Strona 2 z 3

: 2005-12-14 20:48
autor: Sqad
Komputer, przepustnica, kolektor ssący, tłoki, nie wiem jak dokładnie z głwicą i zaworami, EGR, chodnica skrzyni, skrzynia biegów, przepływomierz, i ciort wie co jeszcze.

: 2005-12-14 21:18
autor: piotrek
Mało jakie części pasują do GT z GL

: 2005-12-14 21:49
autor: Sqad
Mało tego multum części elektronicznych typu wtyczki, czy też mechanicznych pod machą różni się w samych GT'kach rocznikowo

: 2005-12-14 22:02
autor: KALI
Sqad pisze:Komputer, przepustnica, kolektor ssący, tłoki, nie wiem jak dokładnie z głwicą i zaworami, EGR, chodnica skrzyni, skrzynia biegów, przepływomierz, i ciort wie co jeszcze.
Ty wszystko spoko ale głowica i przepływka to jest taka sama :!:

: 2005-12-14 22:05
autor: ZENiTH
doliczając do tego VAPS, regulowane zawieszenie, inną konstrukcję układu chłodzenia, dwustopniowy wentylator chłodnicy no i chyba chłodnicę oleju nie wiem czy GL takową ma, zupełnie inny układ zapłonowy, itd.

: 2005-12-14 22:31
autor: Sqad
kalii pisze:
Sqad pisze:Komputer, przepustnica, kolektor ssący, tłoki, nie wiem jak dokładnie z głwicą i zaworami, EGR, chodnica skrzyni, skrzynia biegów, przepływomierz, i ciort wie co jeszcze.
Ty wszystko spoko ale głowica i przepływka to jest taka sama :!:
No właśnie nie byłem pewnien

: 2005-12-15 09:45
autor: Mr. Cynk
sądzę, że tłoki też się nie różnią jakoś specjalnie.. :)


ale gdzieś jest różnica bo GT jest odprężony nie? :D

: 2005-12-15 10:20
autor: Jacek
NIO WŁAŚNIE, GT JEST ODPRĘŻONY - PODOBNO NA TŁOKACH??

: 2005-12-15 20:34
autor: KALI
Cynki pisze:sądzę, że tłoki też się nie różnią jakoś specjalnie.. :)


ale gdzieś jest różnica bo GT jest odprężony nie? :D
Tłoki są takie same tylko od gt-ka jest bardziej wyżłobiony i to właśnie jest odprężenie.A i jeszcze dobrym przykładem mogą być wtryski Cyki wiesz o co chodzi :lol: ..jest inna wtyczka i jest nieco grubszy w miejscu gdzie się go wkłada w kolektor sący. :lol:

: 2005-12-15 21:44
autor: Sqad
Ja też wiem o co chodzi, i Kamil powiem Ci że te wtryski były też z GTka i nie pasowały. Jest bardzo dużo wtyczke i wiązek które się różnią w samych GT między 89 a 92 jest dość duża różnica.

: 2005-12-15 21:50
autor: piotrek
dobrze mówi sqad wtryski z 91 nie pasują do 89
no chyba że wtyczki pozmieniać

: 2005-12-15 21:56
autor: KALI
Sqad pisze:Ja też wiem o co chodzi, i Kamil powiem Ci że te wtryski były też z GTka i nie pasowały. Jest bardzo dużo wtyczke i wiązek które się różnią w samych GT między 89 a 92 jest dość duża różnica.
Ty to był żarcik chodiło mi o wtryski od cynkiego dla szoota trochę miałem przerabiania |-X

: 2005-12-15 21:56
autor: Sqad
Pochlastać, poprzycinć, podszlifować, polutować, poizolować - he he he musi pasować.

: 2005-12-17 05:06
autor: sebastianznak
Lepiej może kup sobie GT

: 2008-07-08 11:58
autor: Robert
lex pisze:Witam i mam pytanie co do zamiany silników. Chcę kupić forda 2.2gt. z turbo i zastanawiam się co zrobić z 2.2lx 89 bo silnik jest po remoncie i byłem z niego bardzo zadowolony !Czy wrazie awari dam go włożyć do Gt?
wargawiesiek pisze:na pewno się różni. Ale pasować pasuje

: 2008-09-07 13:55
autor: seweryn
Witam
Odgrzeje trochę temat, bo szukam i szukam i ...
Chodzi mi o głowice - czy w Gl i Gt są takie same?
Jedni twierdzą że tak, inni, że nie, ale jak to w końcu jest ?

: 2008-09-07 14:02
autor: Bogdan9999
Głowica to głowica różnica może być w wałku rozrządu. Pozdrawiam

: 2008-09-11 09:51
autor: enduro
a ma może ktoś oba wałki -tzn. od GT i od GL żeby porównać?interesuje mnie zwłaszcza to czy wpust do aparatu zapłonowego wypada tak samo w stosunku do znaków na kole rozrządu?????czy jest jakieś przesunięcie...

: 2008-09-11 12:57
autor: Bogdan9999
Tego to nie wiem bo nie miałem z czym porównać. Pozdrawiam

: 2008-09-11 15:33
autor: Mr. Cynk
enduro pisze:a ma może ktoś oba wałki -tzn. od GT i od GL żeby porównać?interesuje mnie zwłaszcza to czy wpust do aparatu zapłonowego wypada tak samo w stosunku do znaków na kole rozrządu?????czy jest jakieś przesunięcie...

w kwestii wałków to na 99% są takie same GL vs. GT
oglądałem je i nie widziałem aby były jakieś różnice. mocowanie aparatu też jest takie samo i w tym samym miejscu, zresztą kąt jeśli miałby być inny to nie tylko wałek chyba, nie? jest zakres regulacji na samym aparacie. :)

: 2008-09-11 16:22
autor: I_Mat
Przydałoby się, żeby z jakiegoś samochodu pasował wałek do probka gt który w porównaniu do serii byłby 'ostry' (czyli bardziej łagodny ;-) ) no ale nie ma tak dobrze :( tak jak to jest w różnych innych samochodach np. silniki alfy 2.5v6 i 3.0v6)

: 2008-09-29 17:07
autor: oticharaszo
Bogdan9999 pisze:Głowica to głowica różnica może być w wałku rozrządu. Pozdrawiam
wg. mnie głowica od GT ma o jeden otworek więcej tak samo uszczelki się różnią tym jednym otworkiem " chyba coś związane z turbina"

: 2008-09-29 17:51
autor: Bogdan9999
Oh ty otwórku pokaż mi gdzie tu go masz ? :lol:

Re: Różnice w budowie silników pomiędzy GT i GL '89r.

: 2009-06-03 16:34
autor: Lukas007
Witam!

Mam do Was pytanie odnośnie głowicy w Probe GT 2.2T. Chcę kupić używaną głowicę i oddać ją do obróbki (kanały, gniazda itp.). I teraz moje zapytanie: czy głowica od 2.2 115KM (Mazda 626 GD) pasuje do silnika 2.2T w Probe GT? Czym ewentualnie się różnią?

Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam
Lukas

Re:

: 2009-06-05 01:38
autor: archeolog
KALI pisze:
Cynki pisze:sądzę, że tłoki też się nie różnią jakoś specjalnie.. :)


ale gdzieś jest różnica bo GT jest odprężony nie? :D
Tłoki są takie same tylko od gt-ka jest bardziej wyżłobiony i to właśnie jest odprężenie.A i jeszcze dobrym przykładem mogą być wtryski Cyki wiesz o co chodzi :lol: ..jest inna wtyczka i jest nieco grubszy w miejscu gdzie się go wkłada w kolektor sący. :lol:
Czyli jak dobrze myślę wpakowanie tloków od Gl do GT podniosło by sprężanie 8) ktoś próbował ?