Probe 24v- Tuning

Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Sebastian pisze:jedno pytanie. mam USA GT i jest troche dziwny :twisted: ma 4 sondy lambda i 3 katalizatory, odnosnie tego mam pytanie.
mam mozliwosc kupienia kolektorow wydechowych http://rennburg.de/images/Ford_Probe_IM ... mall_1.gif jednak sa tam wejscia tylko na 2 sondy.

mozna te 2 inne jakos z tymi co beda podlonczone skombinowac 8) tak zeby komp blendow nie pokazywal?
4 sondy i 3 katy to nic dziwnego. Dalej - czytałem co nieco na ten temat i:

Kolektory nie będą pasować (przynajmniej bez rzeźby), bo to są najprawdopodobniej kolektory dedykowane do 93-95. Masz OBD-II, w Stanach pisali, że w modelach 96 w górę mało da się dłubać, wywala masę błędów, wrzuca się w tryb awaryjny, a nawet po "wystrojeniu" na hamowni słabo wypadał w stosunku do wcześniejszych roczników. Nie wziąłem tego z kosmosu, a gdzieś z netu (poparte to było wykresami). Jak ktoś kojarzy o czym mówię to niech da linka do testów.

Poszukaj kolektorów dedykowanych do Twojego rocznika, są też takie i wtedy powinno być mniej kłopotów.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

te zdjecia tylko mily pokazac jak one wyglondaja :D
kolektory sa do rocznika 97, OBD2...jednak maj tylko 2-wa wejscia na sondy
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”