Strona 19 z 28

Re: Lukas007

: 2015-06-18 16:30
autor: Prezes5G19
Wydaje mi się że przeguby też cza by mocniejsze zaaplikować no i oczywiście sprzęgło wytrzymujące taki momęt z jakimś zapasikiem.

Re: Lukas007

: 2015-06-18 23:03
autor: Lukas007
Sprzeglo mam takie, ze da sobie rade ;) Polosie nie robia problemow przy mocach w granicach 400km. Wszystko zalezy od tego jak auto bedzie uzywane.

Re: Lukas007

: 2015-06-19 18:09
autor: Bogdan9999
Półosie i przeguby są akurat pancerne jeśli chodzi o te auta.

Re: Lukas007

: 2015-06-19 21:42
autor: Lukas007
Troche kosmetyki z zewnatrz i pod maska ;) Wylecialo jeszcze troche zbednego balastu, jakies mocowania na grodzi, zmeczona juz mata "wygłuszajaca", seryjny boost controller itp. Zostalo zaslepienie calkowite EGR wlacznie z wyrzuceniem calego zaworu no i koncowe mycie silnika z syfu jaki sie nazbieral przed uszczelnieniem pokrywy i wymiana o-ringu aparatu.

Re: Lukas007

: 2015-06-20 21:45
autor: S.H.A.R.K
Bo diabeł tkwi w szczegółach :lol: Pięknie !

Re: Lukas007

: 2015-06-22 10:57
autor: KrecioPL
Miodzio!

Re: Lukas007

: 2015-07-07 15:57
autor: Lukas007
-- oryginalny post 2015-06-23 21:56 --

Porównanie tego co było rok temu z tym co jest teraz na EMU. Nie kręcony wyżej bo turbo na dużym dolocie jeszcze bardziej się zapycha i nie daje rady. Jakiś pogląd jednak jest, różnicę w jeździe czuć i to mocno, głównie z racji na dodatkowe 40-50NM między 3500 a 4500rpm.

-- dodano 2015-07-07 15:57 --

Jeszcze nieco poprawiona komora. Odmalowany kolektor, oslony, pas przedni i kilka innych drobnych elementow.

Re: Lukas007

: 2015-07-08 17:49
autor: kicker
Fajnie to wygląda. Widze że umyłeś zbiorniczek wyrównawczy od wewnątrz :lol: Szkoda że kreski tak lecą powyżej 5000 obr, no ale na jednym wałku lepiej nie będzie, ciekawe co inne turbo na to poradzi. A jak z trakcją? Kombinujesz coś z kontrolą startu? Bo zdaje się że emu ma tą opcję.

Re: Lukas007

: 2016-04-01 23:29
autor: Lukas007
-- oryginalny post 2015-07-08 18:57 --

Tak swiatło padło, ze wyglada na umyty ;) Co do innej turbiny to teoretycznie powinno byc lepiej, bo bedzie przynajmniej trzymac doladowanie do konca, a nie do 4500rpm. Nie widzialem kresek Probe na innej turbinie wiec ciezko cos przewidziec. Co do trakcji to beda inne opony na przodzie i ograniczenie mocy/momentu po biegach. Jak to nie wystarczy to zamowie szpere ...

-- dodano 2016-04-01 23:27 --

Czas cos napisac w 2016 roku ;) Probas żyje, jeździ i nawet dostał w prezencie rozpórke :)
Obrazek

Re: Lukas007

: 2016-04-02 09:50
autor: marek08
Za ile ta rozporka i skad? Przydalaby mi sie wlasnie jeszcze na przod, bo z tylu mam :)

Re: Lukas007

: 2016-04-02 17:02
autor: Lukas007
Kupic sie nie bardzo da do jedynki. Ta jest robiona. Pierscienie 6mm grube + rura 25x1.5mm + dwa kolanka. Wszystko z kwasówki.

Re: Lukas007

: 2016-04-02 20:31
autor: marek08
Tak myslalem, ze robiona :P Dzieki

Re: Lukas007

: 2016-04-02 20:39
autor: Stig
Ale on wyglada pod maska, klasa Lukasz :)

Re: Lukas007

: 2016-08-15 14:10
autor: Lukas007
W związku z tym, że stara skrzynia się poddała, w aucie siedzi już nowa (czyt. sprawna). Przy okazji powierzchnie koła zamachowego i docisku zostały zabielone i wyrównane. W efekcie sprzęgło chodzi w sposób całkiem cywilizowany jak na spiek. Założony został nowy simmering na wale i łożysko. Skrzynia zalana Mobilem ATF 220. Dodatkowo w końcu znalazł się czas na porządki z hamulcami - na tylnej osi nowe tarcze, łożyska i klocki. Do tego nowe przewody hamulcowe z Cu pod autem.

Re: Lukas007

: 2016-11-26 23:59
autor: Lukas007
Kilka nowych, oryginalnych czesci zamiennych
  1. - uszczelki (zestaw na gore silnika)
    - filtr paliwa z mocowaniem
    - regulator cisnienia paliwa
    - zawor PCV
    - gumy do mocowania chlodnicy
    - nakretki na piasty, przod
    - podkladka pod akumulator
    - kompletny rozrzad
Dodatkowo kilka "tuningowych"
  1. - podwojne sprezynki zaworowe
    - kolektor wydechowy pod turbo z flansza T3
    - czarny filtr stozkowy (zmiana kolorystyki pod maska)
    - kocyk termiczny na czesc goraca turbosprezarki
    - bandaz termiczny na kolektor
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Lukas007

: 2016-11-27 00:53
autor: Lukasz
dał byś cynk na te podwójne sprężyny zaworowe

Re: Lukas007

: 2016-11-27 01:29
autor: Lukas007
Wziąłem ostatni komplet do F2T. W razie czego możesz na eBay'u poszukać sprzedawcy allenw4899 i dowiedzieć się kiedy ewentualnie planuje wznowienie sprzedaży.

Re: Lukas007

: 2016-11-27 04:32
autor: Bogdan9999
Sprężynki dobra a nawet bardzo dobra sprawa będziesz mógł zakręcić wysoko bez obaw :) Kolektor jakiej grubości ma ścianki ?
Zbroisz sie widzę :) Jakie turbo ?

Re: Lukas007

: 2016-11-27 06:08
autor: Lukas007
Sprężynki bardziej ze względu na brak mocy na wysokich obrotach i w moim odczuciu, pływanie zaworów.

Kolektor z eBay'a, jedyny gotowy pod F2T. Jakość taka sobie, poprawi sie spawy ewentualnie, a przede wszystkim zrobie solidne mocowanie turbiny do bloku, żeby go odciążyć. Do jazdy raz na rok na zlot wystarczy ;)

Turbosprężarke kupie w Polsce, T3/T04 od FTWL Motorsport. Chińczyk, ale daje rade bezawaryjnie w dużo mocniejszych autach niż moje (będzie).

Re: Lukas007

: 2016-11-27 09:53
autor: marek08
Fajnie, ze cos ruszylo :) Ciekaw jestem tego kolektora, bo ma raczej negatywne opinie, ale ja jestem zdania, ze najlepiej samemu sprawdzic i sie przekonac :wink: A turbo od FTWL to bardzo dobry wybor, kilku znajomych lata na tych turbinach (z czego jeden na t04) juz dosc dlugo i spisuja sie bardzo dobrze. Powodzenia w modach i czekam na jakies szczegolowe relacje z prac :)

Re: Lukas007

: 2016-11-27 16:29
autor: Bogdan9999
Czyli słupka nie zamierzasz ruszać ?

Re: Lukas007

: 2016-11-27 16:42
autor: Lukas007
Nie. Poskładam tylko głowice na nowych uszczelkach. Jakoś w drugiej połowie marca 17' temat powinien się ruszyć. Póki co czekam jeszcze na nowy czujnik stuku. Ze starego leje sie olej (z pod przewodu), wiec dla pewności wole zmienić. Zwłaszcza, ze udało mi sie znaleźć oryginał.

Re: Lukas007

: 2016-11-27 16:52
autor: marek08
Mysle, ze nawet bez ruszania slupka tutaj mozna zrobic zadowalajace moce :) W Stanach jest kilka projektow Probe na seryjnch F2 z mocami 400-500whp, jeszcze inny koles kreci ten motor do 7200tys obr na seryjnych sprezynkach, tlokach itp. Mysle, ze na poczatek jest to wystarczajaco :P

Re: Lukas007

: 2016-11-27 18:05
autor: karakan
@Lukas007 - prowadzisz ewidencję ile już w niego kasy włożyłeś? ;)

Re: Lukas007

: 2016-11-27 19:21
autor: infernoblade
Wydaje mi się, że przy takich projektach ilość włożonej kasy przestaje być ważna. Ja na przykład przestałem liczyć gdy kwota przerosła 10 tyś, a było to już dawno temu ;) Teraz nie mam pojęcia ile włożyłem już w samochód i czasami wolę tego nie wiedzieć :mrgreen: