwa ma ciśnienie pracy 3-6 barów tak jak pompa warblo to co robią 2 takie same pompy ? Utrzymują takie ciśnienie przy 2 krotnie większym zapotrzebowaniu, zreszto co ci będę tłumaczył ty powinieneś to wiedzieć skoro takie poważne przeróbki w probku robisz. Pozdro
: 2008-02-11 07:17
autor: wargawiesiek
ale przy jakim napięciu te 6 barów wytworzy? Jeśli dostarczysz napięcie bez spadku do pompy to wtedy się zgodzę, też jeśli poprowadzisz oddzielne napięcie na obie pompy.
: 2008-02-11 17:31
autor: daniel
mika_vixen pisze:O symbolu GSS 341,powinna spasować.
a właściwie czym one sie różnia?? - chodzi mi o poszczególne oznaczenia pomp warblo 255

: 2008-02-11 22:39
autor: Bogdan9999
Z tego co wiem to do montażu wewnątrz i na zewnątrz. Pozdro
: 2008-02-11 22:40
autor: daniel
ok dzięki, chociaż pisałem do tego gościa na allegro ( symbol pompy paliwa co wyrzej ) i zapewniał że pasuje zamiast naszej
: 2008-05-12 13:57
autor: Drzymek
Jaką dokładnie wydajność ma jedna seryjna pompa paliwowa w 1GT?
Na stronie Performanceprobe.com podają 80L/H przy ciśnieniu 2,5BAR

?
Czy ma ktoś może do pożyczenia na weekend pompę Walbro 255?
Oczywiście pokryję wszystkie koszty wysyłki. Chcę tylko sprawdzić czy na pompie Walbro dalej będą występować moje problemy, a nie chce od razu wydawać 400zł na nówkę z allegro.
Byłbym BARDZO WDZIĘCZNY!!!
POZDRAWIAM!!!
: 2008-05-12 14:34
autor: Kocureq
Na probetalk.com mówią coś o 34-36psi na biegu jałowym.
: 2008-05-12 14:48
autor: Drzymek
36psi=ok2,5bar
: 2008-05-12 15:00
autor: Kocureq
: 2008-05-19 14:19
autor: Drzymek
Dokonałem dziś dokładnych testów układu paliwowego. Wyprowadziłem wskaźnik z regulatora na zewnątrz i przez okno do środka kabiny. No i ruszyłem na testy. Pałowałem auto bardzo mocno (ale tylko na jednym biegu) do odcięcia na 2 biegu i cokolwiek bym z autem nie robił to wskazówka nigdy nie zeszła poniżej 3 bar. Podczas ostrego przyspieszania wskazówka rośnie do 3,5 - 4bar i na takim poziomie cały czas się utrzymuje. Patent z 2pompami paliwowymi sprawdza się bardzo dobrze i zapewnia silnikowi paliwa pod dostatkiem. Na wskaźniku nie było żadnych spadków ciśnienia.
Pozdrawiam!
: 2008-05-19 17:09
autor: Bogdan9999
No ta wypowiedź powinna rozwiać wątpliwości co do mojego patentu. Pozdrawiam
: 2008-05-19 17:34
autor: Sqad
Za male ciśnienie paliwa żeby coś stwierdzić. Jeśli stabilnie utrzyma 6 barowe ciśnienie to będę w szoku.
: 2008-05-19 18:47
autor: Drzymek
Bez żadnego problemu mogę to sprawdzić. Pamiętam że raz przykręciłem na 5bar, to mi auto zgasło przy zmianie biegów.
: 2008-05-19 23:52
autor: Bogdan9999
Sqad pisze:Za male ciśnienie paliwa żeby coś stwierdzić. Jeśli stabilnie utrzyma 6 barowe ciśnienie to będę w szoku.
Śmie twierdzić że utrzyma i 7

Pozdro