Strona 4 z 6

: 2008-01-26 23:13
autor: Drzymek
No to pozostaje mi tylko to że pompa wysiada (co jest dziwne, bo silniczek ani na chwileczkę się nie przyksztusi, pracuje równiutko, no chyba że ciśnienia nie trzyma) :?

: 2008-01-26 23:56
autor: Kocureq
Pluto pisze:Za mala dawka paliwa do podanej dawki powietrza.
Gdzieś na streetracing.pl są fajne artykuły podlinkowane, goście twierdzą, że przy zbyt dużej dawce paliwa też im czasami EGT rośnie.

: 2008-01-27 14:26
autor: Sqad
No jest to możliwe, ale to dość skrajny przypadek i musiał by zajść przy bardzo mocnym przelaniu ale wtedy by kopcił niemiłosiernie.

: 2008-01-27 14:54
autor: Quaki
Drzymek ty wez zobacz czy masz dobrze ustawiony zaplon bo czasami zle ustawienie moze spowodowac bardzo wysokie EGT
Pozdrawiam

: 2008-01-27 15:16
autor: Drzymek
OK, się sprawdzi. Dzięki za rade!

Dodam że na postoju jest zupełnie normalnie czyli 530-540 stopni.

: 2008-01-27 19:40
autor: Pluto
Jak bys mial zaplon zle ustawiony to mysle ze na postoju tez by cos pokzalo. Ale moge sie mylic :roll:

: 2008-01-28 08:26
autor: Drzymek
ja obstawiam najbardziej pompę, lub fabryczny regulator ciśnienia już nie trzyma. Ale jeszcze sprawdzę ten zapłon...

dzięki chłopaki za rady!

: 2008-01-28 11:01
autor: RX
Witam,

To Ty masz seryjny FPR? :shock: Zmień, wyreguluj i zapewne będziesz miał problem z głowy. Ja teraz jeżdżę na seryjnym, F1-Z się popsuł (bardzo gorąco nie polecam wszystkiego z F1-Z) i na sportowej mapie SMT6 nie mam nawet co próbować szarżować bo mi spada AFR na sam koniec LEAN.

Jak F1-Z zaczął puszczać to AFR spadł z RICH na granice RICH i STOICH przy pełnym gazie i spadał im szybciej jechałem. Sprawdź to.

5,

: 2008-01-28 11:12
autor: Drzymek
a gdzie ja dostanę jakiś dobry regulator ciśnienia paliwa?

do 400zł?

: 2008-01-28 11:24
autor: Sqad

: 2008-01-28 14:57
autor: Drzymek
Ale to jest sam zegar pokazujący ciśnienie, a gdzie regulator?

: 2008-01-28 15:21
autor: jarsonik
tam jest podana cena w jenach (Price
64008 Fuel Regulator Setting Meter 0- 800 Kpa, 52mm, Includes 1 meter Fuel hose, 4 X Hose bands, 2 X 8mm - 1/8 Nipples, 3 way Nipple, Plugs & Bolts 9,232 Yen) za bardzo tego nei rozumiem, bo jeżeli wezmę wczorajszy kurs jena :

kraj: Japonia
waluta: yen
kod waluty: JPY
kurs: 1 USD - 106.780 JPY
kurs: 1 PLN - 43.285 JPY
data notowania: 2008-01-27

to za złotówke mozna kupić 4 takie wskaźniki. To ja dobrze rozumiem, czy może głupi jestem............. no ale tak wychodzi. :?: :?: :?: :?: :?:



a poza tym na tej stronie poza własnie wskaźnikami reszta zabawek jets przede wszystkim do toyoty, nissana i subaru. nic nie ma do mazdy 626 czy tez mx 6

: 2008-01-28 17:09
autor: Robert
<pre> 43 JPY = 1 PLN
9323 JPY = 217 PLN</pre>

: 2008-01-28 19:39
autor: Sqad

: 2008-01-28 20:12
autor: Quaki
No ja mam cene w euro i wynosi ona uwaga 58.91 euro czyli jakos na nasze 212 zl po kursie 3,6zl a do tego tramsport z japoni to pewnie drugie tyle a co dostaniesz no coz zwykly wskaznik cisnienia jaki kupisz w polskim sklepie za max 50zl (mozna duzo taniej) moze do tego jeszcze pare zlaczek za kilka zlotych wiec raczej srednio oplacalny interes
Pozdrawiam

: 2008-01-29 08:03
autor: Lukask
Drzymek pisze:do 400zł?
W tej cenie tylko F1 dostaniesz no chyba, że kupisz z jakiegoś auta ale to wtedy bez wskaźnika będzie :twisted: :twisted:

: 2008-01-29 10:00
autor: Sqad
Z wysyłką do polski nismo kosztuje 340 zł, a sard niecałe 400zł . Ale lepiej druta w auto wsadzić będzie taniej i solidniej na pewno. Nie wiem czy to tak drogo. W polsce to jest drogo za takie rzeczy się płaci. Przesyłka wcale drogo nie wychodzi. Ja mam podawane ceny z przesyłką dlatego podaje już w plnach wam, mam tam konto stąd wiem.

: 2008-01-29 12:21
autor: Quaki
Squad a o jakim ty drucie mowisz? Bo ja nie rozumiem jako ze piszesz to pewnie do mnie to odpowiem ci ze manometr kupiony w Polsce bedzie tak samo dokladny jak ten kupiony w Japoni jako ze kupujesz cos co jest zgodne z normami i wzornikami (wyprodukowane w powaznej firmie ktora jest fabryka manometrow i poddane bardzo szczegolowej kontroli bo takie sa przepisy)a to ze jest tansze bo nie ma na nim napisu typu Apexi czy HKS no coz jesli ktos jest sklonny tyle zaplacic za napis to jest jego i wylacznie jego sprawa. A nie sazde zeby zlaczki albo wezyk mialy jakas ksmiczna technologie ktora mogla by dyktowac cene tego urzadzenia
Inna sprawa ze faktycznie ja bym nie kupil F1-Z ale na przyklad polecam webera (w niektorych lanciach mial regulacje cisnienia) nowy mozesz zakupic w serwisie za okolo 200zl o ile sa jeszcze dostepne(i jesli chcesz mi napisac ze weber to tez jest drut no to coz )
Pozdrawiam

: 2008-01-29 12:26
autor: Sqad
No właśnie ale F1 byś nie kupił toć to tylko manometr ze śrubką, przetestowany wedle norm :P

: 2008-01-29 12:49
autor: Quaki
O ile do wyboru mam za ta sama cene Webera i F1 to jest oczywistym ze biore Webera tak samo jesli do wyboru mailbym zegar EGT powiedzmy Omori albo Autogauge za ta sama cene wezme omori.
Poza tym F1 o ile wiem powstaje w chinach jako element tuningowy robiony przez malego glodnego chinczka za miske ryzu ;) wiec raczej kontrola jakosci to slowo tam malo znane a manometry robione w polsce musza byc dokladne bo rezim kontroli jest wysoki (notabene urzadzenia przemyslowe musza byc wytrzymale i dokladne bo bardzo czesto zalezy od tego ludzkie zycie, oczywiscie nie maja tak ladnego designu )
Pozdrawiam

: 2008-01-29 16:48
autor: Sqad
Może i tak, ale tuning to nie tylko podkręcanie mocy, przynajmniej jak dla mnie. Części muszą wyglądać ładnie, i być solidne.

: 2008-03-14 11:36
autor: Drzymek
Panowie ja już ręce załamuję... :cry:

Mam w aucie 2 pompy paliwa po 160l/h każda, regulator ciśnienia auto gauge (bardzo dobry) i dalej mam wysokie EGT. Nawet na ciśnieniu paliwa 3,5-4 bary wali mi wskazówkę poza 900stopni!!!

W tym momencie obstawiam tylko 2 rzeczy

1. Walnięty wskaźnik (ale AFR też zjeżdża na ubogo do samego dołu na 0), ale to chyba odpada.

2. Walnięte mapy paliwowe, w weekend podmienię na fabryczne i zobaczymy co będzie.

3. Macie jakieś pomysły? Panowie pomóżcie, bo auto zap****la jak szalone, ale tylko przez kilka sekund bo jak widzę 900stopni to ściągam nogę z gazu.
Dodam tylko że jak jadę pod ostrą górę i nie używam wogóle turbiny, to EGT wychodzi ok 800stopni a ja jade 70km/h!!!

CO TO JEST !!!!!!! :?: :?: :?: :cry: :cry: :cry:

: 2008-03-14 12:16
autor: daniel
Drzymek, tak jak Tobie pisałem...mam ten sam czip co Ty, i nawet przy ostrej jezdzie przez kilkadziesiat kilometrow egt nie mialem nigdy wiekszego niz 850 stopni albo nawet mniej....na biegu jalowym to jest w granicach 520-530 stopni

: 2008-03-14 14:35
autor: RX
Hey,

Drzymek u mnie to wygląda jak u Ciebie kiedy odpalę sportową mapę, a regulator mam ustawiony na małe ciśnienie paliwa... Przy niskim ciśnieniu na regulatorze mogę jeździć tylko na stockowej mapie.

Podkręcam ciśnienie paliwa i problem znika - odpalam sport, AFR rich - wszystko gra.

Na ile masz wysterowany regulator przy palniku i na wolnych?

5,

: 2008-03-14 21:43
autor: mika_vixen
DRZYMEK jak założysz nawet 10 pomp paliwa o wydajności 160 l to ci da 1600 litrów przepływu,ale ciśnienie robocze pozostaje takie samo jak przy seryjnej pompie.Poczytaj dokładnie o wallbro jest tam podane,aby uzyskać te 255 l trzeba mieć ciśnienie na listwie rzędu 5 bar,a nasza pompa ma ok. 3 bar.Jak się bierzesz za takie przeróbki to kupuj pompę wysoko ciśnieniową i dobry regulator i będziesz zadowolony.