-- oryginalny post 2010-08-10 22:30 --
Prezes na razie niestety nie mam co pokazywać

Strojenie a raczej podłączanie DET3 pod ten poj...ny komputer stoi ciągle nowe problemy a to coś źle odczytuje a to problemy ze skalą itd. itp. Aby sie rozerwać robię przy nim coś innego bo czasem ręce opadają ;/ Chyba lepszym ale droższym rozwiązaniem był by jakiś standalone czy jak sie to pisze.
Na razie mogę zdradzić tyle że:
1. mogę modyfikować dawkę paliwa.
2. mogę regulować doładowanie przy pomocy zaworu mac elektronicznie z lapka.
3. czyta mi obroty, napięcie.
i to na tyle co działa. Teraz co nie chodzi:
1. źle odczytuje wartości z map sensora nie wiem dlaczego(i tu blokuje mi prace do przodu ;/ )
2. dalej nie mam podłączonego zapłonu tz. nie mogę ani opóźniać ani przyśpieszać ;/
3. nie mogę przestawić odcięcia zapłonu

na razie jest na seryjnej wartości 6200 rpm a chcę podnieść odcinke na min 7500 rpm aby wreszcie na dwójce 100km/h przewalał z palcem w pupie.
4. często jeszcze go zalewa perzy dużym boście problemy najprawdopodobniej z regulatorem paliwa( to jeszcze muszę wyjaśnić).
Ogólnie auto słabo jeździ bez strojenia. Po tym jak odczytałem wartość hamowni podręcznej DET3 po jej skonfigurowaniu wyszło na doładowaniu 0.5 bara bo wtedy jeszcze nie mogłem przestawiać doładowania wyszło marne 180 km i 250 Nm ;/
Tak niski moment to przez lekkie koło zamachowe. Wiem że te auto przy tym stopniu sprężania jaki mu zafundowałem 9.5 bara na każdym cylindrze dopiero zaczyna żyć przy 1.5 bara doładowaniu jakie raz osiągnąłem przy próbie strojenia ale tylko przez moment bo temperatura spalin i skład mieszanki zaczęły wariować przez brak ustawionych dawek paliwa.
Ktoś zapytaj jakie plany dalej hmm... na razie to walka ze strojeniem między czasie wymiana nieszczęsnej aluminiowej misy na metalową z 2.2 12V te w FE3 to niewypał jeśli chodzi o spawanie jakiś dziwny stop. I jeszcze piaskowanie i malowanie belek pod silnikiem.
Jak tylko będę miał jakieś nowiny z postępami mocowymi i nie tylko na pewno tu napiszę i wstawię coś dla oka
-- dodano 2010-08-10 22:32 --
A ta metalowa pucha jak ją nazwałeś to OIL CATCH TANK

Ale w lato nie zdaje egzaminu jedynie co to w zimę bardzo przydatny. Pozdro