-- oryginalny post 2010-11-25 19:25 --
Bez chłostania sie przyznaję że nie skonfrontowałem z rzeczywistością chociaż wiem z rysunku rozmieszczenia elementów że przekaźnik ten jest zainstalowany w okolicy bagażnika po lewej stronie.

. O ile o tym samym rysunku myślimy.

Pytałem tylko czego się tam mogę spodziewać jak się do tego dobiorę.

A spróbuję się dobrać jutro albo w sobotę o ile mnie śnieg nie zasypie.
P.S. Jeszcze jedno pytanko bo jeszcze siedzę i analizuję schemat. Gdzieś w okolicach CPU nad bezpiecznikami znajduje się wtyczka C224 na której styk nr 76 BK/O wlatuje plus z bezpiecznika DEFOG 40A w Fuse Box. Potem to ma lecieć dalej na przekaźnik.
Tylko problem jest taki że nigdzie nie mogę znaleźć opisu wtyczki C224. Ma ktoś może opis tej wtyczki albo może mi chociaż napisać jak ona wygląda?
-- dodano 2010-11-26 20:56 --
Robert pisze:Ale zaglądałeś i nie znalazłeś?

Dotarłem dzisiaj do tego przekaźnika ale oczywiście ktoś tam już grzebał i w miejscu w którym powinien być jest czarna dziura

a przekaźnik wisiał podwieszony za bocznym plastikiem w bagażniku.

Sterowanie przekaźnikiem z kokpitu działa ale szyba nie grzeje. Z tym myślę, że nie będę miał problemu bo dzisiaj mnie ciemność zastała i nie mogłem rozgrzebać dalej. Pewnie tam gdzieś na tym słupku jest ujarany jakiś przewód.
Zastanawia mnie tylko jeden fakt, po co w przekaźniku pomiędzy + a - na cewce wlutowany jest opornik?
Jaką on pełni funkcję bo zauważyłem że w sprzedaży są przekaźniki z opornikiem i bez opornika.
-- dodano 2010-11-29 10:53 --
Witajcie ponownie.
Orientujecie się może jaka powinna być oporność grzałki na tylnej szybie orientacyjna i jaki spadek napięcia przy podłączonym zasilaniu na szybie?
pozdr