funkcje pokrętła wycieraczek
funkcje pokrętła wycieraczek
Parę dni temu mój kolega mnie zaskoczył, wykonując pokrętłem ruch o którym nie wiedziałem - mianowicie wyciągnął pierścień na zewnątrz (pociągnął "od deski") i tenże ładnie usadowił się w pozycji odsuniętej.
Tyle że nie przyniosło to żadnego efektu w pracy wycieraczek. Więc moje pytanie jest - co powinno się stać po wyciągnięciu tego pierścienia (poza tym że nie da się wcisnąć spryskiwacza )
Funkcje pierścienia o których wiem:
1 w górę - tryb przerywany
2 w górę - tryb ciągły wolny
3 w górę - tryb ciągły szybki
1 w dół - tryb ciągły szybki pokrętło samo wraca
Funkcje przycisku to poza kręceniem (regulacja odstępu wycierania) to szczoch na szybę połączony z dwukrotnym przetarciem.
Czy jest coś jeszcze czym mnie Probe zaskoczy?
Tyle że nie przyniosło to żadnego efektu w pracy wycieraczek. Więc moje pytanie jest - co powinno się stać po wyciągnięciu tego pierścienia (poza tym że nie da się wcisnąć spryskiwacza )
Funkcje pierścienia o których wiem:
1 w górę - tryb przerywany
2 w górę - tryb ciągły wolny
3 w górę - tryb ciągły szybki
1 w dół - tryb ciągły szybki pokrętło samo wraca
Funkcje przycisku to poza kręceniem (regulacja odstępu wycierania) to szczoch na szybę połączony z dwukrotnym przetarciem.
Czy jest coś jeszcze czym mnie Probe zaskoczy?
--
Pozdrawiam,
Daniel 607 977 768
>>> Probe '89 2.2 GT USA
Pozdrawiam,
Daniel 607 977 768
>>> Probe '89 2.2 GT USA
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: funkcje pokrętła wycieraczek
Jak przekręcisz pokrętło w dół na pozycje MIST i puścisz aby zaraz wróciło to wycieraczki przecierają raz powoli a jak przytrzymasz to przecierają szybkomegalith pisze:
Funkcje pierścienia o których wiem:
1 w górę - tryb przerywany
2 w górę - tryb ciągły wolny
3 w górę - tryb ciągły szybki
1 w dół - tryb ciągły szybki pokrętło samo wraca
Czy jest coś jeszcze czym mnie Probe zaskoczy?
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
Jestem przekonany że nie, z uwagi na to iż wykonuje identyczny ruch jak pierścień od świateł żeby zostawić je otwarte bez świecenia, i dodatkowo słychać klik który sugeruje że jest tam jakaś mechanika która ustawia je w pozycji odsunięte-dosunięte. A ktoś już może próbował to u siebie?edi_pg pisze:Witam,
Z tego co piszesz to nie jest funkcja tylko po prostu pokrętło zeskoczyło,
tylko nie dało się go zdjąć do końca bo blokuje je to mniejsze od spryskiwania szyb.
--
Pozdrawiam,
Daniel 607 977 768
>>> Probe '89 2.2 GT USA
Pozdrawiam,
Daniel 607 977 768
>>> Probe '89 2.2 GT USA
Wysunięcie tego pokrętła na zewnątrz nie skutkuje niczym. Nie ma takiej funkcji. Poprostu pokrętło spada. Click słychać może w dlatego że zaczepy puszczają.
Drzymek, david -> wyciągcie przełącznik wycieraczek, rozbiercie i wyczyśćcie. Zaśniedziały styki.
Drzymek, david -> wyciągcie przełącznik wycieraczek, rozbiercie i wyczyśćcie. Zaśniedziały styki.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Wyciaraczki się zacinają przy pracy INT
Witam
Mam problem polegający na zacinaniu się wycieraczek - jakby coś nie łączyło gdy mamy pozycję INT w najszybszym trybie pracy stąd zakładam nowy temat. Moja prośba polega na tym abyście podpowiedzieli mi czy to kwestia przełącznika przy kierownicy czy może coś gdzieś nie łączy lub też wina samego silnika. Czekam na odpowiedzi ponieważ powoli mnie już to zaczyna drażnić. pozostałe funkcje działają poprawnie jednak dostrzegam chwilowe przerwania jednak ułamki sekund trwają. W położeniu INT przerwy trwają aż do kolejnego wyzwolenia (czasowy impuls).
Mam problem polegający na zacinaniu się wycieraczek - jakby coś nie łączyło gdy mamy pozycję INT w najszybszym trybie pracy stąd zakładam nowy temat. Moja prośba polega na tym abyście podpowiedzieli mi czy to kwestia przełącznika przy kierownicy czy może coś gdzieś nie łączy lub też wina samego silnika. Czekam na odpowiedzi ponieważ powoli mnie już to zaczyna drażnić. pozostałe funkcje działają poprawnie jednak dostrzegam chwilowe przerwania jednak ułamki sekund trwają. W położeniu INT przerwy trwają aż do kolejnego wyzwolenia (czasowy impuls).
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: funkcje pokrętła wycieraczek
Czy ktoś zna może odpowiedź?
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: funkcje pokrętła wycieraczek
Borykasz się z problemem 10 lat?
Ja odpowiedzi nie znam, próbowałeś zamienić przełącznik na inny? Wyeliminowałbyś jedną możliwość.
Ja odpowiedzi nie znam, próbowałeś zamienić przełącznik na inny? Wyeliminowałbyś jedną możliwość.
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
-
- Klubowicz
- Posty: 3828
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: funkcje pokrętła wycieraczek
Może ten temat Cię naprowadzi, choć widzę że już w nim pisałeś - viewtopic.php?p=321612&hilit=wycieraczk ... 85#p321612
Wydaje mi się jednak że to nie jest wina przełącznika, bo zapewne wtedy nie chciały by się włączać, lub wyłączać a tu problem jest podczas pracy już - raczej szukałbym w silniczku od wycieraczek lub przekaźniku.
Ps. Lepiej byłoby kontynuować ten temat w wątku który podałem - dużo bardziej pasuje. Ten temat jest raczej o samych funkcjach pokrętła.
Wydaje mi się jednak że to nie jest wina przełącznika, bo zapewne wtedy nie chciały by się włączać, lub wyłączać a tu problem jest podczas pracy już - raczej szukałbym w silniczku od wycieraczek lub przekaźniku.
Ps. Lepiej byłoby kontynuować ten temat w wątku który podałem - dużo bardziej pasuje. Ten temat jest raczej o samych funkcjach pokrętła.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)