Strona 21 z 28

Re: Lukas007

: 2017-03-28 21:56
autor: wuka
Po gangstersku na bogato :1111_ok:

Re: Lukas007

: 2017-03-28 22:08
autor: Stig
Ale na zlocie to zobacze ma sie rozumiec ? ;)

Re: Lukas007

: 2017-03-29 00:21
autor: Bogdan9999
Hehe nawet wyjście pod ERG jest :D Chcesz przewalić 400 ?

Re: Lukas007

: 2017-03-29 22:26
autor: Lukas007
Nie chce, ale może tak wyjsc calkiem przypadkiem ;)

Re: Lukas007

: 2017-03-29 22:43
autor: MiczuTG
To nowa turbina czy regenerowana


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Lukas007

: 2017-03-29 23:02
autor: Romas
to raczej nie jest turbo z f2t ;)

Re: Lukas007

: 2017-03-29 23:34
autor: Bogdan9999
T3/T4 z tego co widzę

Re: Lukas007

: 2017-03-30 12:00
autor: Lukasz
Bogdan9999 pisze:Hehe nawet wyjście pod ERG jest :D Chcesz przewalić 400 ?
jak wtryski dadzą radę to i czwórka z przodu będzie ale i z dobrą trójką obali wszystkie stare mity forumowe że z tego silnika się nic nie da :twisted:

Re: Lukas007

: 2017-03-30 15:44
autor: Lukas007
Turbina to T3/T04, oczywiście nowa ;) Wtryski od EVO 560cc to aż ponad moje plany. Dzisiaj auto powinno zagadac.

Re: Lukas007

: 2017-03-30 17:37
autor: Bogdan9999
Gratulacje szybko :)

Re: Lukas007

: 2017-03-30 18:18
autor: Lukasz
Lukas007 pisze: Dzisiaj auto powinno zagadac.
to fimik na YT prosimy 8)

Re: Lukas007

: 2017-03-30 18:22
autor: Bogdan9999
Oby ci uszczelki pod głowicą nie dmuchnęło bo to najwrażliwszy element tego silnika.

Re: Lukas007

: 2017-03-30 19:33
autor: marek08
Dzisiaj zagada, a strojenie kiedy? Dawaj wiecej zdjec z prac, bo zawsze dajesz tylko na gotowo :D

Re: Lukas007

: 2017-03-30 19:49
autor: Lukas007
Bo mam zwyczaj robić auto a nie zdjęcia ;) Strojenie jakos początek maja, zobaczymy. Pod uszczelke jest dany Loctite 3020, a śruby przyjeły ponad 100NM też jest szansa, że będzie dobrze :)

Re: Lukas007

: 2017-03-30 21:22
autor: marek08
Lukas007 pisze:Bo mam zwyczaj robić auto a nie zdjęcia
Aj tam gadasz, zawsze znajdzie sie czas na jakas fotke w przerwie :P Oczywiscie to tylko zazdrosnickie zarciki, ale fajnie czasem poogladac jakies ciekawe zdjecia :) Trzymam kciuki zeby wszystko gralo, no i oczywiscie czekam na jakis filmik :wink:

Re: Lukas007

: 2017-03-30 21:46
autor: Lukas007
Filmu nie zrobilem, ale wierzcie na słowo, ze odpalil od strzała i w dodatku ładnie chodzi ;) Pierwsza jazda odbyta na spokojnie, ale dzwiek turbiny robi kosmiczne wrażenie. Fotki w dzień pokazujace jak wygląda komora zrobie po weekendzie jak ogarne kosmetyke.

Co właściwie zostało zrobione ...

- cała góra silnika poskładana na nowych, oryginalnych uszczelkach OEM Ford
- zrobiona głowica - nowe uszczelniacze, płaszczyzna
- szpilki do kolektora wydechowego M8x1.25 wkręcone w głowice na stalowych wkrętkach
- podwójne sprężynki zaworowe
- kolektor eBay poprawiony przez GTPerformance (spawy na pelen przetop, wspawana tulejka pod EGT), następnie na obu flanszach zrobiona płaszczyzna
- turbosprezarka replika Garrett T3/T04 FTWL Motorsport
- downpipe 2.5" łączony z turbiną na v-band, dodatkowo owinięty bandażem termicznym
- kocyk na gorącą część turbiny
- osłony termiczne na fajki przewodów WN
- dopływ oleju na dorobionym restryktorze 2mm
- spływ oleju w miske (wąż 16mm)
- nowy rozrząd kompletny Gates
- nowy regulator ciśnienia paliwa Mazda OEM
- nowy filtr paliwa Motorcraft
- nowy czujnik stuku OEM Mazda
- nowe węże - odmy PCV, oraz serwo OEM Mazda
- duża odma do dolotu fi 14mm (wywalony łącznik metalowy z pokrywy fi 8mm)
- całkowicie zlikwidowany EGR
- łączniki silikonowe D1 SPEC czarne
- filtr powietrza Spectre czarny


Kilka fotek z prac ...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Lukas007

: 2017-03-31 00:01
autor: marek08
I o to chodzilo, fajnie ze wszystko poszlo tak jak mialo pojsc :) Wymieniales same silikony na czarne, czy cale orurowanie od nowa bylo robione? Powodzenia :)

Re: Lukas007

: 2017-03-31 00:24
autor: Lukas007
Orurowanie było przerabiane, silikony nowe tylko z racji na to, że znudziły mi sie smerfy pod maską ;)

Tak wogole to znalazłem swoja wypowiedz z przed 8 lat ...
Dzięki za miłe słowa. Zmieniła się nieco koncepcja zmian, trochę ze względu na stan auta, trochę ze względu na jego wiek. Tak czy inaczej Ford ma być utrzymany w zupełnie seryjnej formie - bez udziwnień i nieoryginalnych akcesoriów. Zarówno pod maską (jedyną zmianą jest i będzie dokonana już kosmetyka) jak i z zewnątrz (tu jest nieco więcej do "odnowienia", ale damy rade).
Tak tylko chciałem sie pochwalic, ze koncepcja mi sie nie sprawdziła troche heh

Re: Lukas007

: 2017-03-31 09:47
autor: KrecioPL
Lukas007 pisze:Orurowanie było przerabiane, silikony nowe tylko z racji na to, że znudziły mi sie smerfy pod maską ;)

Tak wogole to znalazłem swoja wypowiedz z przed 8 lat ...
Dzięki za miłe słowa. Zmieniła się nieco koncepcja zmian, trochę ze względu na stan auta, trochę ze względu na jego wiek. Tak czy inaczej Ford ma być utrzymany w zupełnie seryjnej formie - bez udziwnień i nieoryginalnych akcesoriów. Zarówno pod maską (jedyną zmianą jest i będzie dokonana już kosmetyka) jak i z zewnątrz (tu jest nieco więcej do "odnowienia", ale damy rade).
Tak tylko chciałem sie pochwalic, ze koncepcja mi sie nie sprawdziła troche heh
Mogę stwierdzić, że cieszymy się z tego, że Twój plan co do auta się nie udał :D

Re: Lukas007

: 2017-04-04 19:21
autor: Lukas007
Po wymianie przełącznika wycieraczek w koncu działa tryb summer ;) Czy wycieraczki będą się dalej włączać same pod wpływem wstrząsów okaże się jak auto zacznie już jeździć po strojeniu.

A tak to wszystko wygląda na gotowo pod maską ...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Lukas007

: 2017-04-04 19:34
autor: Prezes5G19
Szacunek ! Piękny widok

Re: Lukas007

: 2017-04-04 20:08
autor: KrecioPL
Lukas, kiedy stroisz?

Muszę przyszykować wątrobę.

Re: Lukas007

: 2017-04-04 20:14
autor: Romas
Raczej w warszawie nie będzie stroił

Re: Lukas007

: 2017-04-04 20:35
autor: marek08
Wow, cos pieknego, szacun :) A gdzie mocowania chlodnicy? :P

Re: Lukas007

: 2017-04-04 20:57
autor: Lukas007
Pod Warszawą ;) Auto będzie strojone w ZibiSoft. Co do terminu to wyjaśni się to jakoś po nadchodzących świętach.

Co do mocowań to już inna historia ... kupiłem sobie gumowe mocowania oryginalne i zanim sprawdziłem czy to na pewno górne do chłodnicy zabrałem się za przygotowanie samych metalowych mocowań - z trudem pozbyłem się z nich fabrycznej gumy, oczyściłem, pomalowałem, namęczyłem się żeby wcisnąć w miejsce starych nowe gumki i co się okazało (przy wyciąganiu chłodnicy) kupiłem dolne mocowania, a nie górne ;) Póki co założyłem, chłodnica sie trzyma, ale chyba poszukam oryginalnych heh

Zastanawiam się teraz nad olejem. Obecnie wlany jest olej na przepłukanie silnika (Champion 5w40). Silnik chodzi ładnie, popychacze cichutkie, ale dziwnie to wygląda na bagnecie - rzadki tak, że aż kapie z miarki, a poza tym praktycznie bezbarwny. Pewnie to normalne bo i głowica była idealnie czysta, stary olej wypłulany i wydmuchany, a miska dokładnie wymyta.

Niemniej jednak przy najbliższych kilometrach (przegląd, geometria) idzie do zmiany zgodnie z planem. I tu myśle albo nad 5w50, albo nad 10w60. Niby na 5w50 lepszy rozruch i praca na zimnym silniku, ale 10w60 w wysokich temperaturach (a takie zapewne będą) lepiej się zachowuje (zazwyczaj wyższy wsp lepkosci w 100°C) ...