Strona 14 z 28

Re: Bogdan9999

: 2010-01-30 09:20
autor: resko
bodzio to jak dasz radę to podeślij mi nr.tej farby na PW

Re: Bogdan9999

: 2010-01-30 09:54
autor: Destroyer
resko pisze:bodzio to jak dasz radę to podeślij mi nr.tej farby na PW
I będą dwa takie same probki w klubie :? Z wyglądu oczywiście :twisted:

Re: Bogdan9999

: 2010-01-30 11:07
autor: Bogdan9999
Jak kupi taki sam tylny spojler, lampy, lusterka i fele to tak :P A czy ja podam mu właściwy numer lakieru ?:P (żartuje :))

Re: Bogdan9999

: 2010-01-30 11:42
autor: resko
nigdy nie będzie dwóch takich samych fordów probe,bogdan nie świruj z tym numerem :D

Re: Bogdan9999

: 2010-01-30 13:24
autor: Destroyer
Bogdan9999 pisze: A czy ja podam mu właściwy numer lakieru ?
I to jest myśl :twisted:

Re: Bogdan9999

: 2010-01-30 17:16
autor: Bogdan9999
:mrgreen: Skołuje jakiś numer różowy :)

Re: Bogdan9999

: 2010-01-31 09:03
autor: resko
nie no różowy to raczej nie :mrgreen: .A tak na poważnie podasz mi ten numer?

Re: Bogdan9999

: 2010-01-31 11:10
autor: wojtas89
Resko, a nie lepiej jechać do mieszalni i wybrać sobie samemu? Co możesz ocenić po zdjęciach? A po za tym myślę że Bogdan chce mieć niepowtarzalnie czarny lakier. Ja na jego miejscu nie dał bym ci nr. :mrgreen:

Re: Bogdan9999

: 2010-01-31 13:58
autor: Bogdan9999
resko moim zdaniem zgadzam się z przedmówcą po fotkach nic nie zobaczysz i jak pojedziesz do mieszalni to zobaczysz na własne oczy jak to się prezentuje numeru jeszcze nie szukałem ale nazwa lego lakieru to Jet black z palety barw mercedesa. To powinno wystarczyć do jego identyfikacji :)

Re: Bogdan9999

: 2010-01-31 18:53
autor: resko
OK :cry:

Re: Bogdan9999

: 2010-02-06 21:55
autor: Bogdan9999
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek

Który ładniejszy ? :)

Re: Bogdan9999

: 2010-02-06 22:11
autor: Kocureq
Czarny ładniejszy

Re: Bogdan9999

: 2010-02-06 22:12
autor: DamianS
I niech ktoś powie, że jedynki nie są piękne...:D

Re: Bogdan9999

: 2010-02-07 15:55
autor: Agusia
DamianS pisze:I niech ktoś powie, że jedynki nie są piękne...:D
No baaa...są najpiękniejsze :!:

Re: Bogdan9999

: 2010-02-07 16:26
autor: Basia
Agusia pisze:
DamianS pisze:I niech ktoś powie, że jedynki nie są piękne...:D
No baaa...są najpiękniejsze :!:
Pozwolę sobie na polemikę :D
Strasznie podobają mi się Twoje felgi Bogdanie :)

Re: Bogdan9999

: 2010-02-07 17:04
autor: Bogdan9999
Fakt jedynki maja coś w sobie :)
Basiu mnie tez się podobają :)

Re: Bogdan9999

: 2010-03-02 07:20
autor: dyb
wiosna Panie! Jak tam, kupiles sobie sonde szerokopasmowa? Czy na strojenie zaufasz jakiemus "specowi"? Z tym ostatnim to lepiej uwazac, bo niektorzy troche na ilosc juz ida zamiast jakosci.

Re: Bogdan9999

: 2010-05-08 18:57
autor: Bogdan9999
-- oryginalny post 2010-03-02 20:07 --

Wskaźnik zamówiony ale do mnie jeszcze nie dotarł, czekam już miesiąc czasu ;/ Co do postępów to tak padła mi sonda od temperatury spalin ;/ 160 zł w plecy. I pękł kolektor wydechowy i spaliny sadzi mi jak nie wiem co ;/ Czyli czyli parę usterek no cóż poradzimy sobie z tym :) Tak czy inaczej jak przyjdzie wskaźnik to łatam pęknięcie i przy okazji wspawam tulejkę do sondy w wydech :) Podłącze DET3 i zaczynamy przygodę. :)

-- dodano 2010-03-25 00:41 --

Obrazek

Kilka drobiazgów :) w tym nowa sonda EGT stara powiedział dobranoc :( Czekam jeszcze na nieszczęsny wskaźnik :( Podobno ma być na początku przyszłego tygodnia zobaczymy. Potem najważniejsze montaż :)

-- dodano 2010-03-30 18:11 --

Jest :) Nareszcie teraz wszystko podłączyć czyli niezła jazda z kabelkami znowu :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek

I jeszcze coś małego poliuretanowego na tył :D Ale na razie nie będę zakładał inne plany :D

-- dodano 2010-05-08 18:57 --

Probek właśnie jest doposażany i likwidowane są niedociągnięcia. Prace zatrzymały mi się przez brak jednej uszczelki i w miedzy czasie postanowiłem rozwiązać mój problem z ABS raz na zawsze (mam nadzieje :) ). Tak jak zakładałem na samym początku problem tkwił w pompie ABS. Na szczęście miałem 2 pompę w zapasie :) Ale prze założeniem postanowiłem upewnić się czy z nią wszystko ok i przeszła mały przegląd przy okazji :) I jak mogę opisać jej stan jednym słowem to igła :)
Fotka starej pompy i nowej pompy (używanej).

Obrazek Obrazek

Re: Bogdan9999

: 2010-05-08 23:49
autor: Prezes
Ach Bogdan Bogdan Ty to jesteś perfekcjonista w każdym calu. :) To poprawiaj powoli te ''niedociągnięcia'' i dawaj w końcu jakiś filmik jak Probas jeździ bo już nie mogę się doczekac. :) Szacun za całokształt :1111_ok: .

Re: Bogdan9999

: 2010-05-20 02:14
autor: Bogdan9999
-- oryginalny post 2010-05-09 14:42 --

Będzie trochę cierpliwości :) Sam nie mogę się już doczekać kiedy wam pokażę :)

-- dodano 2010-05-12 20:40 --

Nowe zabawki :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

-- dodano 2010-05-20 02:01 --

Fotki z postępu prac :D Pompa ABS wymieniona czy działa się zobaczy w testach :D Wywaliłem regulator siły hamowania na tył i skróciłem dzięki temu przewody :) Dziwię sie że w ogóle dali tam ten regulator ale już ten błąd naprawiłem :) Dodatkowo mocowanie pompy ABS zostało wypiaskowane i pomalowane :) Pozdrawiam

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Re: Bogdan9999

: 2010-07-04 13:52
autor: mlody1921
Jak tam postępy w pracach? probe już jeździ na poliuretanach ? jak sie sprawują ?

Re: Bogdan9999

: 2010-08-08 14:34
autor: Bogdan9999
-- oryginalny post 2010-07-05 00:39 --

Witam Probe jeszcze nie ma założonych poliuretanów z tego powodu -
Obrazek Obrazek

jak już ja wyleje jestem tak padnięty że nie ma siły szarpać się z zawiechą ;/

Ale walka trwa na powierzchni ;P Nowa cewka MSD Blaster 2 dajaca 45 000 V na świecę (seryjna daje około 24 000 V ) Zamontowana w miejscu seryjnej :)
Zamontowany został wskaźnik z szerokopasmowa sondą lambda + podłączenie sygnału składu mieszanki do DET3.
Jestem w trakcie walki z podpięciem ECU Mastera 3 i skonfigurowaniu wszystkiego, mam przestój bo po DET3 jest w sprawdzeniu czy z nim wszystko ok bo niby wszystko dobrze odłączone a źle odczytuje wartości :( A problemów jest dużo w celu odczytu i modyfikacji sygnału z przepływki musiałem zbudować dodatkowy moduł zmieniający napięcie na jakim pracuje przepływka czyli od 0-10V na 0-5V.
Na zamontowanie czekają świece NGK Iridium o ciepłocie 3 poziomy zimniejsze niż seryjne czyli 9 :) Zdecydowałem sie na nie choć cena ich jest chora po tym jak seryjna świeca eksplodowała w cylindrze (rozpadła sie ceramika ) Na szczęście skończyło sie tylko na strachu i prócz mikroskopijnych śladów na tłoku nic więcej sie nie stało sprawdzałem wszystko 2 dni. Zrobiło sie to po zamontowaniu cewki MSD Blaster 2 i nagrywałem filmik dla was jak auto przyśpiesza przed strojeniem :( Niestety nie udało się ale wkrótce nagram ;) )

Ktoś pytał co to za mocne sworznie do wahaczy jakie zakładam proszę 2 fotki porównawcze na samym dole. Miłego oglądania co prawda fotki nie są najlepsze ale sprzęt na lepsze nie pozwala. Wkrótce nowe fotki i fakty tz. wykres mocy na razie z DET3 a dopiero potem z profesjonalnej hamowni oby tylko DET3 nie robił szopek po powrocie z serwisu.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

-- dodano 2010-08-08 14:34 --

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Re: Bogdan9999

: 2010-08-09 23:23
autor: Prezes
Widzę, że już wszyscy czekają tylko na jedno - końcowy efekt pracy nad Probkiem. Bogdan pokaż w końcu jak to za........ :twisted: Ja już dawno przestałem łapac o co biega w Twoich modach, dla mnie jesteś kompletnym świrem :scramble ( w pozytywnym tego słowa znaczeniu ). A tak z ciekawości - co to za metalowa pucha przed cewką co wychodzą od niej dwa przewody górą? :roll:

Re: Bogdan9999

: 2010-08-10 22:36
autor: Bogdan9999
-- oryginalny post 2010-08-10 22:30 --

Prezes na razie niestety nie mam co pokazywać :( Strojenie a raczej podłączanie DET3 pod ten poj...ny komputer stoi ciągle nowe problemy a to coś źle odczytuje a to problemy ze skalą itd. itp. Aby sie rozerwać robię przy nim coś innego bo czasem ręce opadają ;/ Chyba lepszym ale droższym rozwiązaniem był by jakiś standalone czy jak sie to pisze.
Na razie mogę zdradzić tyle że:
1. mogę modyfikować dawkę paliwa.
2. mogę regulować doładowanie przy pomocy zaworu mac elektronicznie z lapka.
3. czyta mi obroty, napięcie.

i to na tyle co działa. Teraz co nie chodzi:

1. źle odczytuje wartości z map sensora nie wiem dlaczego(i tu blokuje mi prace do przodu ;/ )
2. dalej nie mam podłączonego zapłonu tz. nie mogę ani opóźniać ani przyśpieszać ;/
3. nie mogę przestawić odcięcia zapłonu :( na razie jest na seryjnej wartości 6200 rpm a chcę podnieść odcinke na min 7500 rpm aby wreszcie na dwójce 100km/h przewalał z palcem w pupie.
4. często jeszcze go zalewa perzy dużym boście problemy najprawdopodobniej z regulatorem paliwa( to jeszcze muszę wyjaśnić).

Ogólnie auto słabo jeździ bez strojenia. Po tym jak odczytałem wartość hamowni podręcznej DET3 po jej skonfigurowaniu wyszło na doładowaniu 0.5 bara bo wtedy jeszcze nie mogłem przestawiać doładowania wyszło marne 180 km i 250 Nm ;/
Tak niski moment to przez lekkie koło zamachowe. Wiem że te auto przy tym stopniu sprężania jaki mu zafundowałem 9.5 bara na każdym cylindrze dopiero zaczyna żyć przy 1.5 bara doładowaniu jakie raz osiągnąłem przy próbie strojenia ale tylko przez moment bo temperatura spalin i skład mieszanki zaczęły wariować przez brak ustawionych dawek paliwa.
Ktoś zapytaj jakie plany dalej hmm... na razie to walka ze strojeniem między czasie wymiana nieszczęsnej aluminiowej misy na metalową z 2.2 12V te w FE3 to niewypał jeśli chodzi o spawanie jakiś dziwny stop. I jeszcze piaskowanie i malowanie belek pod silnikiem.
Jak tylko będę miał jakieś nowiny z postępami mocowymi i nie tylko na pewno tu napiszę i wstawię coś dla oka ;)

-- dodano 2010-08-10 22:32 --

A ta metalowa pucha jak ją nazwałeś to OIL CATCH TANK :) Ale w lato nie zdaje egzaminu jedynie co to w zimę bardzo przydatny. Pozdro

Re: Bogdan9999

: 2010-08-12 20:11
autor: Eli
wyszło marne 180 km i 250 Nm ;/
no to rzeczywiście tragedia #-o Ja wiem, ze masę pracy i kasy w to wszystko włożyłeś, ale jak na niezestrojony silnik i małe doładowanie to wynik raczej wróży sukces, więc "czegusz" narzekasz ? :wink: