Strona 4 z 7

: 2007-02-14 11:25
autor: Drzymek
Raafaaell pisze:Wciśnij ten wskaźnik po lewej stronie oryginalnych zegarów , w tym ciasnym kąciku :lol: 8)
Myślałem o tym, ale on się chyba tam nie zmieści... :?

: 2007-02-14 11:33
autor: Kędziorek
Kurcze, nawet jeżeli by się tam zmieścił to wydaje mi się, że będzie to wyglądać dziadowsko.

: 2007-02-14 11:37
autor: Drzymek
Kędziorek pisze:Kurcze, nawet jeżeli by się tam zmieścił to wydaje mi się, że będzie to wyglądać dziadowsko.
To może słupek?

: 2007-02-14 11:41
autor: Kędziorek
Słupek, jak najbardziej tak, będzie to bardzo fajnie wyglądało, tylko jeden zegar w słupku.

Też się ostatnio zastanawiam nad jednym zegarem dodatkowym, właśnie w słupku, więcej zegarów mi nie potrzeba.

: 2007-09-15 18:16
autor: Drzymek
Panowie, nowe fotki z ukończonego tuningu 2007 :twisted:

: 2007-09-15 20:38
autor: pytlar
no niezla dyskoteka we wnetrzu teraz... :twisted:

: 2007-09-15 21:40
autor: Sqad
budzików jak by miał 600KM a festyn jak na wiejskiej sztachetówie :lol:

: 2007-09-15 21:46
autor: roberto
Jest ok Drzymus. Nie draznijcie chlopaka. Mam tylko jedno pytanko. Czy wszystkie te wskazniki, nie mecza wzroku podczas jazdy noca? Nie oslepiaja?Masz regulacje natezenia swiatla, tak jak w przypadku oryginalnych zegarow? Ogolnie, auto the best.

: 2007-09-15 21:53
autor: Drzymek
Sqad pisze:budzików jak by miał 600KM a festyn jak na wiejskiej sztachetówie :lol:
Przynajmniej nie zamieniam Probka na smarta :lol:


Roberto - nie ma problemu w nocy, bo można sobie wybrać np. ciemny niebieski i wtedy nic nie razi i bardzo dobrze widać.

: 2007-09-15 23:24
autor: KALI
Ja dodam od siebie drzymek nabijałeś się z moich zegarów a twoje widziałem live i to taka sama China.Hmmm :wink:
A podpiąłeś już wszystkie?
Shift light to na ćwiartkę czy jak?

: 2007-09-16 00:09
autor: Drzymek
KALII pisze:Ja dodam od siebie drzymek nabijałeś się z moich zegarów a twoje widziałem live i to taka sama China.Hmmm :wink:
A podpiołeś już wszystkie?
Shift light to na ćwiartkę czy jak?
Nie upadłem na głowę żeby kupować Greddy za 1000zł jeden zegar, a nie chciałem mieć takich jak mają wszyscy (auto gauge seria smoke), stąd wybór padł na import z USA. Poza tym, to Ty się ze mnie śmiałeś, a ja tylko skontrowałem (chyba celnie, bo do dziś mi to pamiętasz :wink: ). Zegary i shift są podpięte (czekam tylko na adapter na filtr oleju zeby podpiąć czujniki temp oleju i ciśn oleju - ma przyjść w połowie tygodnia). kalli na ćwiartkę nie mam zamiaru startować, choć jak się trafia jakiś wyścig spod świateł to nieraz się skuszę, a shift po to żeby nie przekręcać silnika (bo błyskawicznie się wkręca), lub jak auto traci przyczepność, to odjąć trochę gazu.

Miałem taki plan i chciałem go zrealizować. Jak widać wzbudza wiele kontrowersji. Ja lubię takie rzeczy i klimaty tuningowe bardziej niż np. wybajerzone radia i subwoofery (do nikogo tu nie piję). Całymi dniami potrafię oglądać kosmiczne Supry z USA mające ponad 700koni i pełno bajerów. Dlaczego więc z Probka nie mogę zrobić sobie takiej mini-supry?

Dodam że to nie koniec moich (i Probka) tuningowych przygód. Przez zimę idzie na ruszt... A zresztą co Wam będę mówić, sami zobaczycie... :D
Możecie być jednak pewni, że świecących wentyli i niebieskiego podwozia nie uświadczycie :lol:

: 2007-09-16 01:07
autor: Sqad
Drzymek pisze:
Sqad pisze:budzików jak by miał 600KM a festyn jak na wiejskiej sztachetówie :lol:
Przynajmniej nie zamieniam Probka na smarta :lol:
Jako drugi samochód na zime mundralo

: 2007-09-16 03:59
autor: Bogdan9999
Zegarki świetne tylko nie włączaj tego różowego ;)

: 2007-09-16 08:51
autor: Lukask
Tylko po co temperatura oleju skoro masz ciśnienie ?? Według mnie w takim aucie 2 zegary wystarczą zupełnie ciśnienie oleju i doładowanie. Reszta to takie bajery tuningowe...

: 2007-09-16 08:53
autor: KALI
No cóż masz już sporo kontrolerów więc czas na modyfikacje silnika ten etap rozumiem w zimę.

: 2007-09-16 09:09
autor: Lukask
W sumie to już blisko ci do tych SUPR po 700 koni :)
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 0a2d4597d3

: 2007-09-16 09:17
autor: Drzymek
KALII pisze:No cóż masz już sporo kontrolerów więc czas na modyfikacje silnika ten etap rozumiem w zimę.
Tak, w zimie będzie modyfikacja silnika i zamknięcie tematu tuningu silnika, po czym biorę się następnie za hamulce. A co do wskaźników, to owszem wystarczyły by 3 (EGT, BOOST, temp oleju) ale ja chciałem mieć jeszcze słupek zabudowany i shifta, więc zakupiłem jeszcze 2 wskaźniki (był pomysł żeby na słupku były 3 wskaźniki, ale to już była przesada, a poza tym to pas by się nie otwierał :lol: ).

: 2007-09-16 10:17
autor: pytlar
Lukask pisze:W sumie to już blisko ci do tych SUPR po 700 koni :)
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 0a2d4597d3

http://img72.imageshack.us/img72/6841/s ... 5izev2.jpg
do tej "supry" tez niewiele juz brakuje :twisted: :twisted: :P :P

: 2007-09-16 10:59
autor: Sqad
Drzymek pisze: Tak, w zimie będzie modyfikacja silnika i zamknięcie tematu tuningu silnika, po czym biorę się następnie za hamulce.
A co to za mody bedą ??

: 2007-09-16 12:05
autor: Drzymek
Walbro, regulator i duży intercooler (nie będę ciąć belki :wink: )

: 2007-09-16 12:28
autor: Robert
Sqad pytał o modyfikacje silnika, nie wzmacnianie belki intercoolerem :P

: 2007-09-16 12:52
autor: davidlive
No Drzymku widze że to co mówiłeś przez fon to nie bajki , no gratuluje zapału i pracy :1111_ok: :1111_ok:

Czekamy na więcej :twisted: :twisted:

pozdro

: 2007-09-16 15:29
autor: Kocureq
Drzymek pisze:A co do wskaźników, to owszem wystarczyły by 3 (EGT, BOOST, temp oleju) ale ja chciałem mieć jeszcze słupek zabudowany i shifta, więc zakupiłem jeszcze 2 wskaźniki
davidlive pisze:Czekamy na więcej
A nie wystarczy już 5?

: 2007-09-16 17:20
autor: davidlive
Znając drzymka to walnie jeszcze 5 ,dodatkowo czujnik cisnienia w oponach :lol: :lol: :lol:

pozdro

: 2007-09-16 19:05
autor: Drzymek
Zostało jeszcze puste miejsce na radio... :roll: :wink: