Re: Kat i Tlumik srodkowy - wyrzucone
: 2011-03-25 11:56
Moc to jedno ale trzeba pamiętać że w katalizatorze zbierają się największe syfy A tak ma wolny przelot pozdrawiam
A te syfy przy mocniejszym piłowaniu przy niskich prędkościach - brak dobrego chłodzenia kata - potrafią się zapalić.pusher1 pisze:Moc to jedno ale trzeba pamiętać że w katalizatorze zbierają się największe syfy
<brawo>pusher1 pisze:Dokładnie tak dlatego lepiej wyrzucić to i dać np tak jak u mnie rure 2 cale i spokój
glodzillaryki pisze:ja to mam taki pomysł zanim ktos zabierze sie za wywalanie katalizatora i przerobke ukladu wydechowego niech najpierw poczyta sobie jakas fachowa lekture napisana przez ludzi naprawde wiedzacych cos na ten temat a nie zbierac doswiadczenia innych na forach. uklad wydechowy jest liczony dla danego silnika , nie musi byc głosny zeby był skuteczny a juz napewno nie wolny przelot da wam panowie iles tam koni......
a co do mocy .... jak zyskacie 2 ...3 km to to poczujecie ????? daje głowe ze w silniku powiedzmy 100 km i dziesieciu nikt nie poczuje
tak sie tylko wydaje bo cos zmieniacie co sie wydaje sie ze da przyrost mocy. nie raz widziałem w 2-sówach gdzie mlodzi gniewni cieli wydech zyskujac wypierd na cała wies a przy okazji zyskujac w brew logice i wszelkim prawom jakimi rzadzi sie 2-takt iles tam koni, wyrazniejsze przyspieszenie i td itp . tylko...... ze jakos nigdy po tych modyfikacjach predkosc nie wzrosła..........
Dokładnie tak. Moc wzrośnie jeszcze lepiej gdy wystroimy na nowo silnik tz. ustawimy nowe dawki paliwa. Jak sama nazwa wskazuje tłumik tłumi odgłos który nam przeszkadza jeśli nie wierzysz poczytaj i pooglądaj w necie. Turbo to turbo jak najkrótszy, najprostszy i najlepiej dużej średnicy wdech. W wolnossaku podobnie popatrz na silniki F1glodzillaryki pisze: i chyba nie powiesz ze ,,, np ' odcinamy' wszystko za turbina i wtedy mamy najwieksza moc
glodzillaryki pisze: nie raz widziałem w 2-sówach gdzie mlodzi gniewni cieli wydech zyskujac wypierd na cała wies
Oj kolego, kolego - wystarczy przeczytać ostatni post, pierwszego wątku w dziale F.A.Q w którym podałem namiary na interesujący Cię tłumikCzarls pisze:Tylko że nigdzie nie mogę znaleźć seryjnego przespawałem z nowego na seryjny to go dosłownie rozerwało bo teraz ma wolny przelot i to dość spory i się zwężka zrobiła i potężne ciśnienie i dosłownie eksplodował eh teraz to już jest masakra totalna aż łeb boli od tego.
Myślę nad zakupem nowego całego układu z normalnymi tłumikami żeby było normalnie.
Tylko gdzie znaleźć seryjny tylny tłumik co szukam to same do MK II Probe są nic do MK I
Link poniżej daje orientacyjnie zadzwoniłem przed chwilą do tego jegomościa i pogadałem sobie z nim chwilę z pytaniem czy da radę zrobić identyczny tłumik co seryjny maksymalnie wyciszony i powiedział że tak da radę tylko teraz pytanie czy cena 450zł to jest norma za tłumik który będzie identyczny co oryginalny wielkość wymiary i będzie tłumił maksymalnie dźwięk?
http://moto.allegro.pl/tlumik-na-zamowi ... 23666.html