probe II 2,5 v6 obroty na jałowym i problem z wycieraczkami

Awatar użytkownika
kriss
Posty: 5
Rejestracja: 2006-12-13 12:15
Samochód: brak
Lokalizacja: Częstochowa

probe II 2,5 v6 obroty na jałowym i problem z wycieraczkami

Post autor: kriss »

Witam

Od niedawna jestem posiadaczem probe II 2,5 v6.
Muszę powiedzieć że jestem bardzo zadowolony z tego autka, jest jednak mały mankament, a mianowicie :

1) w momencie gdy autko jest na luzie co kilkanaście sekund delikatnie wzrastają obroty na ok. 3 sek. i zaraz powracają do normy
2) gdy jadę i trzymam przez dłuższy czas autko np na 4 biegu prawie nie zmieniając prędkości zapala się "check engine" i po kilkudziesięciu sekundach gaśnie
3) nie działają wycieraczki czasowe

Jeśli możecie poradzcie cos na te dolegliwości

Chciałbym dodać że jestem laikiem i jeśli możecie to piszcie wykładając łopatologię :)

serdecznie pozdrawiam "brać probe"
Awatar użytkownika
el_talerzos
Posty: 375
Rejestracja: 2005-08-09 20:05
Samochód: model wiadomy,94r 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=7985
Lokalizacja: Łódź - Bournemouth

Post autor: el_talerzos »

Zaraz będą baty :wink:

Wpisz w opcji "szukaj" falujące obroty i będzie wszystko jasne
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
tomek7
Posty: 126
Rejestracja: 2004-12-12 17:06
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=8917
Lokalizacja: mińsk mazowiecki
Kontakt:

Post autor: tomek7 »

widze atmosfere SM ;P :P
Awatar użytkownika
kriss
Posty: 5
Rejestracja: 2006-12-13 12:15
Samochód: brak
Lokalizacja: Częstochowa

SM?

Post autor: kriss »

tomek7 co z tym SM? :) bo nie rozumiem.
Troche duzo mi wyskoczyło na temat falujacych obrotów
Myslalem że może da się troche na skróty :(
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »