Strona 1 z 1
Jak wykręcić pompe paliwa.
: 2007-06-29 16:18
autor: davidlive
witam
W związku z tym że dochodzę co boli mojego probka , postanowiłem wymienić pompe paliwa .
oblukajcie fotki i powiedzcie mi jak to wykręcić żeby nie zrobić bum
Chce zaznaczyc że od kilku dni polewam
sróbki WD-40 i nie ma efektów .
pozdro[/i][/url]
: 2007-06-29 16:50
autor: J@cekW
Potrzeba dużo cierpliwości i dobry odrdzewiacz ( Coca Cola jest trzecim pod względem skuteczności odrdzewiaczem na świecie), miałem ten sam problem
: 2007-06-29 17:03
autor: Flyke
w moim czarnym bylo to samo ,,, pomogl dobry srobokret i duuzoo sily
: 2007-06-29 17:12
autor: _KrISS_
U mnie pomogła wkrętarka. Poszło szybko.
: 2007-06-29 18:24
autor: Pluto
Ja mialem problem z dwiema tylko top delikatnie i powoli rozwiercilem.
: 2007-06-29 18:42
autor: radek1
Dawid jak chcesz to wyciągnij pompę ale pomiar ciśnienia na pompie możesz zrobić bez wyjmowania jej.Po przejechaniu twoim probe myślałem nad tym co ci niedomaga i moim zdaniem to ewidentnie auto zachowuje się jak podczas odcięcia zapłonu ale nie na paliwie lecz tak jak zachowuje się odcięcie elektroniczne.Moja rada podskocz do dobrego elektryka.Chyba że któryś z klubowiczów pomoże.
: 2007-06-29 22:06
autor: pytlar
a u mnie pompa byla wyciagana niedawno pierwszy raz od 16 lat i zadnych problemow nie bylo
:D:D wszystko gladko i lekko;]
: 2007-06-29 23:53
autor: york
davidlive,jesli srubokret ci sie omyka na tych srubkach,to wez lepszy srubokret
jesli to nie pomoze,sprobuj zlapac leb srubki jakims kluczem zaciskowym.moze nie bedzie to latwe,ale mysle ze dobry niewyszczerbiony "mors" powinien sobie poradzic
: 2007-06-30 11:10
autor: davidlive
Dzięki za zainteresowanie tematem , co do tego odcięcia to kurcze nie wiem co mam zrobic, kompa chciałem zmienić ale okazało się że mam zapasowego od 89 i nie nada sie .
Kurcze wiesz radek mam pompe 2 to zawsze warto sprawdzic może to akurat to, choć ciekawe jest to że objaw pojawia sie i an lpg i na pb
pozdro
: 2007-06-30 11:10
autor: wargawiesiek
jak masz dobry śrubokręt to nawet mocno przyrdzewiałe te śrubki dobrze się odkręcają. podzr a jak nie da rady to poobcinaj boszem i jak wyjmiesz pompe paliwa to wykręcisz kombinerkami. Ps tylko długo nie tnij albo zetnij je przecinakiem ja przy pierwszym probku przecinakiem to zrobiłem
: 2007-06-30 11:19
autor: davidlive
http://kogut220v.wrzuta.pl/film/wNxa9VE ... ford_probe
właśnie tego się boje i chyba jak nie dam rady to oddam to do mechanika zaplace pewnie z 30 zeta i po kłopocie i zero stresu .
pozdro
: 2007-06-30 20:01
autor: wargawiesiek
niema się czym martwić jak ja ostatnio grzebałem w komorze silnika i mi się zapaliło wygłuszenie to 2 wiadra wody wystarczyły i wszystko nadal działa
: 2007-06-30 21:14
autor: waluś
Jeśli już zniszczyłeś łepki śrubek śrubokrętem, to kup sobie szwedzki brzeszczot do metalu (ten wąski jednostronny kosztuje chyba z 7 zł) złam na pół i natnij śrubkę. Odkręcisz płaskim. Ja tak miałem z dwiema. Troszke żmudne, bo ciasno i brzeszczot wąski źle trzymać ale skuteczność 100% hehe