: 2005-12-29 20:56
2.0 V6 ?? hmmmoto pisze:wiecie co ja mam nadziej ze to bedzie pasowac do 2,0 v6
co wy na to wiem ze rozni sie to nie duzo od 2,5 v6
fordprobe.pl
https://fordprobe.pl/forum/
2.0 V6 ?? hmmmoto pisze:wiecie co ja mam nadziej ze to bedzie pasowac do 2,0 v6
co wy na to wiem ze rozni sie to nie duzo od 2,5 v6
zenith 839KALII pisze:I do tego sprowadza się cały temat.
Jakbym sam miał tyle kasy to mój Probek byłby już po takich przeróbkach
Mazda w generacji GD montowała 3 silniki. 2.0 diesel, 2.0 SOHC 12V gaźnik, 2.2 DOHC 12v wtrysk. Teraz już wiesz skąd w 626 GD wziął się gaźnik. I to jest GD nie GE czyli roczniki 89' - 91'. Spalanie stukowe można zaobserwować przy metalicznym odgłosie pracy silnika, przegrzanych świecach, zaworach, tłokach, podwyższonej temperaturze spalin itd. Autko nie chodzi na benzynie z prostej przyczyny nie można tak wyregulować tego silnika żeby chodził idealnie na benzynie i na LPG. A zadaniem było przerobienie tego pojazdu na LPG i to zostało uczynione.KALII pisze:ZENITH 839bardzo mnie ciekawi skąd w 626 gd wziął się gaźnik?
Skąd wiesz o spalaniu stukowym czy masz założony AFR do instalki ze śrubą że znasz takie dane które tylko za pomocą tego urządzonka można sprawdzić?I dlaczego nie chodzi na bęzynie?
I ponowię pytanie czy auto było hamowane skoro przybyła moc to skąd wiesz że tyle?
Kwasówka zawsze dłużej pożyje a niżeli seryjny.Bogdan9999 pisze:Druga sprawa widziałem zdjęcia twojego probka w galerii i teraz mam pytanko czy nie będziesz miał dużych strat na energii spalin jeśli założysz turbo w tym miejscu i doprowadzisz do turba spaliny ???? Bo myslę że ułożenie turbiny takim sposobem jak jest w 1 generacji jest bardziej wydajniejsze. A i jeszcze jedno czy kolektor wydechowy opłaca sie spawać samemu z kwasówki ?? Czy lepiej zostawić seryjny ?? Pozdrawiam
A gdzie chcesz turbine w innym miejscu wstawić?? hę...? No chyba że TT ale to przesada.Bogdan9999 pisze: Druga sprawa widziałem zdjęcia twojego probka w galerii i teraz mam pytanko czy nie będziesz miał dużych strat na energii spalin jeśli założysz turbo w tym miejscu i doprowadzisz do turba spaliny ???? Bo myslę że ułożenie turbiny takim sposobem jak jest w 1 generacji jest bardziej wydajniejsze. A i jeszcze jedno czy kolektor wydechowy opłaca sie spawać samemu z kwasówki ?? Czy lepiej zostawić seryjny ?? Pozdrawiam
Bogdan straty napewno jakieś będą bo tak jak zauważyłeś wskazane miejsce turbo jest tuż pod kolektorem ale jeżeli stosować się do tej myśli to powinny być dwie suszarki i tak było by najlepiej,wtedy ciśnienie spalin było by lepiej spożytkowane.Ale szperając trochę po amerykańskich rozwiązaniach najczęściej spotykanym był właśnie singiel czyli spaliny z 2ch kolektorów w jedno a potem do turbo,ważne jest aby średnicę rurki dobrać najbardziej optymalnie żeby ciśnienie było w jak największym stopniu wykorzystane.Rozwiązań co do kompresora jest też sporo,natomiast muwię tu o sobie może ktoś znalazł więcej -widziałem dwa rozwiązania bi.: nie powiem wygląda to impomująco i jak to upchneli!Bogdan9999 pisze: Druga sprawa widziałem zdjęcia twojego probka w galerii i teraz mam pytanko czy nie będziesz miał dużych strat na energii spalin jeśli założysz turbo w tym miejscu i doprowadzisz do turba spaliny ???? Bo myslę że ułożenie turbiny takim sposobem jak jest w 1 generacji jest bardziej wydajniejsze. A i jeszcze jedno czy kolektor wydechowy opłaca sie spawać samemu z kwasówki ?? Czy lepiej zostawić seryjny ?? Pozdrawiam
Zgadza się pommyliło mnie sięQuaki pisze: 4.Squad podcisinienie nigdy nie otworzy blov-offa on dziala tylko z nadcisnieniem (jesli jest zbyt duze wtedy upuszcza pewna ilosc do atmosfery dla tego ten zawor nazywany jest upustowym)
To co pokazał kalii na fotce jest dedykowane do tego silnikaQuaki pisze: 6 to co pokazales to map sensor (chyba bo nie widac dokladnie na zdjeciu)lub zadaptowany poprzez specjalny uklad przeplywek z tak zwnaym goracym drutem (oba rozwiazania nie beda dzialaly z naszym kompem wiec pozostaje megasqiurt lub specjalna przstawka do przeplywka lub jakies inne ustrojstwo ktore dawalo by sygnal taki jak nasz przeplywek z map sensora z tym ze problem jest taki ze w naszych autkach mapa komputera nie przewiduje nadcisnienia w kolektorze wiec na 100% bedzie wciaz widoczny check engin)