Strona 2 z 5

Re: Pawel_-5

: 2014-01-10 15:08
autor: KrecioPL
Tak okleiliśmy dawane lampy myszy, później jeździły u mnie w moim poprzednim probku
http://fordprobe.pl/forum/download/file ... &mode=view
http://fordprobe.pl/forum/download/file.php?id=6639&t=1

Nie lepiej?

P.S myślę, że dlatego kupiłeś II gen V6, bo nie jechałeś 2.2 Turbo. Robi robotę ;P

Re: Pawel_-5

: 2014-01-10 21:50
autor: Pawel_-5
KrecioPL pisze:Tak okleiliśmy dawane lampy myszy, później jeździły u mnie w moim poprzednim probku
http://fordprobe.pl/forum/download/file ... &mode=view
http://fordprobe.pl/forum/download/file.php?id=6639&t=1

Nie lepiej?
Fajnie wyglądają, co prawda czerwone kierunki ale takie bym założył.

Na jakiej zasadzie to zrobiliście? Jakaś specjalna folia?
Pzdr

Re: Pawel_-5

: 2014-01-10 21:58
autor: KrecioPL
Tak folia do oklejania lamp. Umyte, odtłuszczone, folia i suszarka
Jest to ciut lepsze rozwiązanie (wg mnie) niż farba, bo jbc bierzesz ponownie suszarkę i odklejasz folię.
Myśmy jeździli na normalnych żarówkach z tymże pomalowanych farbką do modeli na zielono.
Świeciło to... na pomarańczową z qrewsko intensywną nutą czerwonego ;) więc gdy trzeba było zatrzymać się do kontroli, stawało się na pozycjach i wtedy awarie - w tym układzie było widać kontrast i żaden z nas mimo wielokrotnych kontroli nie stracił dowodu.

Re: Pawel_-5

: 2014-01-10 22:40
autor: mysz
KrecioPL pisze:Tak folia do oklejania lamp. Umyte, odtłuszczone, folia i suszarka
Jest to ciut lepsze rozwiązanie (wg mnie) niż farba, bo jbc bierzesz ponownie suszarkę i odklejasz folię.
Myśmy jeździli na normalnych żarówkach z tymże pomalowanych farbką do modeli na zielono.
Świeciło to... na pomarańczową z qrewsko intensywną nutą czerwonego ;) więc gdy trzeba było zatrzymać się do kontroli, stawało się na pozycjach i wtedy awarie - w tym układzie było widać kontrast i żaden z nas mimo wielokrotnych kontroli nie stracił dowodu.
Dodam od siebie tyle, że faktycznie najpierw pomalowałem żarówki na zielono (słabo świeciły), później kupiłem żółte, ale po porównaniu ze zwykłą żarówką w zasadzie nie było różnicy, więc śmigałem na zwykłych. W porównaniu do "normalnych" lamp US, to one świeciły na żółto :twisted:

Re: Pawel_-5

: 2014-01-11 04:04
autor: MatiLP640
też miałem folie czerwoną na lampach tylnych a konkretnie kierunkach i dla mnie wyglądało i świeciło to super ;)

Re: Pawel_-5

: 2014-01-11 12:30
autor: Pawel_-5
Ok. To i ja tak zrobię. Widzę na allegro mają te folię. Polecacie jakąś konkretną sprawdzoną?

Re: Pawel_-5

: 2014-01-11 14:24
autor: KrecioPL
Mysz, te zielone żarówki zdaje się jeździły później u mnie chyba ;)

W sumie marka tej folii bez znaczenia :P Chyba że w dobrej cenie byłaby jakaś transparentna folia 3M.
Kup jej trochę więcej niż myślisz że potrzeba, bo raczej za pierwszym razem porobią Ci się zmarszczki, pęcherzyki, albo naciągniesz za bardzo (w końcu to na zagięciu) i nie będziesz usatysfakcjonowany.

Re: Pawel_-5

: 2014-01-12 06:04
autor: MatiLP640
to się zgadza, kup nawet 3x tyle niż potrzebujesz, tak się wydaje że to proste jest ale jak się nie ma doświadczeni to strasznie ciężko ładnie nakleić, wiem z doświadczenia, dodam że w końcu mi tata kleił bo ma w tym doświadczenie a mnie już szlag trafiał przy tym, niby tylko dwa kierunki a masakra była, przynajmniej dla mnie :mrgreen: a co do firmy to tutaj się nie zgodzę Krecik, pierwsze kupiłem najtańszą na alledrogo, i syf niesamowity, w ogóle się tego nie dało nakleić, później kupiłem w sklepie w KRK oryginalną 3M i było miodzio, dodam że różnica w cenie to było 30 PLN więc jakieś nie cuda a różnica w jakości i przepuszczalności światła olbrzymia ;)

Re: Pawel_-5

: 2014-01-12 14:50
autor: KrecioPL
Jeśli nie uda mi się kupić do borek lamp usa to trzeba będzie okleić

Re: Pawel_-5

: 2014-01-12 15:02
autor: Eli
A będą Broki w tym roku? Bo ja też nie wiem czy mam się szykować :P

Re: Pawel_-5

: 2014-01-12 18:27
autor: mysz
Eli- nie ma. Kretosław organizuje zlot dla siebie samego ;)

Re: Pawel_-5

: 2014-01-12 18:39
autor: KrecioPL
ja z Czapą zastaniemy szczere pole, pusty ośrodek. Ale zakład to zakład - o dobrą flachę, więc obaj jedziemy. Wyślemy wam foto relacje :)

Re: Pawel_-5

: 2014-01-12 23:48
autor: Lukasz
Eli pisze:A będą Broki w tym roku? Bo ja też nie wiem czy mam się szykować :P

Będzie chyba niedługo myśleć nad zapodaniem jakiegoś tematu bo to niby aż cztery miechy ale zaraz się może okazać że tylko 4 miechy a decyzji do podjęcia trochę będzie

Re: Pawel_-5

: 2014-01-14 18:26
autor: Takes
Pawel_-5 pisze:
Patryk- pisze:
Pawel_-5 pisze:Generalnie komfort jest lepszy, wyciszenie no i moc silnika na plus.
Miałeś GL więc stąd to majaczenie :mrgreen:
Nie było tak źle, ze świateł szybciej ruszałem niż V6, automat miał długie 4 biegi... To był świetny wóz, kupiłbym go jeszcze raz:)
A GT nie miałem okazji jeszcze jechać.

przejedz sie z kimś kto ma tylko zwezke i dmucha te 0.8bara;-)

tylko zebys później nie chcial sobie cos zrobić za to ze kupiles 2gen 2.5v6 xD

pozdroo;-)

Re: Pawel_-5

: 2014-01-15 09:19
autor: KrecioPL
Święta racja. Pierwszy lepszy podmuch ze ślimaka i banan na japie ;)
Ale II gen i V6 to inna bajka ;)

Co do lamp - widziałem że masz ramkę blendy pomalowaną na czerwono.
A skoro masz rocznik 96 to ramka lamp euro jest czarna. i żeby to fajnie wyglądało:
1. Albo poza oklejeniem kierunków, pomalować też ramki, żeby się komponowało z blendą
2. Albo zostawić czarne ramki lamo, blendę przywrócić do ORY stanu lub walnąć całą na czarno (ramka w połysk, wewnątrz mat i czerwony napis "GT") :mrgreen:

Re: Pawel_-5

: 2014-01-17 17:13
autor: Pawel_-5
KrecioPL pisze:Święta racja. Pierwszy lepszy podmuch ze ślimaka i banan na japie ;)
Ale II gen i V6 to inna bajka ;)
No tak w końcu to turbo, a jakby tak doładować v6 kompresorem ... :) wtedy by się działo.

Jeśli chodzi o lampy to będę kombinował na wiosnę, dzięki za wskazówki jak zrobię to dam foty.

Re: Pawel_-5

: 2014-01-18 02:10
autor: MatiLP640
Wejdz Pawel w moja galerie i zobacz sobie jak takie cos wgladalo co Krecik pisze bo ja tak mialem ;)

Re: Pawel_-5

: 2014-01-18 10:45
autor: KrecioPL
Z tym, że Mati miał całą blendę na połysk ;)
Obrazek

Re: Pawel_-5

: 2014-01-19 00:14
autor: MatiLP640
no tak, jak wszystkie ramki w lampach, jakos by mi sie to gryzlo ramki w polysk a blenda w mat i ta co wysales, w tym czerwonym tez mi wyglada na polysk a nie na mat... a ramki na bank ma polysk ;)

Re: Pawel_-5

: 2014-01-19 01:58
autor: KrecioPL
Ramki są połysk, wewnątrz mat i czerwone gt.

Re: Pawel_-5

: 2014-01-19 23:03
autor: Takes
ta pupka wyglada oblednie!!!!!!!

Re: Pawel_-5

: 2014-08-01 17:31
autor: Pawel_-5
Nadszedł czas na konserwacje :) Droga sprawa - 900zł ale jest zrobiona porządnie i na wiele lat mam spokój. Podłogę z progami mam w idealnym stanie, praktycznie bez większych ognisk rdzy, tak więc warto było zabezpieczyć, łącznie z profilami zamkniętymi.

Re: Pawel_-5

: 2014-08-01 18:10
autor: Eli
Cena za usługę z materiałem, czy sam robiłeś ile tyle Ci wyszło za materiał?

Re: Pawel_-5

: 2016-07-24 19:20
autor: Pawel_-5
-- oryginalny post 2014-08-01 19:12 --
Eli pisze:Cena za usługę z materiałem, czy sam robiłeś ile tyle Ci wyszło za materiał?
Tyle zapłaciłem za robotę z materiałem w serwisie specjalizującym się konserwacją. Auto robili 5 dni roboczych.

-- dodano 2016-06-20 14:09 --

Jak co roku miałem dylemat czym zakonserwować skóry w probku. Jakby ktoś miał podobny problem to polecam zestaw Gliptone. Przeprowadziłem nim konserwację skór w miniony weekend i powiem wam, że jestem mega zadowolony. W zestawie jest szczotka i środek do czyszczenia, środek do konserwacji.
Zabawa z tym zajęła mi ponad 4 godziny, skóry czyściłem kilkukrotnie. Efekt od razu był taki, że skóra odsłoniła jakieś tam małe ryski które wcześniej były niewidoczne. Ale na drugi dzień gdy otworzyłem od razu zauważyłem różnice, skóra lekko zmatowiała, wcześniej się świeciła na przednich fotelach no i ... ten zapach, teraz jak się wsiada to czuć prawdziwy zapach skór :) Zestaw kosztował mnie 80zł i niewiele go zostało, może jeszcze na jeden fotel.
Efekt na zdjęciach jest dużo gorszy niż w realu.

Re: Pawel_-5

: 2016-09-17 21:01
autor: Pawel_-5
Pełna renowacja i konserwacja reflektorów przednich w probasie :) Jeszcze trochę i reflektor mógłby wylecieć z przeżartej ramki. Stare poszły do kosza bo były już nie do uratowania.