Strona 2 z 2

: 2007-04-04 10:20
autor: Bartekk
witam
ja mam dokladnie to samo rano musze pokreciz z 5 sekund. albo za drugim razem zapalic.tak jakby pompa słabo pompowala paliwo. na luzie tak czasami obroty troszke szarpią dokladnie tak jakby mial zgasnąć. ale pozniej w ciagu dnia jak auto jest w użytkowane bez wielogodzinnych przerw pali od kopa wsumie. dziwne to troche....czy to też może być ten sam problem ?

pozdrawiam

: 2007-04-04 10:25
autor: RX
Witam,

Wiem tyle, że moduł u mnie załatwił sprawę bankowo. Jeśli to faktycznie jakiś tam objaw padania modułu to ostrożnie bo kiedyś przyjdzie dzień, że przyda się linka holownicza ;) Ja jeździłem na tym sporo i było okej, ale nigdy nie wiadomo kiedy urządzenie padnie - najczęściej zdarza się w to w najmniej odpowiednim momencie :)

Pzdr.

: 2007-04-04 10:30
autor: Voodoo
Jak dla mnie to nie żaden problem, a w sumie zaleta.
Zastanówcie się co dzieje się z silnikiem po nocy kiedy cały olej spływa do miski olejowej. Startujecie na sucho. To tylko czysto teoretyczne, bo też zależy jakiego oleju używacie i jakie ma właściwości (chodzi o film olejowy). W ten sposób pozwalacie aby pompa zassała trochę oleju i podała go na elementy silnika. Więc i żywotność się zwiększa w szczególności, że rano startuje on na ssaniu, czyli coś ok. 2k RPM.

: 2007-04-04 10:33
autor: Bartekk
jaka możę być cena tego modułu? można nowy wogóle kupić?

: 2007-04-04 18:31
autor: Ronin
Pewnie że można ale jest on zintegrowany z nowym aparatem zapłonowym i coś lekko ponad tyś. zł. za komplet. Ja bym wolał za
25 zł.... :wink:

: 2007-04-04 20:44
autor: HellHound
Dobra to zadaje magiczne pytanie.Czy Ktoś ma może gotowy moduł na sprzedaż?

: 2007-04-08 15:59
autor: totmes (gonciu)
ja mam pytanie o pompe paliwa, czy istnieje mozliwosc dopasowania pompy od innego auta? chodzi o wydajniejsza, lub taka podobną,
i czy pompa moze miec wpływ na nie odcinanie zapłonu?czy przez mało wydajna pompe mozna nie osiagać max obrotów czyli momentu gdzie odcinany jest zapłon?

: 2007-04-11 14:23
autor: HellHound
Witam , mam fajnego newsa.Probek był na warsztacie , sprawdzono pompę i gra, sprawdzili aparat i gra.Powiedzieli że nie mają pojęcia o co chodzi że nie chce zapalać.No więc parę dni temu byłem w Świnoujściu i zatankowałem z ciekawości V-power racig.Efekt jest taki że autko znowu normalnie zapala i nie szarpie na niskich obrotach.

: 2007-04-11 14:41
autor: _/Damian\_
Witajcie!
Z samym modułem może być NAPRAWDE CIĘŻKO:( Z aparatem zapłonowym jest nie jest łatwo:( Nowy w ASO 3800,-!!! Mi udało nabyć się używany - mam nadzieję , że sprawny i załatwi moje problemy - Już do mnie jedzie, jutor powinien być, więc w piątek sobotę podziele się z Wami czy faktycznie, w moim przypadku, wina leżała właśnie w module=aparacie zapłonowym.
A tak na marginesie to czy przeróbka modułu i podpięcie pod radiator faktycznie zwiększa iskrę? Czy ma to jakiś pozytywy wpływ na pracę silnika czy nie ma to żadnego wpływu na osiągi silnika z przerobionym aparatem(modułem) zapłonowym?
Pozdrawiam

: 2007-04-11 14:46
autor: Chaos
Mozesz zdradzic za ile nabyles aparat?

: 2007-04-11 14:50
autor: _/Damian\_
Aparat z 1995 + kable niby w dobrym stanie za 790,- z przesyłką za pobraniem

: 2007-04-11 15:43
autor: Chaos
Ale dales sie wydoic :D

Re: Czyszczenie wtryskiwaczy, bezinwazyjne [fotorelacja]

: 2010-01-24 14:28
autor: bes_pieczniq
witam!! mam takie pytanie, czy w probe II gen trzeba wyciągać zbiornik żeby dostać sie do pompy czy tez jest dostęp do pompy pod tylną kanapa ?
pozdrawiam ;)

Re: gdzie znajde pompe paliwa???

: 2010-02-05 01:28
autor: 2Ya
Brak dostępu pod kanapą o czym tu pisano ;)


Pzdr. & c ya..

Re: gdzie znajde pompe paliwa???

: 2010-04-11 09:45
autor: tom87dg
pompa paliwa jest dostepna tak jak piszecie po zdjeciu zbiornika, pompe mozna w prosty sposob sprawdzic czy padla czy tez kable zdechly najprosciej jest dostac sie do kabli wtyczka jest kolo wstrzasowego przelacznika w bagazniku , jest to kosta z 4 kablami niebieski to jest (+) od pompy czarny (-)od pompy nalezy podpiac z akumulatora + i - i sprzodowac uruchomic rozrusznikiem auto to jest tzw metoda na krotko:) daje to pewnosc czy to pompa jest przyczyna czy tez kable zeby niepotrzebnie nie odkrecac zbiornika.