Strona 18 z 28
Re: Lukas007
: 2015-06-11 23:40
autor: Lukas007
No niestety ktos musi byc pierwszy. Mozliwe, ze w przyszlym tygodniu odbiore bo zostala tylko kosmetyka.
Re: Lukas007
: 2015-06-12 08:19
autor: KrecioPL
Tak czy siak, fajny przeciąg to robi

Re: Lukas007
: 2015-06-12 11:12
autor: Lukasz
To jak odbierasz w przyszłym tyg.to musimy zrobić spota na gefco

Re: Lukas007
: 2015-06-13 22:50
autor: Lukas007
Mozemy, ale sporo mam jeszcze do dopracowania samemu

Glownie to, ze auto rzucilo palenie po stacyjce i pali tylko na krotko (zapewne koska padla). Do tego ogarniece wizualne silnika bo dopiero teraz zalozony jest oryginalny oring pod aparat. Bez odmy w dolot (trzeba dospawac krociec), tez szalu nie ma.
Wiadomo juz cos co do mocy. Da sie na seryjnej turbinie zrobic 241km i prawie 450Nm ale to zabojstwo dla niej z racji doladowania - 1.35 bara spadajace na 0.8b. Ustawiony jest i bedzie na 1.1bara schodzace do 0.8b. Moc 228km i 417nm przy temperaturze na hamownii 39*C (poprzedni pomiar rok temu byl przy 13*C).
Re: Lukas007
: 2015-06-15 10:04
autor: Eli
Lukas007 pisze:Mozemy, ale sporo mam jeszcze do dopracowania samemu

Glownie to, ze auto rzucilo palenie po stacyjce i pali tylko na krotko (zapewne koska padla). Do tego ogarniece wizualne silnika bo dopiero teraz zalozony jest oryginalny oring pod aparat. Bez odmy w dolot (trzeba dospawac krociec), tez szalu nie ma.
Wiadomo juz cos co do mocy. Da sie na seryjnej turbinie zrobic 241km i prawie 450Nm ale to zabojstwo dla niej z racji doladowania - 1.35 bara spadajace na 0.8b. Ustawiony jest i bedzie na 1.1bara schodzace do 0.8b. Moc 228km i 417nm przy temperaturze na hamownii 39*C (poprzedni pomiar rok temu byl przy 13*C).
Przy takiej temperaturze to szału nie będzie. Turbo lubi zimno.
Re: Lukas007
: 2015-06-15 22:00
autor: Lukas007
Jutro odbior, ale wynikiem przy w miare normalnej temperaturze i po finalnym wystrojeniu mozna sie juz podzielic

Nie jest zle jak na seryjna turbine i doladowanie 1.06 bara

Wiadomo, że zdycha górą, ale już więcej się na tej turbinie nie wyciągnie. Za rok będzie już męska moc

Re: Lukas007
: 2015-06-15 23:31
autor: Patryk-
Re: Lukas007
: 2015-06-15 23:35
autor: Dziki Beduin
Szatan

Re: Lukas007
: 2015-06-16 00:26
autor: Lukasz
Tak ze tego,masz już najmocniejsze probe w klubie jakie było kiedykolwiek przynajmniej udokumentowane

Re: Lukas007
: 2015-06-16 10:41
autor: KrecioPL
Jeszcze raz GRATULACJE!!!
Re: Lukas007
: 2015-06-16 15:25
autor: marek08
No to gratulacje tak wysokiego wyniku

Nawet w serii ten samochód sprawnie się poruszał, a co dopiero jak ma dodatkowo 100HP i 200NM

Szał

Re: Lukas007
: 2015-06-16 16:12
autor: vitek
Faktycznie, jest się już czym pochwalić. Piękny wynik.
Re: Lukas007
: 2015-06-16 22:58
autor: Maxxum
To jest konkret
Dobra robota.
Re: Lukas007
: 2015-06-16 23:39
autor: Bogdan9999
Zdycha góro to fakt ale moc super jak na serii i moment miażdży wklej filmik jak to się odpycha bo musi robić robotę

Gratulacje

Re: Lukas007
: 2015-06-17 00:01
autor: Lukas007
Moment zawyżony z racji złej kalibracji hamownii. Jest trochę mniej, ale dokładnie napiszę, jak mi Kuba prześle wykresy. Jedzie lepiej, ale różnica poważna będzie dopiero jak się włoży większe turbo. No i charakterystyka pracy silnika na EMU się poprawiła, jest płynniej nieco i auto mniej pali

Co najważniejsze jest wszystko przygotowane pod dalsze mody, więc obecny setup nie bedzie już dopieszczany. Można by jeszcze siedzieć nad mapami pod względem właśnie płynności pracy silnika i wieloma innymi niuansami, można by zrobić dobry DP zamiast tego seryjnego żeliwa itp. Pewnie te 260km jest to ugrania, ale z racji wspomnianego już przez Ciebie "zdychania" na wys. obrotach nie ma sensu w to inwestować.
Re: Lukas007
: 2015-06-17 01:20
autor: Bogdan9999
Jakie turbo planujesz ? Ja obawiam sie że sobie za małe kupiłem.
Re: Lukas007
: 2015-06-17 13:15
autor: Lukas007
EVO IX/X - prawdopodobnie
Re: Lukas007
: 2015-06-17 23:26
autor: Bogdan9999
Czyli celujesz w granicach 400 km ?
Re: Lukas007
: 2015-06-18 07:09
autor: Lukas007
Raczej 320 - 350km z max plaskim przebiegiem i doladowaniem w rozsadnych granicach

Re: Lukas007
: 2015-06-18 11:41
autor: Romas
można by zrobić na takiej turbinie 400-450KM i jakies 600Nm ale skrzynia długo by nie pojeździł. Najpierw zamiast tak pomodzić musiał by szukać kilka skrzyń na zapas

Re: Lukas007
: 2015-06-18 11:52
autor: KrecioPL
Twinscroll to dobry wybór
Skoro teraz to robi dobry przeciąg, to co dopiero w wypompowanym ładnie momentem, szybko wstającą turbiną i mocą 300+?
Re: Lukas007
: 2015-06-18 11:52
autor: szara_eminencja
ale co z trakcją Panowie? jeździłem uturbioną 320konną preludą całkiem niedawno z całkiem fajnym przebiegiem kreski i niestety do trójki ostra walka z trakcją :-/ średni z tego pożytek...
a co dopiero przy mocach 400+ :-/
Re: Lukas007
: 2015-06-18 12:05
autor: KrecioPL
szara_eminencja pisze:ale co z trakcją Panowie? jeździłem uturbioną 320konną preludą całkiem niedawno z całkiem fajnym przebiegiem kreski i niestety do trójki ostra walka z trakcją :-/ średni z tego pożytek...
a co dopiero przy mocach 400+ :-/
No niestety, coś za coś. Zresztą więcej frajdy wg mnie niż stawanie na kresce,daje ganianie się

Oczywiście nie a'la Frog, ale wtedy wystarczył by tylko 2-3-4 bieg

Re: Lukas007
: 2015-06-18 12:14
autor: Lukas007
Zmieni sie oliwe w skrzynii i bedzie dobrze. Moze dolozy sie szpere i jakis lepszy kapec na przod. Poki co z trakcja jest bardzo dobrze. Jak bedzie duze turbo to i zrobi sie ograniczenie mocy/momentu po biegach przy okazji.
Re: Lukas007
: 2015-06-18 13:59
autor: Romas
szara_eminencja pisze:ale co z trakcją Panowie? jeździłem uturbioną 320konną preludą całkiem niedawno z całkiem fajnym przebiegiem kreski i niestety do trójki ostra walka z trakcją :-/ średni z tego pożytek...
a co dopiero przy mocach 400+ :-/
po pierwsze preluda jest lżejsza , po drugie ciekawe jakie miala kapcie, a po trzecie to tak jak Lukas napisał przy takich zabawach robi się kaganiec na pierwszych biegach do startu i tyle, czego być moze pralka nie miala