Strona 2 z 2
: 2005-05-04 19:56
autor: Endrju
OK sprawdzę jak z tym jest, a narazie dzięki.
To ja pędze do garażu- może tu jeszcze dzisiaj zawitam, kto wie.
pozdro
: 2005-05-04 20:21
autor: Bogdan9999
Endrju jak wrócisz to daj znać czy to coś dało !!!!!!!!!!!
: 2005-05-05 10:01
autor: Jedrek
Cylindry liczysz od paska rozrządu, a przewody zaczynając od 1-go idą w kolejności 1-3-4-2.
Najpierw ustawiasz 1 tłok w położeniu górnym, ściągasz kopułkę z rozdzielacza i sprawdzasz czy palec pokazuje na 1-szy tłok.
Jest możliwość że będzie pokazywał 3-ci bo jak pewnie wiesz na pełny cykl pracy silnika korbowód potrzebuje dwa pełne obroty.
Żeby mieć pewność, że masz ustawiony 1 tłok musiałbyś ustawić wałek rozrządu na znak, czyli ściągnąć obudowę.
Powodzenia!
: 2005-05-05 10:38
autor: Endrju
bogdan9999 pisze:Endrju jak wrócisz to daj znać czy to coś dało !!!!!!!!!!!
Niestety nic to nie dało- tylko jak sie kręci silnikiem to on tak dziwnie przyspiesza choćby chciał zapalić i czasami jest taki dźwięk- psyk - silnik staje tak choćby sie kręcił w drugą strone i za chwile znowu sie kręci normalnie. Co najmniej dziwne to dla mnie jest.
: 2005-05-05 10:44
autor: Endrju
Andrzej pisze:Cylindry liczysz od paska rozrządu, a przewody zaczynając od 1-go idą w kolejności 1-3-4-2...........
Spróbuje jeszcze tego bo to może poskutkować
Ale to dopiero wieczorem.
Myślę Andrzej że mi sie uda taki wyczyn
: 2005-05-05 16:14
autor: Bogdan9999
Endrju ile masz swojego probka chyba kupiłeś go zepsutego i jeszcze się nim nie woziłeś jak tak to współczuje !!!!!!!!!!! A co do tego kręcenia jak ci się zatrzymuje i w pewnym momencie zaczyna się kręcić jakby w drugą stronę to dam ci radę pokombinuj z tymi przewodami !!! Ale również sprawdzi czy przypadkiem nie masz coś z zapłonem a nie wykluczone że może być rozwalony aparat zapłonowy !!!!! Ale wydaje mi się że napewno coś z zapłonem !!!!!
: 2005-05-05 17:59
autor: Endrju
Jeździłem już nim i to troche dawno temu ale dopiero teraz go kupiłem- nie wnikajmy w szczegóły
- i wiem co kupiłem.
Super sie jeździło i chciałbym se nim znowu pobuszować.
A co w nim jest to sie dowiecie kiedyś jak go zrobie- oczywiście z waszą pomocą
A co do tego kręcenia to on mi sie tylko zatrzymuje i nic więcej.
: 2008-09-08 17:54
autor: seweryn
Witam.
Mam podobny problem,tzn na gazie mi auto chodzi a ma benzynie nie.
Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem pompke(łącze testowe),przekaźnik też jest ok tylko,że działa jedynie przy zwartych wtykach ww łącza.
pospinałem piny w gnieździe przekaźnika
co by podać prąd na pompe i po przekręceniu kluczyka paliwo idzie ale dalej nie chce zapalić.
Czyściłem wtryski bezpieczniki też są dobre -już sam nie wiem- czyżby komp?
Dodam jeszcze,że pospinałem kable od wtrysków bo myślałem,że może symulator od gazu nawalił ale nic to nie dało.
Gdzie się sprawdza ciśnienie paliwa? - na tej śrubie która jest na listwie?
Do wtrysków jest jakiś przekaźnik? - tak myślę,że gdyby on nie działał to może przez to pompa sie nie włącza.
...głupi już jestem
: 2008-09-09 19:58
autor: Xp
sprawdz sobie przeplywomierz
: 2008-09-10 10:58
autor: seweryn
Przepływomierz jest cały, a można go jakoś miernikiem "zbadać"?
: 2008-09-10 11:28
autor: Robert
Mr. Cynk pisze:przepływomierz.
- najlepiej sprawdzić go metodą podmianki na inny moim zdaniem