: 2006-07-05 16:06
Do póki turbo nie padnieDrzymek pisze: A bov syczy pięknie a jest tylko 6psi, jak będzie 12psi to będzie dużo głośniej i fajniej:


Pzdr.
P.S. Joke jakby ktoś nie załapał

Do póki turbo nie padnieDrzymek pisze: A bov syczy pięknie a jest tylko 6psi, jak będzie 12psi to będzie dużo głośniej i fajniej:
Prawie dobrzeDrzymek pisze: Dobrze kumam?
Nie chodzi o zasade działania. Bowa otwiera podciśnienie z kolektora anie ciśnienie w układzie po to taki mały wężyk. Co do padnięcia turbo to nie ma takiej możliwości.ADTOM pisze:Sqad wyczuwam jakieś wątpliwości zamontowania BOV u Drzymka. Ja też chce założyć i mam zakładać jak Drzymek ???
I dlaczego turbo padnie....???
nie zostawiaj aku rozładowanego bo się zasiarczy...nawet nie odpalałem auta, bo mam aku rozładowany
Siemasz DrzymekDrzymek pisze:Wróciłem do domku na weekend i odpaliłem przed chwilą Probka. Efekt Bov`a jest dużo fajniejszy, bo lepiej go słychać i teraz bardzo dobrze widać sprężone powietrze jakie wypuszcza w momencie syknięcia - bardzo fajne wrażenia. No i wydaje mi się jak by szybciej reagował...
ps. bov syczy, jak głupiProper pisze:Witam!
To ja jestem producentem tych zaworów. I moge odpowiedzieć na każde pytania.
proper_gtt@poczta.fm
tel:0691922860
A jaki masz model?maverick pisze:Ja zakładałem niedawno bova, i przejściówkę miałem od producenta, czyli forumowicza Propera.
ps. bov syczy, jak głupi- rewelacja
widoczny na zdjęciu powyżejDrzymek pisze:A jaki masz model?maverick pisze:Ja zakładałem niedawno bova, i przejściówkę miałem od producenta, czyli forumowicza Propera.
ps. bov syczy, jak głupi- rewelacja
dwutłoczkowyDrzymek pisze:Jaki to jest typ?
Sekwencyjny, jednotłoczkowy, itp?