Strona 2 z 2
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-06-30 21:15
autor: Reiv
paliwo dochodzi bo po krotkim kreceniu byla mokra
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-06-30 21:21
autor: 2Ya
To może zmień świece
Pzdr. & c ya
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-06-30 21:55
autor: Basf_Wrocław
Może być jeszcze kabel zapłonowy albo rozwalona kopułka - to z takich dziwnych przypadków. Kody błędów da się bez problemu sprawdzić w każdym aucie.
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-06-30 22:19
autor: Reiv
no jasne to o czym piszecie jest oczywiste.. ale swiece sa nowe i kopulka tez i nie w sensie ze "w tym roku kupowane" tylko maja przebieg 200km, iskra na tej swiecy jest niebieska i duza wiec zaplon odpada na bank
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-06-30 22:34
autor: Basf_Wrocław
Może wtryskiwacz leje ?
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-07-01 12:25
autor: Reiv
Tez mysle ze cos z paliwem z tym ze to
napewno nie chodzi o slaborozpylajacy wtrysk bo mam zalozona tez sekwencje z takimi odzielnymi wtryskiwaczami gazu do kazdego garu(nie listwa) i na gazie jest to samo i z tego wtryskiwacza gazu gaz jest podawany bo sprawdzalem sprobuje jutro podmienic kompa moze cos ze sterowaniem wtryskow jest nie tak moze za pozno podaje paliwo do cyl. bo lpg i pb korzysta z tych samych sygnalow z ECU

Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-07-01 14:20
autor: 2Ya
Zaraz,zaraz skoro na gazie jest tak samo to na pewno nie wtryskiwacz - dziwi mnie,że ciśnienie masz 14atm.,bo obstawiałbym uwalony popychacz/e lub zawór/y ale wtedy nie powinno byc ciśnienia na cylindrze,a przynajmniej o wiele wiele mniejsze niz podałeś..
Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to uszczelka pod głowicą / głowica padnieta - wtedy może byc komprecha si ale może np. zalewać cylinder itd,itp.
Płynu ci nie ubywa?olej jak wygląda ?
Pzdr. & c ya..
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-07-03 16:51
autor: Reiv
plyn i olej jest w porzadku ale pewnie masz racje ze cos z glowica no nic jeszcze raz ja sciagne..

kocham ten samochod, Dzieki za podpowiedzi Pzdr.
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-07-03 21:06
autor: roman197002
Zamien ta swiece ktora nie chodzi na inna,po wymianie swiec u siebie jakies tysiac kilometrow mialem podobnie a byly to ngk
i tak jedna zdechla,wzialem stara ktora wymienilem i wszystko wrocilo do normy.Tak wiec nie patrz ze byla nowa tylko sprawdz ja przed zdjeciem glowicy.
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-07-05 11:24
autor: sziaba
Powiem tyle

nie ma takiej opcji iskra jest , paliwo jest i autko nie pali
Chyba że nie ma kompresji albo paliwo to jakiś shit
Iskra nie równa się iskra mam tu na myśli że występują skrajne przypadki że jest ona zbyt słaba by spowodować zapłon

czyli padł - pada aparat zapłonowy
Tak było w jednym z moich poprzednich probków....
Jeżeli auto próbuje odpalać choćby minimalnie na kilku cylindrach - co słychać to przyczyny trzeba szukać gdzie indziej.
Ale sytuacja opisana jak w temacie
Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/... w zasadzie nie ma prawa zaistnieć nie będe się rozpisywał o innych skrajnych przypadkach bo nie ma to sensu .
Pozdrawiam
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-07-05 12:22
autor: Kocureq
Jest możliwość, że iskra jest w złym momencie...
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-07-05 13:46
autor: Robert
Robert [i](już kiedyś)[/i] pisze:HellHound pisze:Auto potrzebuje trzech rzeczy, powietrza, paliwa i iskry
Każdy, kto liznął aikido wie, że dobry timing to podstawa - tak więc jeszcze dochodzi zgranie tego w czasie.

Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-07-06 12:13
autor: fly_man
ja tez mam taka sytuacje, ze iskra jest, paliwo jest, wtryskiwacze sie otwieraja, a nie odpala. sa dwie opcje jakie przychodza mi do glowy:
1) w zlym momenci iskra, czyli timing, a to moze byc powodem czujnika polozenia walu (dostaje iskre kiedy mieszanka nie jest sprezona)
2) za slabe cisnienie paliwa, wiec wtryskiwacze leja, a nie rozpylaja
samochod stoi u mechanika, jak tylko cos bedzie wiadomo to sie podziele
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-07-10 09:18
autor: carllson1983
WITAM WSZYSTKICH po dość długiej nieobecności. Z radościa informuje że udało się mi się pokonać dolegliwości mojej PROBAWKI. Przyczyna dziwnych zachowań był przestawiony rozrząd. POZDRAWIAM
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-07-10 19:01
autor: fly_man
odebralem samochod od mechanika, "naprawili" zaplacilem 800 zł

ale...
okazalo sie, ze pekla sprezyna napinacza i pasek przeskoczyl, wymienili pasek, sprezyne, oba paski wielorowkowe, dolali oleju. silnik odpala, ale chodzi jak stary diesel, masakrycznie klepie spod dekla, a na dotatek jest slaby, jak wciskam pedal w deche to slabo ciagnie, wiem, ze wczesniej- mimo ze to tylko 2.0, byl duzo zywszy. powiedzieli, ze tlok mogl sie spotkac z zaworami, ale przeciez silnik jest bezkolizyjny

mam przejechac z 1000 km i samo regulatory powinny sobie z tym poradzic, jak nie to mam do nich podjechac, zalamka, co dalej z tym robic??? jezeli czeka go remont gory to jakies 2-3k, ale tez nie ma gwarancji, ze bedzie dobrze...
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-07-28 17:31
autor: crupek
fly_man pisze:okazalo sie, ze pekla sprezyna napinacza i pasek przeskoczyl,
Co ... ??
Przecież napinacz jest hydrauliczny, tam nie ma żadnej sprężynki ..
zapłaciłeś 800 zł za wymianę czegoś, czego nie ma ?? a pokazali Ci stary pasek ??
Chyba, że w 2.0 jest rzeczywiście ta sprężynka, jak tak to moja pomyłka,
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-07-28 22:00
autor: Basf_Wrocław
2.0 jest bez kolizyjne ?
Re: Iskra JEST, Paliwo JEST - A nie pali :/ (V6 2 gen. 1993 r)
: 2009-07-29 23:28
autor: fly_man
jest sprezynka, pokazali mi ja oraz jak wygladal pasek po przeskoczeniu, kupilem juz nowy silnik, przy wymianie robie kompletny rozrzad, tym razem inny mechanik to robi, ale o sprezynke tez pytal, auto do piatku ma byc gotowe, pytanie co z tego wyjdzie...
