Problem z pasami

Michal
Posty: 3
Rejestracja: 2004-04-20 09:16
Samochód: brak
Lokalizacja: Koło

Pasy

Post autor: Michal »

Z tymi pasami to mialem podobnie.W bagazniku po stronie kierowcy pod ta mata ktora przykrywa kolo zapasowe jest taki czerwony guzik(obok kola po prawej stronie).Mozliwe ze w nim tkwi problem.Sprobuj go przelaczyc.
2.2T GT
92r
Czarny
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Re: Pasy

Post autor: DUKE »

Michal pisze:Z tymi pasami to mialem podobnie.W bagazniku po stronie kierowcy pod ta mata ktora przykrywa kolo zapasowe jest taki czerwony guzik(obok kola po prawej stronie).Mozliwe ze w nim tkwi problem.Sprobuj go przelaczyc.
:shock: :shock: :shock: macie tam jakis przelacznik???
gdzie po prawej stronie kola zapasowego(masz napewno dojazdowke :wink:
a jak ktos ma lpg czyli butla w kole to tez jest???
wogole moze ktos spradzic w serwisowce??co to za przycisk??
co on wogole robi???napisz dokladnie:)....
Pozdrowionka
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
t0mpre
Posty: 695
Rejestracja: 2003-03-07 19:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: t0mpre »

a bo to nie jest czasem do odciecia paliwa? :)
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie
Michal
Posty: 3
Rejestracja: 2004-04-20 09:16
Samochód: brak
Lokalizacja: Koło

Pasy

Post autor: Michal »

U mnie w I gen. 92r w bagazniku jest ten czerwony guzik.Odkryj cala mate ktora przykrywa kolo i on gdzies tam na pewno jest.Raczej nie da sie nie zauwazyc ma czerwony kolor i jest calkiem spory.U mnie mialem podobny problem z pasami a stalo sie to po tym jak oddalem samochod do prania tapicerki.Ktos tak starannie to zrobil ze przestaly dzialac mi pasy(najprawdopodobiej przy praniu ktos bawil sie tym guzikiem).I o ile dobrze pamietam ten guzik pomogl.Sprawdz ale nie gwarantuje tego.
2.2T GT
92r
Czarny
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

rozumiem,że ten guzik wyłącza pasy??
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Myślę jednak że T0mpre ma rację i dyskutujecie o bezpieczniku inercyjnym odcinającym zasilanie pompy paliwowej.
Gość

Post autor: Gość »

A jest w bagazniku, aby wogole dalo sie odciac doplyw paliwa jak sie zapali ogien pod maska.
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

Panowie - bez jaj - Raf, t0mpre i greyg maja racje (choc nie tlumacza dosc po ludzku hyhy) bo tu zaraz jakies mity powstana o "czerwonym guziku"... Moze sluzy do wlaczenia drugiego turbo (tego ukrytego...) heh..
Przelacznik znajduje sie po stronie kierowcy (wiec nie po prawej) i we wnece zaraz kolo zbiorniczka do spryskiwaczy tylnej szyby - kto nie ma to jest to wneka lewa pod mata (stojac przodem do bagaznika) - i jest to faktycznie modul odciecia paliwa, czy to manualnego - czy tez (co jest jego glownym zadaniem) - po przypierd..... z dosc duza sila... - ma toto kuleczke w srodku ktora pod wplywem wstrzasu powoduje uwolnienie przycisku (a w zasadzie mechanizmu sprezynowego, ktory wyciska ten przycisk, odcinajac w efekcie doplyw pradu do pompy paliwowej).... uff hyh - koniec sprawy "tajemniczego czerwonego przycisku...." :wink:
btw - bez tego przelacznika nie odpalicie autka - 3a by chyba bylo zewrzec kabelki....

Co do modulu sterowania pasami - o ile mnie pamiec wzrokowa nie myli to znajduje sie też po stronie kierowcy - tyle ze we wnece kolo glosnika z tylu. A co do mozliwosci przerobki - mysle ze nie byloby problemu - sa nawet wtyczki pod ktore sie podczepia silniczki - prowadnice wstawic i wymienic plastiki w slupkach - juz niedlugo powinienem robic swapa to napisze co i jak...
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Fajnie juz mamy guziczek wyjasniony...ale czy to mozliwe co Michal pisze...hehe ze pasy mu nie chodzily a jak poruszal tym guziczkiem to zaczely chodzic :lol: :lol:
heh to za drzwiami kolo lewego glosnika to jest caly modul ktory steruje tymi pasami...a pytam sie gdzie jeszcze jest moze jakis przekaznik...kurcze nie mam serwisowki przy sobie...moze ktos spradzi 8)
Ostatnio zmieniony 2004-04-25 23:38 przez DUKE, łącznie zmieniany 1 raz.
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Gość

Post autor: Gość »

DUKE pisze: Tomi pisze...hehe ze pasy mu nie chodzily a jak poruszal tym guziczkiem to zaczely chodzic :lol: :lol:
A w którym miejscu to napisał :lol:
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Anonymous pisze:
DUKE pisze: Tomi pisze...hehe ze pasy mu nie chodzily a jak poruszal tym guziczkiem to zaczely chodzic :lol: :lol:
A w którym miejscu to napisał :lol:
ups... :oops: nie Tomi tylko Michal...sorki....no ale tak napisal :wink: :lol: moze u innych on ma inne funkcje :lol:
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

Nie napisal bo zapomnial... :) Bo przy wycisnietym przelaczniku inercyjnym pasy nie zadzialaja :) Tak wiec jesli mamy jakies przebicia w tych kabelkach badz cus nie tak z tym przelacznikiem - moga byc problemy z pasami. A tak btw to modul sterowania pasami jest też podpiety pod CPU.... idzie sobie tam jeden kabelek i tu tez moze byc problem... Pasow jeszcze nie mam ale o ile wiem to musi byc spelninych kilka warunkow do poruszenia w/w. Jest tam bodajze po 3 przelaczniki na kazda strone, ktorych wlasciwe dzialanie warunkuje poprawne zadzialanie pasow... W przypadku "dziwnego" zachowania sie pasow sprawdzilbym przede wszystkim kabel po kabelku czy nie ma przebicia, potem czy przelaczniki dzialaja i dopiero potem ... sie rozplakal hyhy :)
Powodzenia :)
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Siemka bawilem sie tym przyciskiem no i uwalem niebieski albo fioletowy kabelek z boku.Chodzi mi o ten odciecie zaplonu..ktos wie od czego byl ten kabelek??Bo nie chce mi sie go lutowac bo nie ma tam za bardzo jak :wink: :lol:
Aha Krzychu..no i jak z tymi pasami?? :P :lol:
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Pomóżcie nowemu:))) (problem z pasami)

Post autor: neo61 »

Witam.Jestem nowym użytkownikiem.Kupilem autko 2,2 GT 89 rok.Nie działają pasy elektryczne.Tzn sa odlaczone ale jak je podlacze to silniczek nie kreci,Wydaje odglos jakby chcial ale tak jakby linka nie pozwalal??Wiecie moze jak to zrobic??Drugie pytanie to lusterka.Jak one powinny wygladac.Moje niby sa oryginalne i komponuja sie w jedna calosc ale samo lusteko patrzy jakby w dół.Nawet przy maksymalnym ustawieniu widze bok samochodu na dole.Nie widze tam zadnej regulacji wyglada jak jedna calos??\
Pomóżcie nowemu:)))
Chciałbym mieć sprawne autko.Poza tym mam go jeden dzien i jest ...........o boże szkoda pisac:))

Podczas ostrego hamowania zagrzal mi sie bardzo przedni hamulec a sa nowe klocki i ABS wiecei moze co to??\
Dzieki za jakakolwiek odpowiedz.
Pozdrawiam
neo61
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Co do el. pasów poprostu masz pogięte prowadnice i linka się w nich zacięła.To już standard w tych samochodach,chyba prawie każdy miał ten problem,był już kilka razy dokładnie opisywany na forum,więc możesz poszukać.
Lusterka są regulowane elektrycznie w dwóch płaszczyznach,więc może poprostu w krórejś nie działa.
Co do klocków,to mi się grzały od razu po wymianie na nowe,ale już się nie grzeją.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
Laki
Posty: 131
Rejestracja: 2004-02-15 20:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Laki »

Cześć !! :D
Witam, jeżeli chodzi o te pasy to miałem identyczny objaw. Jak słychać prace silniczka w taki sposób, że wydaje on dźwięk cyklicznego, pojedynczego "stuknięcia" to najprawdopodobniej linka zakleszczyła się w prowadnicy. Musiałbyś zlokalizować w którym miejscu (najczęściej zakleszcza się na łuku) i ją po prostu wepchnąć do środka. Powinno pomóc na jakiś czas, u mnie działa od października.
Użyj opcji szukaj.
Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Wojtecki »

jesli masz problem z regulacja lusterek w ktorakowielk strone, to przeczysc styki w przelaczniku... powinno pomoc... a moze masz popekane obudowy i dlatego lusterko Ci opadlo ???
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Jezli to podczas hamowania mozna odczuc jakby przewalaly sie ziemniaki... to wszystko ok. Takie efekty daje ABS.
Jesli chodzi o grzanie sie hamulcy to jest to pojecie wzgledne, jednak piszesz ze masz nowe klocki... wiec grzanie sie ich podczas hamowania jest mozliwe a to za sprawa wydluzonej drogi hamowania ( musza sie ulozyc).

Lusterka sa sterowane elektrycznie :twisted: . Masz tai maly przelacznik obok lewarka zmiany biegow sa na nim 3 pozycje <lewe - off - prawe>
co za tym idzie odpowiednio ustawiony umozliwia sterowaniem lusterka prawego badz lewego... obok przelacznika jest taki wichajster ktorym ustawiasz lusterka.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

no to ja juz chyba nic pisac nie musze! :-)
no moze z wyjatkiem tych pasow! - proponuje wyciagnac ta prowadnice razem z silniczliem (mozesz podlaczyc na krotko) i bedziesz mial wszystko jasne!
pozdrowionka
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

pozdrawiam i zycze milego uzytkowania :wink: napisz skad jestes??bo nie wiemy z ktorej czesci Naszego Pieknego Kraju :lol: :lol: :wink:
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Gość

Post autor: Gość »

Witam
Jestem z Wrześni (gdyby ktoś nie wiedział to jest między Poznaniem a Koninem na trasie A2.
Pierwsze Probe w tym mieście i na dodatek moje:)))
Coś pięknego.
Pozdrawiam i dzieki wszystkim za odpowiedź
neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Post autor: neo61 »

Kurcze wpisało się jako gość.Nie byłem zalogowany.Ale już jest git:))
Pozdrawiam
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Awatar użytkownika
Michał
Posty: 243
Rejestracja: 2004-06-24 23:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz

Pasy bespieczeństwa- problem

Post autor: Michał »

W moim autku miałem zamontowane nieoryginalne pasy "szelki" (takie lotnicze) SCHROTT. Fabryczne przesuwane automatycznie pasy były w kartonie, zdemontowane. Wszystko byłoby OK gdybym nie musiał powrócić do oryginalnych pasów. Zdemontowałem SCHROTTY i założyłem całą konstrukcję (lewe i prawe). Wszystko mam na miejscu, wtyczki popodłączne, ale na desce rozdzielczej nie pojawia mi sie kontrolka od pasów i oba wózki nie przesuwają się. Czy ktoś kiedyś odłączał oryginalne pasy? Co rozłączano aby się kontrolki na desce nie świeciły? W jakim momencie wózki powinny się przesunąć? (to zależy od zamknięcia drzwi, czy od zapłonu?) Wersja proba to gen I USA, 2.2Turbo 1992. Pomóżcie!
Narazie Proba nie ma...

Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)

SC 1.1 Van '03
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

pasy "zapinają się" po przekręceniu kluczyka i zamknięciu drzwi.
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

a podlaczone masz wasc to wszystko do PRC? takie cus za slupkiem od strony kierowcy - niedaleko glosnika...
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”