półośka
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
półośka
Witam
mam mały problem, zaraz po tym jak kupiłem samochód wyskoczyła mi półośka ze skrzyni, postawiłem samochód do mechanika( jak sie później okało pseudo mechanika), ktory wymienil mi ponoc poloske, potem poloska zaczela co chwile wyskakiwac, więc oddałem autko w ręce kogo innego, lecz po fachowych oględzinach mechanik doszedł do wniosku że mam najprawdopodobniej nie orginalną półośke, ponieważ jest ona za krótka, i przy szybkim poknywaniu zakretu w lewo wyskakuje( takim na prawde szybkim) dzisiaj stalo sie to 2-gi raz w ciagu 2 miesięcy i czuje że wymiana półośki mnie nie ominie, czy nie orientujecie Sie ile taka półośka kosztuje..???
mam mały problem, zaraz po tym jak kupiłem samochód wyskoczyła mi półośka ze skrzyni, postawiłem samochód do mechanika( jak sie później okało pseudo mechanika), ktory wymienil mi ponoc poloske, potem poloska zaczela co chwile wyskakiwac, więc oddałem autko w ręce kogo innego, lecz po fachowych oględzinach mechanik doszedł do wniosku że mam najprawdopodobniej nie orginalną półośke, ponieważ jest ona za krótka, i przy szybkim poknywaniu zakretu w lewo wyskakuje( takim na prawde szybkim) dzisiaj stalo sie to 2-gi raz w ciagu 2 miesięcy i czuje że wymiana półośki mnie nie ominie, czy nie orientujecie Sie ile taka półośka kosztuje..???
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Być może też masz problem w tym , że autko ci się rozłazi dołem i dlatego ci półoś wyskakuje.. rozwiązaniem na taką dolegliwość są rozpórki, przy czym one mają eliminować taką przypadłość a nie leczyć więc jeśli u ciebie wystąpił już taki problem to po zawodach.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- J@cekW
- Posty: 199
- Rejestracja: 2006-03-28 01:49
- Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
- Lokalizacja: Szczecin
Jak to jest z tymi półośkami? Czy u was też chodzą one w tę i z powrotem jak by za krótkie były? Czy to normalne?
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
W GT są krótsze o 5mm niż w GL (355 i 360mm), więc przypadkowa zamiana z GLa raczej nie wchodzi w grę. Tym bardziej, że w GT mają o 2mm większą średnicę (26/24mm) i nie zgadza się liczba zębów na obu końcach http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 873#126873
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- J@cekW
- Posty: 199
- Rejestracja: 2006-03-28 01:49
- Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
- Lokalizacja: Szczecin
Półośka ilością zębów jest taka jak powinna mimo to można nią poruszać.Robert pisze:Tym bardziej, że w GT mają o 2mm większą średnicę (26/24mm)
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
Mie wiem dlaczego ale niektóre przeguby od Proba nie mają zabezpieczenia (wyfrezowania wewnątrz). Natomiast jest tylko frez na osi. jak założysz pierścień to masz możliwość poruszania półosią w kierunku do koła (około 1 cm zanim zablokuje go pierścień w przegubie wewnętrznym)
Nie wiem dlaczego ale tak to jest zrobione.
Nie wiem dlaczego ale tak to jest zrobione.
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
nie wiem jak to dokladnie jest u mnie, ale wygląda jakby poloska była za krótka, nakrętka którą sie przykręca od strony koło, łapie tylko na kilka zwojów , a nie jak normalnie jest w samochodach i z 2-giej strony tak mam, że cała jest wkręcona - nie wiem jak to sie dokładnie nazywa
ps. Ada co konkretnie mieles(as) na mysli???
ps. Ada co konkretnie mieles(as) na mysli???
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- MERCEDES CLK compressor
jest - SUBARU IMPREZA
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Można skasować swój poprzedni post i przekopiować jego zawartość do nowego postu, plus jeszcze nowa treść. Wtedy pojawi się żółty dzwoneczek.daniel pisze:Oley wiem, ale celowo tak napisałem, jak edytujesz post, to raczej nikt uwagi nie zwraca co tam dopisałeś a tak przynajmniej ta informacja jest widoczna. Więcej tak robić nie będe
BEAUTY...POWER...SOUL...
- daniel
- Posty: 947
- Rejestracja: 2006-07-27 20:23
- Galeria: viewtopic.php?t=9642
- Lokalizacja: Rumia