Gaz-szczególy

Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Gaz-szczególy

Post autor: AXEL »

Właśnie jestem przed montażem LPG sekwencja w swoim probasie,dokładnie w czwartek.Proszę o parę porad:
-gdzie najlepiej zamontować wlew?
-jaka butlę wybrać?35,45,60?60 ma 25 cm wysokości(oczywiście toroidalna),czy nie bedzie za wysoka i wystawać?Kto jaka ma?
-gdzie najzręczniej zamontować przełącznik ze wskażnikiem?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
Alek
Posty: 103
Rejestracja: 2004-01-05 17:42
Samochód: brak
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: Alek »

Opłaca ci się zakładać taką instalkę............ :roll: Załóż sobie zwykła tak jak wiekszość i zaoszczedzisz ze 2000tys. a jak ci to dobrrze zrobią to zero problemów i auto naprawde dobrze chodzi :D :D
(P.s tylko niech ci założą reduktor do turbo a nie jakis zwykly!!!! i najlepiej z kompem który sam reguluje mieszanke a nie TY jakimis śrubkami i innymi pierdołami :!: )
Polecam Landirenzo (jakos tak :oops: )
Probe 2.2GT :) :) i więcej nic nie trzeba pisać ;) nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5 :) :)
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Alek pisze:Opłaca ci się zakładać taką instalkę............ :roll: Załóż sobie zwykła tak jak wiekszość i zaoszczedzisz ze 2000tys. a jak ci to dobrrze zrobią to zero problemów i auto naprawde dobrze chodzi :D :D
(P.s tylko niech ci założą reduktor do turbo a nie jakis zwykly!!!! i najlepiej z kompem który sam reguluje mieszanke a nie TY jakimis śrubkami i innymi pierdołami :!: )
Polecam Landirenzo (jakos tak :oops: )
zgadzam sie z reduktorem do turbo bo musi byc :!: :!: :!: ale powiem CI ze ja mam srubke bo tak chcialem i jest wszystko super....sam sobie ustawiam i reguluje..!!! a jak twoj malutki kompik sie skopie to bedzie CI bralo 15-20l /100 tak jak wingerowi...a mi takie cos nie grozi :twisted: :twisted: :twisted: :wink: Pozdrowionka
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Alek pisze:Opłaca ci się zakładać taką instalkę............ :roll: Załóż sobie zwykła tak jak wiekszość i zaoszczedzisz ze 2000tys. a jak ci to dobrrze zrobią to zero problemów i auto naprawde dobrze chodzi :D :D
(P.s tylko niech ci założą reduktor do turbo a nie jakis zwykly!!!! i najlepiej z kompem który sam reguluje mieszanke a nie TY jakimis śrubkami i innymi pierdołami :!: )
Polecam Landirenzo (jakos tak :oops: )
No wiesz,ja już postanowiłem i jednak zdecydowałem się na sekwencję i 2 kafle w tym przypadku nie gra mi roli.Po za tym bedę mógł ja w przyszłości przełożyć do drugiego samochodu.Cynki ma sekwencje i wszystko jest GIT,po co mam się martwić,czy zrobia mi dobrze,czy spartaczą.Słyszałem,że w przypadku zwykłych instalacji przy turbo niektórzy mieli problemy np.wystrzał przepływościomierza itp.
P.S fajny masz emblemacik :D pozdro
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Gość

Post autor: Gość »

Wlot najlepiej żeby Ci zamontowali tam gdzie jest wlew paliwa, ale nie wiem czy się tam zmieści (chyba tak). Jeśli nie tam to możesz dać od dołu pod zderzakiem - nie wiedać nic - tylko na stacji zawsze się wkurzają bo kucać muszą.
Butlę mam 35l i nic nie wystaje - za to gazownie muszę często odwiedzać. Co do wystawania to jest tak - zawsze możesz dać na spód bagażnika twardy styropian 3-5 cm i wyrówna Ci poziom. Butla 48l daje Ci już duży komfort - zaklądasz na LPG co 250 km - jazda w mieście - co 300km poza miastem.
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Niestety zwykły wlew się nie zmieści,przynajmniej tak tweirdzi gazownik,który juz ogladał proba i też wspominał o tym styropianie,więc jenak chyba wezme tą większą butlę.DzięX.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Ja swoją butlę mam w kole zapasowym 45 L gdzie realnie wchodzi jakieś 33-35 L gazu, w zależności od stacji LPG. To chyba zależy od ciśnienia w dystrybutorze?? nie wiem. Liczy się to mniej więcej tak że z 45L bieżesz 80% i tyle niby ma wejść do butli.

Jak montowałem swój gazik to też chciałem koło wlewu paliwa ale gazownik mi odradził bo mogły by być problemy na przeglądzie technicznym i z homologacją bodajże. Chociaż co stacja diagnostyczna to inaczej. Wlew mam teraz pod zderzakiem bo nie chciłem dziurawić zderzaka no i go przynajmniej nie widać.

Instalację mam nie sekwencyjną ale mam silnik 2.2 bez turbo i jak na razie jest gitarka. na początku miałem problemy ale nie wynikało to z uszkodzonej instalacji gazowej.

Przełącznik do gazu mam tuż koło prawej nogi na konsoli środkowej ale niedawno widziałem fajne przełączniki, które nawet nie rzucają się w oczy i przy tym ładnie wyglądają.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 13:33 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Samochód: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek »

Cynki pisze:no i najważniejsze... ludzie, bierzcie to sobie na ratersy, po co wywalać gotówę na instalację... zwraca się jak latasz, płacisz ratki czyli jakbyś paliwo tankował, po roku odpadają ci ratki i raptem masz sporo kaski w kieszeni. :D
polecam. :D
DOBRZE MÓWI, JESTEM ZAAAA :d
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

kollek pisze:
Cynki pisze:no i najważniejsze... ludzie, bierzcie to sobie na ratersy, po co wywalać gotówę na instalację... zwraca się jak latasz, płacisz ratki czyli jakbyś paliwo tankował, po roku odpadają ci ratki i raptem masz sporo kaski w kieszeni. :D
polecam. :D
DOBRZE MÓWI, JESTEM ZAAAA :d
Cynki zawsze dobrze mówi,polać mu wódki :D
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Anonymous pisze:Wlot najlepiej żeby Ci zamontowali tam gdzie jest wlew paliwa, ale nie wiem czy się tam zmieści (chyba tak). Jeśli nie tam to możesz dać od dołu pod zderzakiem - nie wiedać nic - tylko na stacji zawsze się wkurzają bo kucać muszą.
Butlę mam 35l i nic nie wystaje - za to gazownie muszę często odwiedzać. Co do wystawania to jest tak - zawsze możesz dać na spód bagażnika twardy styropian 3-5 cm i wyrówna Ci poziom. Butla 48l daje Ci już duży komfort - zaklądasz na LPG co 250 km - jazda w mieście - co 300km poza miastem.
To ja - tylko cosik nieteges.
kollek pisze:gdzie realnie wchodzi jakieś 33-35 L gazu, w zależności od stacji LPG. To chyba zależy od ciśnienia w dystrybutorze?? nie wiem.
glownie od stosunku = ilosc litrow na wskazniku / ilosc litrow do baku
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”