Strona 1 z 1

2.5 V6 TURBO z cyklu adam słodowy ...

: 2007-01-12 05:54
autor: Bogus
Zobaczcie jak domowym sposobem można wpakować w silnik KL turbinę, i to w tak mały samochód MX3
Obrazek
http://www.cardomain.com/ride/345576/4

: 2007-01-12 10:47
autor: Pelot
założyć turbine to jedno a gzie reszta...

: 2007-01-12 15:15
autor: Gturbo
pelot pisze:założyć turbine to jedno a gzie reszta...
Dokladnie i swiete slowa.

: 2007-01-13 23:46
autor: Bogus
chodzi o reszte auta ? czy o reszte efektow pracy

: 2007-01-13 23:50
autor: Kędziorek
Strojenie, elektronika itp.

Poczytaj temat u uturbianiu Kalliego maszynki, jaka to jest rzeźba.

: 2007-01-14 09:17
autor: Lukask
Z tego co przeczytałem to on ma am większążeźbę niż kalii :arrow: Najpierw czytajcie potem komentujcie :!: :!:

: 2007-01-14 09:28
autor: Drzymek
Przecież ten MX3 z taką turbiną, wtryskami 550ccm to odleci na księżyc. Za lekkie auto i napęd na przód.

: 2007-01-15 10:27
autor: Sqad
Drzymek pisze:Przecież ten MX3 z taką turbiną, wtryskami 550ccm to odleci na księżyc. Za lekkie auto i napęd na przód.
Sprawdź ich dane, wcale nie sa takie lekkie.
Bogus pisze:chodzi o reszte auta ? czy o reszte efektow pracy
Kto zatrzyma coś takiego, kto go utrzyma w zakrętach,. ... ba i kto nim ruszy :lol:

: 2007-01-15 15:16
autor: Voodoo
MX-3 ma niesamowite problemy z trakcją i utrzymaniem się przy jeździe na wprost przy silniku KL-ZE, a co dopiero powiedzieć o uturbionym.

Wbrew pozorom wcale nie jest to takie lekkie autko, ale trakcyjnie nawet w serii z silnikiem K8 bywają problemy.

: 2007-01-16 12:15
autor: aidan
Bez przesady , wcale tak źle nie jest :P Ja u siebie planuje wsadzic jak narazie KL , zobacze jak to jezdzi a potem pomysle o turbince do tego. Oczywiscie zawieszenie , hamulce napewno beda poprawiane ale nie wiem jak bedzie z skrzynia przy turbinie :P Kolo zamachowe od mojej K8. i powinno smigac. Ale to narazie tylko plany. Licze tu na pomoc Kaliego.

: 2007-01-16 14:46
autor: Voodoo
Aidan, przecież mówiłem żebyś zamienił MX'a na Probka, przecież tak Ci się moje autko podobało :P
Ale faktycznie, nie ma to jak mała fałeczka w MX-3 :D

: 2007-01-16 18:35
autor: Anyszes
Max HP: 268.95 (8 psi boost) ...

: 2007-01-17 06:44
autor: Bogus
Gdzies wsiakla mi stronka z mx3 bi-turbo, czyba to ta sama co z perwszego linka nie pamietam ale cos okolo 400 hp
Zeby stwierdzic jak sie trzyma drogi trzeba moze pierw sie przejechac, szerokie felgi, nakladki, lepsze hamulce, twardsze zawieszenie napewno duzo pomoze

: 2007-01-17 08:46
autor: aidan
Voodoo pisze:Aidan, przecież mówiłem żebyś zamienił MX'a na Probka
Nigdy ;) Zostaje wierny mojej Niuni. Co najwyzej wyrwe serce z probka i wsadze do swojej :evil: :lol:
Voodoo pisze:przecież tak Ci się moje autko podobało
Nie przecze podobalo mi sie w Rykach a zwlaszcza Twoje dmuchane siedzenia ;)
Ale nie zapomnij jak w sentyment wpadles jak wlazles do mojej ;)

A teraz ogolnie : Jak ktos posiada jakie kolwiek materialy na temat KL , KL-ZE i inne dlubaniny przy swapie do MX-3 bede wdzieczny. Strona www.mx-3.com jest mi znana :P

Jak ktos chce zobaczyc jak startuje MX-3 z turbinka zapraszam http://www.youtube.com/watch?v=6IGyFzO7KrU

: 2007-01-19 10:34
autor: Kędziorek
Apropos dłubaniny w Mx-3

MX-3 All Wheel Drive :twisted:

polecam gorąco temat

: 2007-01-19 23:27
autor: Ronin
Szacun dla (s)twórcy :!: :1111_worthy: :1111_ok:

: 2007-01-25 00:24
autor: Bogus
Niezly przekrat z tymi tarczami pod kolami, tak tylko potrafi subarka WRC itp