Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
jak rozpoznać czy ma sie sekwencje czy zwykły gaz
-
- Posty: 379
- Rejestracja: 2005-09-30 16:45
- Galeria: viewtopic.php?t=10331
- Lokalizacja: Radomsko
tak zgadza sie bo ja tez w sierce przez 2 lata jezdziem i odpalałem na gazie czy zimą (duzo na (-)) czy latem, to szło odpalać i jezdzić przy zimnym silniku ale zaznaczam ze ja miałem zwykła instalacje czyli generacji II.ZENiTH pisze:Mając jeszcze Mazdę 626 GD z silnikiem 2.0 12V, tak przerobiłem gaz że odpalała w zimie nawet przy -20 stopniach i nie było żadnego gaśnięcia. Autko przez trzy lata jeździło bez benzyny tylko na gazie. Autko sprzedałem i do dziś jeździ tylko na gazie.
tak, zależy jak jest ustawiona sekwencja mozesz mieć "przykręconą" i mozesz niewielki spadek mocy poczuć, jezeli masz dobrze ustawioną i wyregulowaną to nawet nie odczujesz, spadek moze być w granicach 3% mocy -(odsyłam do wykresów z hamownji)
to troche dziwne bo ja sie spodkałem z instalacja V generacji za którą klijent zapłacił około 8tys.zł było to w fordzie mondeoOdnosząc się do wypowiedzi sekwencje są 3 i 4 generacji a 5 jest w dopiero w budowie i ma być przeznaczona do silników typu FSI . Charakterystyczne głosy sekwencji ćwierkanie i temu podobnie jest charaktrystyczne do gówien o nazwie Drem , BRC sekłend 24 ,Stag Diego ,Romano i duzo innych .Wtryskiwaczy nie idzie rozrużnić w pracy przy instalacjach z górnej półki o nazwie SGI bądź Eliza a to kosztuje i lepiej jedzie auto niż na benzynie i Są w obsłudze w całej polsce i w europie
Systemy V generacji są to systemy wtrysku gazu w fazie ciekłej - ze względu na wysokie koszty są one rzadko stosowane.
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
Taki wtrysk fazy ciekłej montuje . Jest on 4 generacja sterowany jest sygnałami wtryskiwaczy jak normalna sekwencja .Przedstawiciel firmy Jcom Polska co jest dystrybutorem tak nazywa że to 5 generacja chwyt reklamowy. A wgóle faza ciekła jest stosowana w samochodach o słabszych głowicach miedzy innymi nowe FORD, TOYOTA niektóre francuskie auta .5 generacja dopiero powstaje do silników typu FSI czyli bezpośredniego wtrysku paliwa pompo wtryskiwacze i sterowanie bedzie miał swoje dopiero Włoska firma AEB opracowuje projekt
1 generacja -śruba regulacjna
2 generacja -układ współpracujący sondą lamda
3 generacja -wtryski sterowane sondą lamda
4 generacja -sekwencyjne wtryski sterowane wtryskiwaczami benzyny
5 generacja -do Fsi faza projektu
Te same generacje równiesz są w CNG
Ja probem na CNG robie 100 kilometrów za 13,40 zł.
1 generacja -śruba regulacjna
2 generacja -układ współpracujący sondą lamda
3 generacja -wtryski sterowane sondą lamda
4 generacja -sekwencyjne wtryski sterowane wtryskiwaczami benzyny
5 generacja -do Fsi faza projektu
Te same generacje równiesz są w CNG
Ja probem na CNG robie 100 kilometrów za 13,40 zł.
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
Maciej ale ty smuty piszesz. Przecież 5 generację instalacji gazowej można już założyć. Różnica jest taka że wyeliminowano gaz w fazie lotnej. A w butli znajduje się pompa paliwa przystosowana do pompowania ciekłego gazu. I nie wiem czemu piszesz że V gen. jest stosowana to silników o słabszych głowicach. 3.0 V6 Mazdy JE widziałem już z Vgen. i nawet miałem okazję się przejechać.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
ZENITH ja to montuje jak pisałem wiem jak to wygląda jak tym się jeździ,i nawet jak to się ustawia . jest to 4 generacja sterowanie jest z wtryskiwaczy benzyny . J masz racje ze fazy płynnej nie ma , jest wtryskiwny i ma chłodzić gniazda zaworowe . przedewszystkim nie ma reduktora-parownika,przewody gazowe są plastikowe , filtr gazu jest w zbiorniku i na przewodzie do tankowania.
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
Przepraszam o faze lotną mi chodziło rozpędziłem się
Panowie koniec pisania na temat inny niż pomoc koledze w samodzielnej ocenie. Będę usuwał z całą stanowczością. Jeżeli ktoś (Maciej - z racji zawodu liczę na Ciebie) ma coś wartościowego do dodania w temacie odróżnienia instalacji na wtryskach od mieszalnikowej to proszę.
Panowie koniec pisania na temat inny niż pomoc koledze w samodzielnej ocenie. Będę usuwał z całą stanowczością. Jeżeli ktoś (Maciej - z racji zawodu liczę na Ciebie) ma coś wartościowego do dodania w temacie odróżnienia instalacji na wtryskach od mieszalnikowej to proszę.
Do Głogów 1984 nie wiesz jaką masz, można wiele pisać , jedź do warsztatu LPG tam powiedzą ci . Pisz na Pw mam parenaście punktów lpg w polsce i europie zaprzyjaznionych tam ci powiedzą .Nie patrz na sprzedającego mu zależy sprzedać ,na taka wizyte musi się zgodzić i wszystkiego się dowiesz na temat instalacji.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2006-04-07 16:03
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Głogów