Strona 1 z 2
					
				Probe '92 2.2 GT  Twin Turbo (majestic) [gaz ?!?!]
				: 2004-02-09 01:48
				autor: MISIEK
				Witam klubowiczow 

)
Znajomy zaoferowal mi do sprzedania wlasnie takiego proba...
W sumie to juz jest prawie moj ale obawiam sie ogromnych kosztow utrzymania 
czy da sie do tego podlaczyc gaz (ale tak zeby silnik nie padl po pol roku) ? 
czy probki sa drogie w utrzymaniu ?
z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam wszystkich
Michał
 
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 10:29
				autor: flanker
				Stary jakie Twin Turbo? Chyba jakas przeróbka i to zdrowa... Poza tym jak on to Twin Turbo założył?
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 10:42
				autor: MISIEK
				no Majestic to robil chyba 

 
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 10:45
				autor: Raf
				Widzę że niezły kit Ci kumpel wcisnął ...  

 
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 10:49
				autor: MISIEK
				kupowac czy nie ? :/
musze po to jechac z nim za granice (blachy ma polskie)
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 15:44
				autor: Gość
				Ciekaw jestem strasznie jak sie montuje Twin Turbo do rzedowego silnika jak jest jeden kolektor wydechowy...
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 16:21
				autor: Wojtecki
				a dobrze znasz tego kumpla ???
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 16:24
				autor: MISIEK
				W sumie tak 

wspolpracuje z nim caly czas 

 
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 16:27
				autor: Wojtecki
				ale to autko, to ono jakies dziwne jest  

 
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 16:28
				autor: MISIEK
				Jak juz kupie to chetnie zamienie sie na takie co bedzie moglo chodzic "na gazie" ;]
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 17:20
				autor: Wojtecki
				hm... wiedze, ze Kolega nie czyta miedzy wierszami... wala z Ciebie robi kumpel z tym twin turbo... albo sam nie wie co ma pod maska... jedno i drugie nie wrozy najlepiej...
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 18:11
				autor: MiH
				
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 18:23
				autor: MiH
				
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 20:15
				autor: Gość
				
  Hehe... dobre 

... naprawde dobre 

...
 
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 20:50
				autor: BiZoN
				Generalnie zgadzam się z MIH`em.
Jak najbardziej szeregowo 
 
Jedna turbinka przed a druga za kolektorkiem wydechowym i tyle.
Filozofia kurde wielka 

 
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 21:29
				autor: Gość
				nie, no ale mozna tez medycznie... bajpasem... zakladasz jedna turbinke... robisz obejscie i na obejsciu druga...
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 21:31
				autor: Wojtecki
				to bylem ja... Jarzabek Waclaw, tylko mnie nie zalogowalo  

 
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 22:41
				autor: Gość
				nie jestem do konca pewien czy to w 4cyl czy V6, ale...
Spotkalem sie z opisem bi turbo rozwiazanym dosc nietypowo. Byla to mala turbina dzialajaca przy mniejszych obrotach i duza dzialajaca przy wiekszych. Mialo to na celu zapewnienie doladowania w pelnym zakresie obrotow, bez koniecznosci napedzania turbiny paskiem bezposrednio z walu.
Puscilem info, wiec jak poczekasz dzie lub dwa, bede wiedzial co i jak, no i czy jest to wogole mozliwe i bylo robione.
Majestic jest dosc dobra firma jesli chodzi o turbiny.
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 22:59
				autor: MISIEK
				Biore to auto i spotkamy sie na zlocie 

)
bedziecie mogli podziwiac Twina robionego przez Majestica 

auto bylo takie od nowosci (byla taka opcja)
Greyg dzieki za zainteresowanie i czekam na informacje od Ciebie 
jak cos to moj numer gg to 9625.
pozdrawiam
Michał
 
			 
			
					
				
				: 2004-02-09 23:03
				autor: Gość
				Majestic to producent - wykonawca to inna sprawa
			 
			
					
				
				: 2004-02-10 06:50
				autor: Gość
				greyg pisze:
Spotkalem sie z opisem bi turbo rozwiazanym dosc nietypowo. Byla to mala turbina dzialajaca przy mniejszych obrotach i duza dzialajaca przy wiekszych. Mialo to na celu zapewnienie doladowania w pelnym zakresie obrotow, bez koniecznosci napedzania turbiny paskiem bezposrednio z walu.
   Znaczy mam rozumiec ze chodzi o zasilany elektrycznie supercharger ??? Bo o takim czym tez slyszalem. To zalatwia doladowanie przy nikich obrotach, a przy wyzszych turbina na kolektorze wydechowym...
 
			 
			
					
				
				: 2004-02-10 09:17
				autor: flanker
				Ja mysle, ze Greyg mial na mysli 2 Turbiny spalinowe. Jedna mniejsza zalaczana przy malym zakresie obrotow np przy 2000 a jedna normalna zalaczana przy 4500. Takie rozwiazanie jest w Toyocie Supra... Tyle ze tam jest rzedowe 6 garnkow... Nie jezdzilem ale kumpel opowiadal ze jest odlot. przyspiesza caly czas... A jak sie zalaczy drugie Turbo to az sie chce pawia uwolnic...!
			 
			
					
				
				: 2004-02-18 02:44
				autor: Karol
				Na gaz  ???? 
Zainwestuj w nie palna bielizne 
Powiescie jaka fotke tego auta,  cztero-cylindrowe TT  i to jeszcze na gaz ..
 
			 
			
					
				
				: 2004-02-18 06:30
				autor: asdero
				Firma Majestic(szwajcaria ? - tak przynajmniej ustaliłem) faktycznie tuningowała Probe I gen. wychodzące prosto z fabryki na zasadzie jakiejś tam umowy, ale... w sprawie cudów(TT) najlepiej zgłosić się do najbliższej parafii 

Goście specjalizowali się w samochodach benzynowych z doładowaniem i wbrew nazwie nie zajmowali się "malowanie śladów Małysza" na samochodach 

Kiedyś widziałem w jakiejś ofercie u nas w kraju model po takiej przeróbce ale nie wiem czy to nie był na białych tablicach.
 
			 
			
					
				
				: 2004-02-18 11:11
				autor: MISIEK
				a ja nadal nie wiem co z tym LPG do niego :~(
jak sie nie da przerobic na gaz (tzn zawsze sie da ale nie chce zniszczyc silnika) to sprzedam cala instalacje drugiej turbiny 
