Strona 2 z 4
					
				
				: 2006-09-14 01:51
				autor: Bogdan9999
				Afrael pisze:
O w mordę. 

 Jeszcze nie widziałem silnika który wytrzymałby 2 miliony km'ów. 

 Chętnie kiedyś bym na niego looknął. 

 Będę się chwalił znajomym. 

 
Widzę że tu ktoś lubi być bardzo wścipski i bardzo lubi wytykać błędy. Specjalnie dla ciebie kolego poprawiłem i jeszcze raz piszę 2 tyś albo inaczej 2000 km i nie /h aby to też ci nie weszło do głowy. A Pelot nie wiem czy tak dla żartów czy wszyscy już rzuciliście sie na mnie. pozdro.
 
			 
			
					
				
				: 2006-09-14 08:20
				autor: piotrek
				wiec postanowili, ze nowa gume przetna wzdluz, zalozą na oske i skleja jakims dobrym klejem...
Jak dalej będziesz korzystał z takich mechaników to ci autko długo nie pochodzi  

 
			 
			
					
				
				: 2006-09-14 18:52
				autor: Afrael
				Bogdan9999 pisze:Widzę że tu ktoś lubi być bardzo wś... i bardzo lubi wytykać błędy. Specjalnie dla ciebie kolego poprawiłem i jeszcze raz piszę 2 tyś albo inaczej 2000 km i nie /h aby to też ci nie weszło do głowy. A Pelot nie wiem czy tak dla żartów czy wszyscy już rzuciliście sie na mnie. pozdro.
Aleś jest nadwrażliwy. 

 Stary to że ktoś tam gdzieś się Ciebie czepia to nie znaczy ze każdy teraz na Ciebie najeżdża przez to... Kurde zauważyłem głupi błąd, zażartowałem (o czym świadczą emotki) a rzuciłeś się jak bym obrażał Twoją matkę... Człowieku, lubisz sobie robić wrogów...
EDIT...
Jeżeli obrażają Cię zwroty typu "stary" bądź "człowieku" napisz na PW a to zmienię, żebyś i tego się nie czepił.
EDIT2...
O właśnie i jako że zbulwersowałeś się (choć według mnie bez powodu) PRZEPRASZAM, za złe odebranie moich słów, i za to że poczułeś się obrażony bądź jakoś inaczej (nie wnikam już jak)...
 
			 
			
					
				
				: 2006-09-14 19:14
				autor: Bogdan9999
				Ja ze swojej strony też przepraszam jeśli to miało inaczej być odebrane ale  odebrałem tak. Chyba zrobię sobie małą kwarantannę. Pozdr
			 
			
					
				
				: 2006-09-14 19:15
				autor: Afrael
				Spoko. 

 Kiedyś na jakimś spociku wypijemy jakiegoś browarka albo coś. 

 
			 
			
					
				
				: 2006-09-14 19:21
				autor: Pelot
				zasraliście temat. A Bodzio co to ma znaczyć kwarantanna 
  
 
			 
			
					
				
				: 2006-09-14 20:19
				autor: Robert
				Trzyma się kogoś/coś w odosobnieniu i obserwuje, czy nie jest wściekły! 
 
 
			 
			
					
				
				: 2006-09-14 23:33
				autor: pytlar
				
			 
			
					
				
				: 2006-09-16 15:12
				autor: pytlar
				jak narazie wszystko zlozone do kupy i jakos dziala:] czy wydalem: 
tarcza + regeneracja 70zl
lozysko oporowe       100zl
szlif docisku              30zl
rozrzad                    244zl
robocizna                 250zl :/
jak narazie wszystko elegancko dziala:]
a zastanawia mnie jedno: mam jeszcze paski klinowe do wymiany ale ze nie mam kasy narazie nie kupilem. Ale co mnie dziwilo po zalozeniu paska na alternator tez zaczal mocno piszczec!! dopiero jak go sie poluznilo to przestawalo piszczec, ale zapalala mi sie kontrolka LOW OIL i jakas tam jeszcze zolta, nie pamietam jaka... i to mnie dziwi, bo chyba powinna sie zapalic kontrolka z akumulatorem!! 
  
  
  
 
			 
			
					
				
				: 2006-09-16 15:40
				autor: Robert
				
			 
			
					
				
				: 2006-12-22 23:26
				autor: pytlar
				mam pytanko:
co mozna spier***, znaczy sknocic przy skladaniu sprzegla??!! 
  
  bo mnie szlak ostatnio juz trafia!! mialem wymieniona tarcze, szlif docisku i nowe lozysko oporowe!! mechanik zlozyl i pierwsze co po odpaleniu slyszalme chrupanie ktore cichlo po wcisnieciu pedalu!! mechanik wymyslil ze lozysko musi sie ulozyc i bedzie dobrze... wiec tak po dzien dzisiejszy lozysko nie nie ulozylo bo dalej cholernie chrupie!! 

  no i inne problemy sa: przy wciskaniu sprzegla cos piszczy/skrzypie co denerwuje mnie 

  a co najgorsze przy szybkiej zmianie biegu na 2 lub na 3 sprzeglo potrafi nie zalapac i poprostu obrotek wedruje ostro w prawo a samochod nie jedzie!! dopiero jak puszcze pedal gazu i sprzeglo zalapie normalnie to juz normalnie przyspiesza... 
 
co moze byc spierniczone?? da rade tarcze jakos zle zalozyc albo cos innego odwalic?? 

 
			 
			
					
				
				: 2006-12-23 00:12
				autor: Bogdan9999
				Kurcze konstrukcja sprzęgła jest bardzo prosta i nie ma co tam za badrzo spieprzyć ale jemu sie udało gratulacje dla mechanika  

 
			 
			
					
				
				: 2006-12-23 00:23
				autor: pytlar
				Bogdan9999 pisze:Kurcze konstrukcja sprzęgła jest bardzo prosta i nie ma co tam za badrzo spieprzyć ale jemu sie udało gratulacje dla mechanika  

 
3 dni wyciagal skrzynie, jak rozrzad zakladal to zapomnial jak byla rolka napinajaca, klem od akumulatora nie dokrecil ( nie wiedzialem o tym i bylo to przyczyna dziwnych zachowan rozrusznika....), wogole motal sie ze skladaniemgo do kupy... chyba jak bym mu nie pomogl ostatniego dnia to by jeszcze robil i robil ten samochod... 

  musze zmienic mechanika!! 

  chociarz od wymiany sprzegla nie potrzebny byl i sie narazie nie zapowiada mi zadna wizyta:P:D:D:D no chociarz nie wiem czy sprzeglo wytrzyma... zwlaszcza ze chce jeszcze troche podniesc moc... 
 
o i mam tak jeszcze ze np jezeli chce spalic gume (nie to zebym to jakos notorycznie robil:P) to na 1 nie ma problemu, natomiast na 2 juz sie nie da, bo sprzeglo nie zlapie 

  no szlak moze czlowieka trafic!!
podczas normalnej jazdy na 2 jak jade spokojnie i wcisne mu troche gazu to slychac ze opony piszcza jak turbina zalapie!!
 
			 
			
					
				
				: 2006-12-23 02:41
				autor: Sqad
				Moze docisk nie daje rady??
			 
			
					
				
				: 2006-12-23 10:19
				autor: waluś
				a może odwrotnie tarcze założył ?? (bo zdaje się to chyba ma znaczenia ??)
ja bym jeszcze sprawdził czy nie masz za mocno wkręconego popychacza/regulatora sprzęgła pod pedałem. Może do starego było podkręcone, założyłeś nowe i nie rozsprzęga dokońca.
			 
			
					
				
				: 2006-12-23 12:47
				autor: pytlar
				waluś pisze:a może odwrotnie tarcze założył ?? (bo zdaje się to chyba ma znaczenia ??)
ja bym jeszcze sprawdził czy nie masz za mocno wkręconego popychacza/regulatora sprzęgła pod pedałem. Może do starego było podkręcone, założyłeś nowe i nie rozsprzęga dokońca.
nie, przy jezdzie normalnej zachowuje sie legancko!! nie slizga sie, biegi wchodza elegancko!!(no moze czasem ze wstecznym jest problem:P) tylko jak mowilem przy ostrzejszej jezdzie i szybkiej zmianie biegow  poprostu jest jakby sprzeglo nie lapalo!!:/ a tarcze tez mi sie wydaje ze jest bez roznicy ale nigdy nic nie wiadomo.... to dlaczego by te nowe lozysko tak chrupalo??!!
 
			 
			
					
				
				: 2006-12-23 20:19
				autor: waluś
				to dlaczego by te nowe lozysko tak chrupalo??!!
o ile mnie pamięć nie myli to łożysko pracuje tylko w momencie kiedy sprzęgło jest złączone/wciśnięte
 
			 
			
					
				
				: 2006-12-23 20:43
				autor: pytlar
				waluś pisze:to dlaczego by te nowe lozysko tak chrupalo??!!
o ile mnie pamięć nie myli to łożysko pracuje tylko w momencie kiedy sprzęgło jest złączone/wciśnięte
 
to dlaczego jak stoi na luzie to chrupie glosno a jak wcisne pedal sprzegla to jak reka odjął i cisza!! 

 
			 
			
					
				
				: 2006-12-24 10:42
				autor: waluś
				może to nie łożysko. 
Łożysko na stałe zamontowane jest do łapy sprzęgła, jego wewnętrzna część (ta co siedzi na wałku) też jest nieruchoma, więc nie powinno nic się z nim dziać jak nie wciskasz sprzęgla. Obrotowy jest tylko element, który ma kontakt ze słoneczkiem w momencie wciśnięcia sprzęgła. I to właśnie wtedy łożysko szumi kiedy jest zużyte, a nie jeśli sprzęgło nie jest wciśnięte. 
A może masz docisk rozwalony, np. porozginane elementy słoneczka i kiedy sprzęgło jest rozłączone to biją w łożysko, bo docisk się obraca razem z kołem zamachowym.
EDIT
Byłem właśnie w piwnicy i obejrzałem sobie starą tarczę. Ją faktycznie da się odwrotnie założyć, ale jaki to by miało wpływ na pracę sprzęgła tego nie wiem. Najpewniej by nie wysprzęglało tak jak trzeba bo tarcza zaparła by się o koło zamachowe, a zdrugiej strony nie wiem czy jak założył by odwrotnie tarczę ro czy wogóle udało by się docisk dokręcić do koła. Aje tarcza w każdym razie jest "jednostronna"
			 
			
					
				
				: 2006-12-24 11:20
				autor: pytlar
				tez bylem wlasnie obejrzec stara tarczei powiem tyle ze trzeba by byc cholernie zdolnym zeby odwrotnie zalozyc 

  wiec raczej to odpada 
 
czyli moze byc docisk... 

 dalem go do przeszlifowania i zmatowienia, bo jak go sie wyciagnelo to mial kolory tęczy na sobie i niezle rowki od zjechanej tarczy poprzedniej 
 
no i jeszcze te chrupanie... 

  przed wymiana sprzegla go nie bylo!! 
  
  
 
			 
			
					
				
				: 2006-12-24 20:39
				autor: Bogdan9999
				Tarczy nie da rady założyć odwrotnie bo byś docisku nie przykręcił do koła zamachowego 

 A to chrupanie to może być też wina łożyska w skrzyni sprawdź czy nie słychać tego jak np wrzucisz 1 i będziesz jechał. Pozdro
 
			 
			
					
				
				: 2006-12-24 21:17
				autor: pytlar
				no niestety jak jade to malo co slychac... albo tlumik burczy albo turbina swiszczy!! 

  ale na serio malo slychac przez tlumik 

 bo na niskich obrotach daje niezle po uszach bassem, az lusterka drżą:D
 
			 
			
					
				
				: 2006-12-26 11:28
				autor: waluś
				Tarczy nie da rady założyć odwrotnie bo byś docisku nie przykręcił do koła zamachowego
tak też myślałem
a co do łożyska to dalej nie jestem przekonany czy to naprawde ono.
 
			 
			
					
				
				: 2007-06-18 23:45
				autor: kosmita
				Pomocy mi dzis w sklepe zawolali w cenie promocyjnej tarcze sprzeglowa i docisk 1100 zl firmy LUK macie jakies namiary ile taki kompletr na dzien dzisiejszy kosztuje u was w sklepach ????????????????
PILNE dzieki
			 
			
					
				
				: 2007-06-19 00:24
				autor: Bogdan9999
				http://www.moto-sklep.pl/index.php?modu ... pa=r101120
Polecam tarczę firmy NKK.
A jak idziesz po najtańszej linii to tak
Docisk 164 zł
Tarcza 152 zł
Łożysko oporowe 59 zł
Co daje nam sumę 375 zł + jakaś tam pewnie przesyłka co daje nam nie więcej niz 400 zł Pozdro