Brak mocy w Probe II 2.0
Brak mocy w Probe II 2.0
Witam wszystkich i prosze o sugestie w moim problemie.
Probkiem 2.0 1996rp. przebieg 182 tys jezdze prawie 2 lata ale dopiero wczoraj kiedy to mialem okazje podrozowac Mazda 626 z silnikiem 1,8 przekonalem sie ,ze w porownaniu z ta Mazda moje Probe po prostu nie jedzie Ale do rzeczy . Prosze napiszcie jak zachowuja sie wasze egzemplarze bo moj nie chce jechac powyzej 150 km/h a obrotomierz wkreca sie w czasie jazdy co najwyzej do wartosci 4700 obr na 3 biegu . O wyzszych biegach nie wspominam bo obroty sa odpowiednio nizsze. Prosze o rade od czego zaczac szukanie . Filtr powietrza , filtr paliwa , swiece , przeplywomierz powietrza ........ ? hmmm .................
---
pozdrawiam
jacek
Probe 2,0 96'
FireBlade 01'
Probkiem 2.0 1996rp. przebieg 182 tys jezdze prawie 2 lata ale dopiero wczoraj kiedy to mialem okazje podrozowac Mazda 626 z silnikiem 1,8 przekonalem sie ,ze w porownaniu z ta Mazda moje Probe po prostu nie jedzie Ale do rzeczy . Prosze napiszcie jak zachowuja sie wasze egzemplarze bo moj nie chce jechac powyzej 150 km/h a obrotomierz wkreca sie w czasie jazdy co najwyzej do wartosci 4700 obr na 3 biegu . O wyzszych biegach nie wspominam bo obroty sa odpowiednio nizsze. Prosze o rade od czego zaczac szukanie . Filtr powietrza , filtr paliwa , swiece , przeplywomierz powietrza ........ ? hmmm .................
---
pozdrawiam
jacek
Probe 2,0 96'
FireBlade 01'
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Filtr powietrza, świece, katalizator. Mój przed remontem silnika rozpędzał się płynnie do 180, a potem do 200 musiałem się pobujać Na 1,4 mili miałem chyba 17,4, co do tego jak jeździ teraz napiszę po dotarciu
A co do wkręcania się to spokojnie na każdym biegu do końca
czerwonego pola dochodzi
A co do wkręcania się to spokojnie na każdym biegu do końca
czerwonego pola dochodzi
2.0, 16v, Klima, 94 r,
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
Sprawdź ten temat, może coś naprowadzi:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ny&start=0
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ny&start=0
Let The Galaxy Burn....
Dzieki bardzo za linka . Widze ,ze temat nie dotyczy tylko mojego Probka ale pojawia sie znacznie czesciej . Zastosuje sie do wskazowek i jutro zaczne dzialac a wlasciwie to juz zaczalem bo dzisiaj na gieldzie kupilem nowe swiece NGK . O winikach prac bede informowal , moze komus sie jeszcze przydadza.
---
Pozdrawiam wszystkich cieplo i milego niedzielnego popoludnia zycze
Jacek - Probe 2.0 16V
FireBlade 929
---
Pozdrawiam wszystkich cieplo i milego niedzielnego popoludnia zycze
Jacek - Probe 2.0 16V
FireBlade 929
Witam ponownie !
Jesli kogos interesuje ciag dalszy tego tematu to :
1) bylem dzisiaj u znajomego mechanika , podlaczyl komputer i poza niesprawnym ABSem zadnej nieprawidlowosci w silniku nie znalazl
2) wymienilem na nowe swiece zaplonowe . Stare mialy juz znacznie wypalone elektrody . Silnik znacznie odzyl ale po jezdzie testowej wyniki nadal nie sa zadawalajace . I tak na pierwszym biegu silnik osiagnal max 5500 obr , na drugim 5000 tys i tak na kolejnych odpowiednio mniej .
3) jak starczy czasu to jutro usune katalizator , zmienie filtr paliwa i filtr powietrza
4) aaaaaaaaa mechanik sprawdzil przepustnice powietrza i ta dziala OK sprawdzil też sonde lambde i stwierdzil ,ze jeszcze daje rade .
5) na dzisiaj to tyle ale ciag dalszy nastapi
---
pozdrawiam
jacek
Probe 2.0 V16 ( poki co bez mocy )
Jesli kogos interesuje ciag dalszy tego tematu to :
1) bylem dzisiaj u znajomego mechanika , podlaczyl komputer i poza niesprawnym ABSem zadnej nieprawidlowosci w silniku nie znalazl
2) wymienilem na nowe swiece zaplonowe . Stare mialy juz znacznie wypalone elektrody . Silnik znacznie odzyl ale po jezdzie testowej wyniki nadal nie sa zadawalajace . I tak na pierwszym biegu silnik osiagnal max 5500 obr , na drugim 5000 tys i tak na kolejnych odpowiednio mniej .
3) jak starczy czasu to jutro usune katalizator , zmienie filtr paliwa i filtr powietrza
4) aaaaaaaaa mechanik sprawdzil przepustnice powietrza i ta dziala OK sprawdzil też sonde lambde i stwierdzil ,ze jeszcze daje rade .
5) na dzisiaj to tyle ale ciag dalszy nastapi
---
pozdrawiam
jacek
Probe 2.0 V16 ( poki co bez mocy )
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
To zależy od stanu lambdy, jednak ja wymieniłem ją profilaktycznie i auto naprawdę odżyło. Najbardziej zauważalne jest to, że jak puszczam auto na niskich obrotach na drugim biegu i depne mu gaz do podłogi to auto ładnie się rozpędza, a przed wymianą "robiło żabki" Jeśli kat był na wykończeniu to na pewno odprowadzanie spalin nie było pierwszej jakości, a co za tym idzie sonda musiała dostać w tyłek Może inaczej. Moim skromnym zdaniem jeśli tłumik na końcu jest czarny przez jakieś 20 - 30 tys km to sonda kwalifikuje się na bank do wymiany
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Wychodzi z tego ze musze skupic sie na katalizatorze i lambdzie . Jesli chodzi o katalizator to wytne go i wstawie w to miejsce strumienice a jesli chodzi o sonde lambda to czy orientujesz sie gdzie sie w taka zaopatrzyc i jaki to moze byc koszt ? I pewnie nie bawic sie z uzywanymi sondami tylko kupic nowa .
---
pozdrawiam jacek
---
pozdrawiam jacek
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Sonda NTK/NGK z czterema przewodami od 90 do 150 zł
http://www.allegro.pl/item281650809_uni ... odowa.html
Ja musiałem sobie dolutować wtyczkę bo przy kupnie nawet na nią nie zwróciłem uwagi.
http://www.allegro.pl/item281650809_uni ... odowa.html
Ja musiałem sobie dolutować wtyczkę bo przy kupnie nawet na nią nie zwróciłem uwagi.
2.0, 16v, Klima, 94 r,
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Zgadzam się z przedmówcami i jak mi Kalii odda moje 2.0, to chętnie stanę na zlocie z jakąś (nawet niezajechaną) fałką
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
nie no ja nic nie mowie ;] poprostu wedlug mnie probe to nie jest autko do scigania, moze poza 2.2T.
Jest komfort, jest elastycznosc, ale jak chcesz kazdego brac spod swiatel to lepiej kupic jakiegos malego japonczyka ;]
swoja droga sam bylem pozytywnie zaskoczony tym jak moj 2.0 sie zbieral przy 120, chwilke pocisnalem, patrze na licznik a tam 160 i jakies 4200 obrotow - kilka sekund pozniej 180 i dalej sie zbieral calkiem przyjemnie, niestety bylo to w nocy a z przodu w oddali ktos sie wlokl 100/h
Jest komfort, jest elastycznosc, ale jak chcesz kazdego brac spod swiatel to lepiej kupic jakiegos malego japonczyka ;]
swoja droga sam bylem pozytywnie zaskoczony tym jak moj 2.0 sie zbieral przy 120, chwilke pocisnalem, patrze na licznik a tam 160 i jakies 4200 obrotow - kilka sekund pozniej 180 i dalej sie zbieral calkiem przyjemnie, niestety bylo to w nocy a z przodu w oddali ktos sie wlokl 100/h
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
Dyb i znowu jesteś w błędzie bo w skoju najszybsze było V6 z czasem na 400m 16,2 Pozatym małe japończyki są przereklamowane. Jasne, że zdrowy egzemplarz może być mocny ale po 1 ile takich jest, a po 2 na dłuższym odcinku od V6 każdy dostanie w tyłek Za to kochamy moment obrotowy Zerknij z czystej ciekawości np. na Forda Pumę. Taki malutki z silnikiem 1,7 yamahy ma 125 koni, a czasy ma dokładnie takie jak 2.0 Sprawdź teraz moment obrotowy obydwu autek
EDIT: Jeszcze jedna rzecz co do 2.0, ten silnik jest bajecznie elastyczny i zdrowy egzeplarz ciągnie od samego dołu 2.0 dużo wybacza i jakbyś się ścignął z małym japończykiem np od 50 km/h to masz praktycznie jedną zmianę biegu mniej To tak jak ścigać się z dieslem, może Cię zrobić ale kierowca musi być conajmniej dobry. (oczywiście mówię o autach porównywalnych mocowo )
EDIT: Jeszcze jedna rzecz co do 2.0, ten silnik jest bajecznie elastyczny i zdrowy egzeplarz ciągnie od samego dołu 2.0 dużo wybacza i jakbyś się ścignął z małym japończykiem np od 50 km/h to masz praktycznie jedną zmianę biegu mniej To tak jak ścigać się z dieslem, może Cię zrobić ale kierowca musi być conajmniej dobry. (oczywiście mówię o autach porównywalnych mocowo )
2.0, 16v, Klima, 94 r,
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- dyb
- Posty: 484
- Rejestracja: 2007-11-14 22:29
- Galeria: viewtopic.php?t=12699
- Lokalizacja: Warszawa
hehe jak sie rozgladalem za autkiem to widzialem wtedy na allegro honde civic 1.6 Vtec 160PS i koles pisal ze mial 12,5 na 1/4 na bemowie
btw dzis na trasie jak jechalem to mnie objechal seat toledo
tzn ktos sie ciagnal przede mna 100/h to jechalem sobie ekonomicznie na 5tce, pozniej widze jakis seat mi siadl na dupie to depnalem i prawym pasem wyprzedzilem tego kolesia jak mialem luke (nie robilem redukcji na 4 i pewnie dlatego ten seat tak mnie cisnal), koles siedzial mi na dupie caly czas jak wymijalem kolesi, przy 130 i pedale na maxa seat mnie smignal jak chcial jak jechal za mna bylem przekonany ze to pewnie jakis leonik sie sadzi, a jak mnie wyprzedzil to patrze ze to toledo :<
moze jakbym cisnal na 4rce to by mnie nie smignal, no ale szkoda wachy
btw dzis na trasie jak jechalem to mnie objechal seat toledo
tzn ktos sie ciagnal przede mna 100/h to jechalem sobie ekonomicznie na 5tce, pozniej widze jakis seat mi siadl na dupie to depnalem i prawym pasem wyprzedzilem tego kolesia jak mialem luke (nie robilem redukcji na 4 i pewnie dlatego ten seat tak mnie cisnal), koles siedzial mi na dupie caly czas jak wymijalem kolesi, przy 130 i pedale na maxa seat mnie smignal jak chcial jak jechal za mna bylem przekonany ze to pewnie jakis leonik sie sadzi, a jak mnie wyprzedzil to patrze ze to toledo :<
moze jakbym cisnal na 4rce to by mnie nie smignal, no ale szkoda wachy
Probe 2.0 94r. Euro // Honda Prelude IV gen