Strona 3 z 16
: 2004-08-01 09:59
autor: Michał
pod słupkiem za kierowcą mam urządzenie podobne do anteny-automat. Podłączyłem do tego tylko jedną małą białą kostkę. Nic tam więcej nie znalazłem. Leże z tymi pasami, pomóżcie!
: 2004-08-01 10:09
autor: Gacek Wrocław
z drugiej strony szyny jest mikrowyłącznik - tam tez podłącza się kostkę
musi być tez jakiś wyłącznik w zamku drzwi - jak ciągniesz za klamkę i drzwi minimalnie odskocząto pas odjezdza i nie jest to ten wylącznik od oświetlenia wnętrza (sprawdziłem).
: 2004-08-01 12:02
autor: Michał
Panowie, DZIAŁA! Kurcze, prołb to jednak super autko! Takie bayery z pasami, jakie auta to jeszcze mają? Nie spotkałem się niegdzie więcej. Tylko żeby te pasy się za miesiąć nie popsuły... Jeszcze tylko wymienie kompresor od klimy (też mam nówkę w kartonie) i autko w 100% sprawne.
ps. 3a było tą małą wtyczuszkę podpiąć w słupku przedniej szyby i bezpiecznik założyć. Kiedy ma się palić kontrolka BELTS na desce?
: 2004-08-01 12:04
autor: Gość
Ja mialem to w Dodge'u Stratusie 03.rok , w wersji Coupe, bo w sedanie z tego samego rocznika tego nie mialem.
Generalnie takie pasy to typowa rzecz w autach amerykanskich (szczegolnie starszych). Chociaz teraz prawie zupelnie z tego zrezygnowano, a raczej prawie wogole sie juz nie spotyka tego typu rozwiazan.
: 2004-08-01 14:14
autor: Gacek Wrocław
kontrolka pali sie jak odepniesz pas (ten co się porusza) jest czujnik w "zwijarce" jak trochę zwinie to mryga

Elektryczne pasy-bezpieczniki???
: 2004-10-03 17:59
autor: AXEL
Nagle przestały mi działać obydwa pasy,jakby w ogóle nie reagowały.Czy jest do nich może jakiś bezpiecznik,wyłącznik?Może coś z tą centralką koło tylnego lewego głośnika?Miał ktoś taki przypadek?Przyczyna musi być dość prosta,ale nie mogę jej znaleźć.
: 2004-10-03 20:53
autor: Michał
Bezpiecznik jest w kabinie (chyba bliżej dołu po prawej)
: 2004-10-03 20:59
autor: Michał
musisz założyc 30A bezpiecznik (jasno zielony), inaczej znów go szlag trafi
: 2004-10-03 23:41
autor: AXEL
DzięX.
: 2004-10-05 14:20
autor: DUKE
mam do was pytanko...co to moze byc...chodza mi jedne pasy...
myslalem ze to ten komputerek przy tylnim glosniku po lewej stronie...
jak wkladam jedna wtyczke chodza mi lewe pasy...jak druga chodza praawe pasy....a jak obudwa to jedne z nich a nie obydwa...moze sa jakies inne bezpieczniki albo przekazniki...
a jak sie ten bezpiecznik nazywa??
Pozdrowionka
: 2004-10-05 22:16
autor: DUKE
Cynki pisze:
A tak w materii elektryki zawieszenia to nie sprawdziliśmy cinek jednej prostej rzeczy... tego przełącznika.
Komuś ostatnio na forum padł właśnie i to była przyczyna...
zamień się z kimś i sprawdź to.
hehe to teraz mi mowisz...jak w ciemnicy rozkrecalismy komputerek

hehe a "dresy " sie na nas tak patrzyli jakbysmy autko kroili
Wiec jak sie z kims spotkam to zamienie...sprawdze ile w tym prawdy

mam nadzieje ze Cynki masz racje a jak nie to zostaje mi tylko do Wojteckiego smigac....swoimi raczkami zrobi wszystko

: 2004-10-11 19:28
autor: mikolaj
DUKE pisze:mam do was pytanko...co to moze byc...chodza mi jedne pasy...
myslalem ze to ten komputerek przy tylnim glosniku po lewej stronie...
jak wkladam jedna wtyczke chodza mi lewe pasy...jak druga chodza praawe pasy....a jak obudwa to jedne z nich a nie obydwa...moze sa jakies inne bezpieczniki albo przekazniki...
a jak sie ten bezpiecznik nazywa??
Pozdrowionka
bezpiecznik jest generalnie jeden z tego co mi wiadomo! (w kabinie) niestety nie wiem jak sie nazywa ale chyba srodkowy rzad 1 od str silnika
Co do tych pasow to ciekawa sprawa, za bardzo pomoc nie moge ale napewno ktos cos wiecej napisze
Problem z pasami
: 2004-11-28 23:17
autor: Pelot
Witam jak w temacie a dotyczy on takiego zjawiska,w zeszłym tygodniu było wszystko ok.i pewnego razu przestały działać obydwa ale z braku czasu zniwelowałem problem a dzisiaj rano jak wyjezdzałem do pracy kiedy wysiadłem aby zamknąć brame to zadziałały a pózniej znowu amba fatima pasów nima i tak jest że raz dziennie zadziałają
Sprawdziłem dzisiaj bezpieczniki wszystko ok.a dalej mi nie działaja co to może być?? proszę o jakś pomoc

: 2004-11-29 08:41
autor: OLEY
sprawdz kostki z tyłu tam gdzie jest głosnik lewy.musisz zdjąc cały plastik i nad silnikiem(od pasa oczywiscie) wypiąć i jeszcze raz wpiąc obie kostki.nie wiem czy to może byc przyczyną ale jak raz chodzą a raz nie to może tylko cos nie łączy
: 2004-11-29 20:01
autor: mikolaj
OLEY pisze:sprawdz kostki z tyłu tam gdzie jest głosnik lewy.musisz zdjąc cały plastik i nad silnikiem(od pasa oczywiscie) wypiąć i jeszcze raz wpiąc obie kostki.nie wiem czy to może byc przyczyną ale jak raz chodzą a raz nie to może tylko cos nie łączy
u mnie to pomoglo!
: 2004-11-29 23:25
autor: Pelot
zajrze tam ale jak bedzie wiecej czasu bo tam jest troszke grzebania noi cieplej bo niestety niezautomatyzowalem sie jeszcze na garaz
ale zrobie to jak najszybciej
dzieki
: 2004-12-02 14:51
autor: DUKE
Hej czy to mozliwe zeby jedne pasy chodzily a drugie nie??
pisalem juz to kiedys ale nadal problemu nie rozwiazalem:)
chodzim o to ze jak dokopie sie do tej skrzyneczki przy glosniku za kierowca... tam sa 2wtyczki...jak wkladam jedna to chodza mi prawe pasy..jak wkladam druga..chodza mi lewe pasy..a jak wkladam obydwie to te ktore ostatnie chodzily to chodza a wczesniejsze nie
ciekawe no nie?? i nie wiem co zrobic??
moze tam sie jakos bieguny zmieniaja...
albo moze gdzies wtyczki nie mam do konca wtyknietej

chodzi mi o koncach szyn i nie przekazuje czy doszly do konca itd...moze dlatego jedne pasy odcina.../
napiszcie co o tym myslicie...
hmm moze jakis schemacik..heh dokladny jak to jest dokladnie tam podlaczone...
pozdrawiam
: 2004-12-02 15:05
autor: Gość
A ja mam proste i szybkie rozwiązanie. Podpiąć pod wtyczke kable z
drugiej wtyczki. Problem będzie tego typu że pasy będą ci chodzić idetycznie
pomimo np że nie będą otwierane drzwi pasażera a tylko kierowcy
: 2004-12-02 15:08
autor: DUKE
Tak sie da zrobic ale to nie rozwiazanie!!!

: 2004-12-02 16:20
autor: Mr. Cynk
.
: 2004-12-02 18:25
autor: OLEY
DUKE pisze:Hej czy to mozliwe zeby jedne pasy chodzily a drugie nie??
pisalem juz to kiedys ale nadal problemu nie rozwiazalem:)
chodzim o to ze jak dokopie sie do tej skrzyneczki przy glosniku za kierowca... tam sa 2wtyczki...jak wkladam jedna to chodza mi prawe pasy..jak wkladam druga..chodza mi lewe pasy..a jak wkladam obydwie to te ktore ostatnie chodzily to chodza a wczesniejsze nie
ciekawe no nie?? i nie wiem co zrobic??
moze tam sie jakos bieguny zmieniaja...
albo moze gdzies wtyczki nie mam do konca wtyknietej

chodzi mi o koncach szyn i nie przekazuje czy doszly do konca itd...moze dlatego jedne pasy odcina.../
napiszcie co o tym myslicie...
hmm moze jakis schemacik..heh dokladny jak to jest dokladnie tam podlaczone...
pozdrawiam
A nie zamieniłeś wtyczek(chociaż nie pamiętam czy jest taka możliwość)
Hmm to naprawde ciekawa sprawa.
: 2004-12-02 18:41
autor: OLEY
a próbowałes tak: otworz oba drzwi,włącz zapłon,wyciągając i wkładając kostki ustaw pasy na otwarte,następnie wyłącz zapłon,potem zamknij oba drzwi i przekręc zapłon.Sprawdż czy zamkną sie oba pasy czy tylko jeden.ja jeszcze pomysle co tam zrobic.powodzonka
: 2004-12-02 18:53
autor: OLEY
Cynki pisze:lepiej podpowiedzcie skąd pasy wiedzą że drzwi się otwierają...
tylko sprawdźcie swoje tezy, bo ja poległem jak zacząłem knuć...

:D:D
Cynki to proste.Tajemnica tkwi w zamku drzwi.
Włącz zapłon,otwórz drzwi i zamiast je zamykać wkładaj w zamek np.śrubokręt( tylko delikatnie) a pas będzie chodził w tą i z powrotem,mimo że drzwi będą cały czas otwarte.
Właśnie byłem sprawdzić boś mi zabił ćwieka

: 2004-12-02 21:34
autor: OLEY
teraz mi sie przypomniało.Panowie polegam na Waszej inteligencji.Żeby komuś nie przyszło do głowy (przy sprawdzaniu z ciekawości) wkładać śrubokręt tam gdzie wkłada sie kluczyk

: 2004-12-03 03:41
autor: mikolaj
OLEY pisze:teraz mi sie przypomniało.Panowie polegam na Waszej inteligencji.
Żeby komuś nie przyszło do głowy (przy sprawdzaniu z ciekawości) wkładać śrubokręt tam gdzie wkłada sie kluczyk 

dobre dobre!