Strona 1 z 1
Oczyszczanie silnika z "mleczka"
: 2008-01-09 16:59
autor: davidlive
więc tak , w silniku (nie moim ale tez probek 2.2gt ) padła uszczelka , i w oleju jest płyn czyli powszechnie nazywane mleczko.
pytanko jest takie co zrobic ( aby silnika nie rozbierać) aby wyczyścić silnik z tego ścierwa .
p.
: 2008-01-09 17:02
autor: HellHound
Najlepiej jest zlać olej

A tak na poważnie to jest taki środek co dolewa się do oleju, chwilę pochodzi i zlać. Chyba nie ma innej opcji.
: 2008-01-09 17:11
autor: davidlive
no miałem propozycje aby sprężarka pod cisnieniem walić tam benzyne ale sam nie wiem .
p.
: 2008-01-09 17:15
autor: HellHound
No nie wiem czy to mądry pomysł z tą beną. Jaki silnik jest już dobry, to wlejcie tego czyściciela, niech trochę pochodzi-zlejcie-wlej jakiś tani olej- niech pojeździ na nim spokojnie jakieś 100km- zlej- wlej dobry olej. Ja bym tak zrobił.
: 2008-01-09 17:18
autor: davidlive
100 km na plynie do czyszczenia !!! a skąd wiadome jak to się zachowa , czy to czasem nie robi z oleju jak to napisał squad "sików" mysle (trza poczytaj na etykietce) ze kilak (ok 20) min na wystarczy.
p.
: 2008-01-09 17:36
autor: edi_pg
David
Czytaj ze zrozumieniem.
No nie wiem czy to mądry pomysł z tą beną. Jaki silnik jest już dobry, to wlejcie tego czyściciela, niech trochę pochodzi-zlejcie-wlej jakiś tani olej- niech pojeździ na nim spokojnie jakieś 100km- zlej- wlej dobry olej. Ja bym tak zrobił.
: 2008-01-09 17:58
autor: davidlive
ufff no juz sie przestraszyłem że pan wilczek takie głupoty gada
p.
: 2008-01-09 21:59
autor: Bogdan9999
No to jest metoda dla normalnego użytkownika

Pozdrawiam
: 2008-01-10 09:23
autor: davidlive
juz
nie istotne okazało się że autko trzyma cinienie : 4,4 ,7 ,6 więc poszły pierścienie , szkoda fatygi

: 2008-01-10 12:58
autor: MISIEK
a moze nie pierscienie tylko uszczelka pod glowica ?
a tak w ogole to super nazwales temat... myslalem, ze niegrzecznie sie bawiles przy autku

: 2008-01-10 20:11
autor: davidlive
no panowie wczoraj shadow wjechał autkiem do garażu gdzie mieliśmy go rozbierać , powoli robimy demolke , sylwek
wzioł się za turbo
zdioł kole . ssacy patrzymy a tam na 2 garze (jak stoisz przed autkiem to 2 od lewej) wystaje sobie ładnie korbowód
no czegoś takiego to jeszcze w tym silnku nie widziałem ani nigdy nie slyszałem żeby w F2 czy FE3 przekręciło panewkę, dziura
na prawde kąkretna , fotki jutro wrzuce bo juz mi się dzis nie chce .
p.
: 2008-01-10 20:14
autor: HellHound
No to teraz wiadomo skąd "mleczko" w silniku,cyt. "dziura
na prawde kąkretna" tłumaczy wszystko

Chyba jednak bawiłeś się niegrzecznie przy autku

: 2008-01-10 20:17
autor: Lisiu
Żałuję że nie zrobiłem zdjęć jak urwał się korbowod w silniku V8 16.2 litra ( z kombajnu) to dopiero był widok

mogłem rękę włożyć w blok silnika

: 2008-01-11 17:56
autor: totmes (gonciu)
ja miałem na własnej skórze tak

dokładnie na własnym silniku przez brata, korbowód rozsypał sie w mak i została dziura w bloku wielkosci monety 5 złotowej ale to juz historia

: 2008-01-11 22:33
autor: crupek
Witaj Dawid
Tak to niestety na bank uszczelka pod głowicą.
A nie widziałeś wcześniej że olej był dziwnego koloru albo że Ci ubywało płynu chłodniczego a przybywało oleju ???? Jak Ci korbowód wyszedł to już po ptokach. Ale gdybyś wcześniej wymienił uszczelkę wszystko było by OK. Współczuje, i powodzenia w uzdrowieniu probka
: 2008-03-21 17:57
autor: woytas
Podłączam sie. Mam podobny problem. II generacja. Płyn przedostaje sie do silnika i przybywa mi oleju, a płynu ubywa. Na korku od wlewu osadza sie to "mleczko" Wymiana uszczelek załatwi sprawe? Co radzicie z tym robic??
: 2008-03-21 18:19
autor: davidlive
Najczęstszym powodem dostawania sie wody do oleju jest własnie uszczelka, podjedz do mechanika niech sprawdzi czy to ona jest uszkodzona.
p.
: 2008-03-21 18:27
autor: HellHound
Gorzej jak głowica pękła, ale obstawiam uszczelkę.
: 2008-03-21 18:29
autor: davidlive
mysle że gdyby głowica pekła to sptracił by sporo mocy, no i kompresja by spadła .
jedno z drugim powiązane, nie mam innej mozliwości jak podjechac do mechaniora niech luknie

: 2008-03-22 11:02
autor: woytas
żeby mechanik mógł to sprawdzić musi rozbierac silnik? czy jest na to inny sposób?
: 2008-03-22 12:49
autor: HellHound
Nie, ale na 99% będzie to uszczelka.
: 2008-03-22 13:10
autor: woytas
A na czym będzie polegało to sprawdzenie przez mechanika? duzo czasu mu to zajmie? Jaki moze byc koszt wymiany takiej uszczelki? Jaka ma być ta uszczelka? A i czym grozi jazda na takim oleju z płynem? Nie zebym chciał na tym jeździć
