tylko 25.v6

Awatar użytkownika
Robercik
Posty: 89
Rejestracja: 2004-02-05 20:14
Samochód: Ford Probe 2.5 v6
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Robercik »

greyg pisze:to nie ostra, a bezsensowna jazda
powyzej 6000obr. jest duzy spadek mocy
tylko ze po zmianie biegu przy 6000 na wyzszy masz spadek obrotow ponizej max mometu obrotowego a to jest wieksza strata niz to ze nie ma takiego ciagu przy prawie 8000 :twisted:
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
Awatar użytkownika
TSA
Posty: 223
Rejestracja: 2003-03-28 22:41
Samochód: FP 2.0 94r , Mondeo MK3 2.0 2006
Lokalizacja: Olsztyn, GT

Post autor: TSA »

nio 2.0 to jeszcze ja mam i jak dotad (odpukac) nie mialem z nim zadnego problemu,spalanie w miescie nigdy nie przekroczylo 10l. na autostradzie tez nie zawiele aut mi podskoczy bo 200km ciagnie lekko.Startowanie na swiatlach dawno juz przestalo mnie bawic bo to raczej zabawa dla malolatow a jak sam widze to 2.5 stwarza duzo wiecej problemow i wymaga wiecej napraw niz.2.0 co zreszta widac na naszym forum, prawde mowiac nie zamienilbym sie na 2.5 chociaz mialem okazje tez nim jezdzic tak samo jak 2.2 turbo, ale to zalezy tylko co kto chce i lubi, wiec panowie dajcie szanse mniejszym braciom :wink:


GG:1003821
Awatar użytkownika
propaganda
Posty: 282
Rejestracja: 2003-08-01 13:20
Samochód: brak
Lokalizacja: Stara Miłosna
Kontakt:

Post autor: propaganda »

No to jak ty wkręcasz silnik, który ma odcięcie zapłonu przy 7000 na 8000, to ja się nie dziwię, że Ci silnik padł...
To jest ostra jazda+katowanie silnika, chyba widząc strzałkę na czerwonym polu zdawałeś sobie sprawę, że długo ten silnik nie pochodzi.

Mam LPG- już ekstra wyregulowane(ok. 8s do 100) i jeżdżąc dynamicznie(raz 120km/h,a raz 3km/h ) po W-wce spala mi 15-16l , ale jak się go ostro przyciśnie to czuć, że schodzi gdzieś 18-20, ponieważ to LPG bardzo mnie to nie interesuje... wychodzi koszt taki jakbym jeździł Tico wlekąc się 40 po mieście bez korków. Pewnie koszt zakupu takiego Ticosa podobny... a różnica w przyjemności z jazdy jest niebagatelna ;)

Znajomy mechanik mówił, że jak on jeździł Golfem 1.8 na LPG, to jemu spalał 16l/100, a jego żonie 8l/100 ;)
Andrzej

Black Metalic Probe2 24V
Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Wojtecki »

Robert_Jakubek pisze:Musze chyba wyjasnic co to znaczy dla mnie wstawiac (lub ostra jazda po miescie) : jedynka 7800 obrotow dwa 7800 trzy 7800 i od poczatku i chce poznac takiego posiadacza probiaczka ktoremu przy takiej jezdzie spali ponizej 13 litrow jak to niektorzy deklaruja!!!!!
a mowilem, ze katowanie silnika... Staaaary, to nie boxer, w V6 podobnie ja w rzedowce - moc przyrasta tylko do granicznych obrotow... pozniej spada na leb na szyje... a dla potdtrzymania obrotow, to jest miedzygaz a nie katowka na maksa...
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Do Robert_Jakubek>Od razu widać że nie posiadłeś wiedzy dotyczącej umiejętności silniczka 2.0!
Nie wielkośc "Wać Pan" lecz technika- i oto tu wlaśnie chodzi :!:
My z Bieniaskiem wiemy co nasze ślicznotki potrafią 8)
Nasz nadworny mechanik Grzesiu jednoznacznie stwierdził iż 2.5 jest dośc awaryjne w stosunku do 2.0!O ekonomi już nie wspomne!
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Awatar użytkownika
Robercik
Posty: 89
Rejestracja: 2004-02-05 20:14
Samochód: Ford Probe 2.5 v6
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Robercik »

sylwekLondyn pisze:czlowieku jakie 7800 obrotow??????????????
przy 7000 odcina zaplon
Probiak ktorym kiedys jezdzilem krecil 7800 i jest na to wielu swiadkow, i naprawde dobrze chadzal i nie raz go tak dokrecalismy... mial zawsze dobry olej i zmieniany na czs i poza awaria przeplywomierza przejechal ponad 160 000 km pod noga mojego kolesia bez szwanku a on jeszcze bardziej wysila autka :twisted:
. Podstawa to olej a potem mozna maszyne meczyc wkoncu po to jest hehe!!!!
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Tak dla sprostowania, odcina przy 7500 rpm, niemniej od 6 do 7 krpm moc spada gwałtownie i powyżej 7 krpm absolutnie nie ma nic do szukania.
Awatar użytkownika
t0mpre
Posty: 695
Rejestracja: 2003-03-07 19:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: t0mpre »

hehehe przeciez to jakis mizerny prowokator, a wy sie unoscicie z piana na ustach :)
a jego kolega to chyba 11k na kazdy bieg... pfrfrfrfrfr hyhyhy
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie
Awatar użytkownika
Robercik
Posty: 89
Rejestracja: 2004-02-05 20:14
Samochód: Ford Probe 2.5 v6
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Robercik »

t0mpre pisze:hehehe przeciez to jakis mizerny prowokator, a wy sie unoscicie z piana na ustach :)
a jego kolega to chyba 11k na kazdy bieg... pfrfrfrfrfr hyhyhy
TYLKO NIE MIZERNY ZOBACZ SAM JAK SIE WIELE OSOB WYPOWIEDZIALO HEHEHEEHEH USMIAC SIE MOZNA A CO KTO BIEDNEMU ZABRONI HEHEHEHEEHEHEHEHEHE!!!!!!!!!!!!!11 :lol:
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Wojtecki »

Robert_Jakubek pisze:Podstawa to olej
olewam
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl
Awatar użytkownika
t0mpre
Posty: 695
Rejestracja: 2003-03-07 19:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: t0mpre »

greyg pisze: osobiscie jezdze bardzo ostro na codzien, nawet po miesice i jakos mi powyzej 16L nie chce wejsc - dodam tylko, ze jezdze automatem i lubie 100km/h po miescie robic :D
potwierdzam greyg to wariat, ja sobie za kolkiem nie zaluje (slupy moga potwierdzic) ale z grzesiem sie balem :)
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Robert_Jakubek
Musze chyba wyjasnic co to znaczy dla mnie wstawiac (lub ostra jazda po miescie) : jedynka 7800 obrotow dwa 7800 trzy 7800 i od poczatku i chce poznac takiego posiadacza probiaczka ktoremu przy takiej jezdzie spali ponizej 13 litrow jak to niektorzy deklaruja!!!!!
Heh.... mistrz prostej :?:
A umiesz skrecac :twisted:
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Gość

Post autor: Gość »

Goodyear Eagle F1 GS-D3 225/50 ZR16 i niema możliwości zerwać przyczepności nawet na 1 (na dobrym asfalcie oczywiście)

A ile trzeba kasy na takie cacko wydać??[/img]
Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Wojtecki »

wingerman pisze:Heh.... mistrz prostej :?:
A umiesz skrecac :twisted:
co sie czlowieka czepiasz Wigerman... na dzis opanowal wciskanie pedalu gazu na jalowym (stad te obroty)... na skrecanie porzyjdzie jeszcze czas... a Ty sie od razu nabijasz... no wiesz... Ty to jestes ;-) :-) :-)
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl
Awatar użytkownika
Robercik
Posty: 89
Rejestracja: 2004-02-05 20:14
Samochód: Ford Probe 2.5 v6
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Robercik »

Heh.... mistrz prostej :?:
A umiesz skrecac :twisted:[/quote]

TERAZ TO JUZ JA POCZULEM SIE SPROWOKOWANY ALE JAK CHCESZ TO MOZEMY SOBIE ZROBIC JAKIS ZAKLADZIK NP TRASKA KALISZ WARSZAWA ALBO COS W TYM STYLU ALE O JAKIES DOBRE SIANKO NO CHYBA ZE MASZ OCHOTE WZIAC UDZIAL W JAKIMS RAJDZIKU ALE TO JUZ NIE PROBIACZKIEM BO ON SIE DO AMATORSKICH RAJDOW NIE NADAJE TO SIE SPRAWDZISZ CZY ABY TO CO NAZYWASZ SKRECANIEM NIE JEST TYLKO PROBA SKIEROWANIA SAMOCHODU W JAKAS KONKRETNA STRONE. DAJ TYLKO ZNAC KIEDY I O ILE SIE ZALOZYMY....?( TO ZANCZY NA ILE WYCENIASZ SWOJE UMIEJETNOSCI PRZEMIESZCZANIA AUTA TO W LEWO ALBO W PRAWO HIHIHIHHI)
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
Awatar użytkownika
Robercik
Posty: 89
Rejestracja: 2004-02-05 20:14
Samochód: Ford Probe 2.5 v6
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Robercik »

Wojtecki pisze:
wingerman pisze:Heh.... mistrz prostej :?:
A umiesz skrecac :twisted:
co sie czlowieka czepiasz Wigerman... na dzis opanowal wciskanie pedalu gazu na jalowym (stad te obroty)... na skrecanie porzyjdzie jeszcze czas... a Ty sie od razu nabijasz... no wiesz... Ty to jestes ;-) :-) :-)
OOO MOZE KOLEGA SIE PRZYLACZY?!!!
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
Awatar użytkownika
Robercik
Posty: 89
Rejestracja: 2004-02-05 20:14
Samochód: Ford Probe 2.5 v6
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Robercik »

Heh.... mistrz prostej :?:
A umiesz skrecac :twisted:[/quote]

A JESZCZE JEDNO JEZELI MASZ MOZE LICENCJE KIEROWCY RAJDOWEGO TO ZWRACAM HONOR BO JA JESTEM NA POZIOMIE RAJDOW AMATORSKICH ALE COS MI SIE NIE WYDAJE ZEBYS WIEDZIAL JAK TAKA WOGOLE SIE ZDOBYWA HIHIIHHIHIHIHHIHI
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 13:30 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 13:12 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Wojtecki »

Robert_Jakubek pisze:
Wojtecki pisze:
wingerman pisze:Heh.... mistrz prostej :?:
A umiesz skrecac :twisted:
co sie czlowieka czepiasz Wigerman... na dzis opanowal wciskanie pedalu gazu na jalowym (stad te obroty)... na skrecanie porzyjdzie jeszcze czas... a Ty sie od razu nabijasz... no wiesz... Ty to jestes ;-) :-) :-)
OOO MOZE KOLEGA SIE PRZYLACZY?!!!
nie scigam sie na niezamknietych odcinkach drogi... A co do Wigermana... tos sie czleku nadzial... buahahahahahahahahahahahahahahah...
Ostatnio zmieniony 2004-03-23 15:49 przez Wojtecki, łącznie zmieniany 1 raz.
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl
Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek »

HEHEHE no to Roberciku troszkę się naciąłeś !!!! :lol: :lol: :lol:
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Cynki pisze: :? z moim chyba jest wszystko w normie ale nawet na 245x17 Dunlop sport 9000 -> są tej samej klasy co Good Year Eagle udaje mi się ze świateł przypalić smroda. I nie jest to sprzęgło.... sprzęgło nie jedzie latexem :twisted:
I gen. ma większy moment obrotowy w szczytowym punkcie, więc łatwiej zerwać, ale myślę że przede wszystkim chodzi o nawierzchnię, jak jest kiepska to też nieraz zaczyna mi zrywać w okolicach 3.5 - 4 krpm.

Nie jeździłem na innych dobrych oponach ale jak go kupiłem to miał założone 'sawy' - dramat, jeszcze na dwójce palił gumy.
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Lol - chopak ma niezłe wyczucie. Winger - skasuj go, będzie za co pić na zlocie :D :D :D .

Pzdrv
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Adamkat
Posty: 320
Rejestracja: 2004-03-08 19:52
Samochód: ford probe gt 91
Galeria: viewtopic.php?t=10500
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Adamkat »

Kurcze ale sie narobiło aż gorąco!!!tylko czy Robert_Jakubek aby sie nie przechwala!!! Nie mów hop dopóki nie przeskoczysz!! :(
Awatar użytkownika
Robercik
Posty: 89
Rejestracja: 2004-02-05 20:14
Samochód: Ford Probe 2.5 v6
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Robercik »

Adamkat pisze:Kurcze ale sie narobiło aż gorąco!!!tylko czy Robert_Jakubek aby sie nie przechwala!!! Nie mów hop dopóki nie przeskoczysz!! :(
Na moj gust to ktos kto zuca takimi tekstami jak "krol prostej ale czy potrafi skrecac" musi miec sporawe mniemanko o sobie, ja tylko skromnie chcialem sprawdzic czy zeczywiscie on sam tak dobrze potrafi kierowniczka krecic, bo lubie jak slowa popiera sie czynami, a wcale nie musze z nim wygrac poprostu chcialem pokazac ze "skrety" nie sa mi zupelnie obce, ale gdyby podjol wyzwanie i los by dal zebym wygral to i tak bym uznal go za prawdziwego faceta po nieznajac mnie podjol wyzwanie. Pozdrawiam i chyle czola przed klubowiczami!!!!!
PROBE 2.5 V6 - Jeszcze do Ciebie wrócę. (Jak mówie tak robie, sprawdż:) Już niedługo moje nowe cacuszko na zdieciach:)
gg- 3006867
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”