Strona 1 z 2

Gdzie paliwo !!!!!!!

: 2004-06-07 00:13
autor: Laki
No i mam problem !!!!
Pewnego dnia, jadąc sobie rekreacyjnie ok. 120 km/h Probek jak nigdy dotąd frywolnie sam od siebie zgasł :?: :?: :evil: . Stanąłem zdziwiony, odpaliłem i po problemie. Po jakimś czasie znowu to samo. Pewnego dnia próbuje odpalić autko a tu nic, znowu próba i odpalił, krztusił się i pracował jakby palił na 3 cylindry, przerywał jakby chciał gasnąć ale jakby nie potrafił i sam wskakiwał na obroty. Podczas gdy próbowałem dodać gazu silnik albo gasł albo wchodził na obroty do 3000 po czym dalsze dodawanie gazu kończyło się zgaśnięciem. Doszło do tego że teraz Probka nie da odpalić się w ogóle.
Pomyślałem że na pewno świece i przewody, sprawdziłem i są dobre.
Sprawdzając filtr paliwa, okazało się, że w przewodzie nie ma benzyny :?: :?: Przełącznik w bagażniku sprawdzony, jest wciśnięty. Dobrałem się do pompy no i pracuje tzn. wydaje jakiś dźwięk, ale nie wiem, może nie daje odpowiedniego ciśnienia skoro paliwo nie dochodzi do filtra, acha przewody są drożne.

: 2004-06-07 16:44
autor: Gość
po 4 miesiącach postoju auta doszedłeś do tego że paliwo nie dochodzi ? no comments ... :lol: :lol: :lol:
rozbawiłeś mnie do łez :slon:

: 2004-06-07 17:06
autor: Laki
Akurat tego rodzaju opinie zazwyczaj są najmniej przydatne.
Przecierz tłumaczyłe Ci, że musze odstawić auto do wakacji, czy nie??

: 2004-06-07 17:11
autor: Gość
oki będę w sobotę w Opolu to pogadamy :wink:

: 2004-06-07 17:55
autor: Gość
Masz problem z modulem zaplonowym. To sa takie effekty jak wlasnie opisujesz.

: 2004-06-07 18:42
autor: Laki
To dlaczego nie ma paliwa w przewodach ??? :?

: 2004-06-07 18:48
autor: t0mpre
ty, moze jedz zatankowac?

:P :P :P :P :P :P :P

: 2004-06-07 18:52
autor: Gość
Tompre, prosze o powage, bak jest zalany :lol:

: 2004-06-07 18:54
autor: t0mpre
chyba w trupa :)

: 2004-06-07 19:48
autor: wingerman
t0mpre :1111_ok: :mrgreen:

: 2004-06-07 22:36
autor: Laki
Heh, trupa to mi teraz Probcio udaje :cry:

: 2004-06-07 22:53
autor: wingerman
Nie martw sie to pewnie smierc kliniczna, niebawem sie ocknie, gorzej jesli to spiaczka, moze trwac nawet latami :twisted:

: 2004-06-08 21:06
autor: Laki
Chodzi o to, że paliwo nie dochodzi do wtryskiwaczy. Przewody i filtr są drożne, problem jest w tym że coś odcina dopływ paliwa, i nie wiem co.
Może być to przełącznik imercyjny, przekaźnik pompy paliwa który jest pod kierownicą no i ewentualnie immobilizer lub pompa, ale pompa pracuje, tzn. wydaje jakiś dźwięk.
Jak mogę sprawdzić te elementy, na jakiej zasadzie działa ten przełącznik imercyjny, przekaźnik i czy może jest jeszcze jakieś urządzonko które może odcinać dopływ paliwa.

: 2004-06-08 22:39
autor: Gość
procedura krotka i na temat...

zakladam ze masz II gen. - jaki silnik nie ma znaczenia

zdejmij wezyk z regulatora cisninia paliwa, ktory idzie do zbiornika

troche ciezko to zrobic bez "rolek" :D

ale to jest zapewne ten problem moim zdaniem

: 2004-06-09 11:48
autor: Laki
Mój Probek jest I generacji 2,2 GT.
Czy ma to jakieś znaczenie??

yo

: 2004-06-09 13:50
autor: JAZDA-PRZEMO
Witam widze ze zapomniales co ci mowilem zdejmij wezyk paliwa z filtra wszadz w sloik niech ktos go trzyma i patrzy na niego a ty wsiadz do autka i spruboj go odpalic w momencie gdy zacznie chodzic rozrusznik paliwo powinno sie wylac przez rurke do sloika nawet przytrzymaj go dluzej jesli dlugo stoi jesli to nic nie da daj znac

: 2004-06-10 11:07
autor: Laki
Przemuś, to już mam przerobione

: 2004-06-10 14:01
autor: Gość
Stary - prawdopodobnie nic z paliwem - mialem to samo - najpierw zgasł rza kiedys niespodziewanie, potem przy 3 tys gasł az wreszcie stanął zupełnie - tak jak pisał Gturbo - moduł zapłonowy

: 2004-06-10 14:52
autor: Laki
Konrad, ale to raczej nie ma związku z tym, że paliwo nie dochodzi do filtra paliwa. :(

: 2004-06-10 23:11
autor: Gość
Laki pisze:Konrad, ale to raczej nie ma związku z tym, że paliwo nie dochodzi do filtra paliwa. :(
hmmm - no obiawy identyczne jak z modułem

moze pompa kreci ale nie podaje?
No bo jak silnik kreci to paliwo powinno leciec z filtra jak cholera, ja kiedys jak skladalem nie zalozylem wezyka od powrotu paliwa do zbiornika to mi przez pare minut wywalilo pol zbiornika.

: 2004-06-10 23:44
autor: Tomi
njusy z ostatniej chwili - pompa kaput - albo ze starosci albo przez immobiliser.. stawiamy na to drugie..

: 2004-06-12 00:25
autor: Laki
Korekta njusów : pompa działa, podłączyliśmy ją na krótko do akumulatora, problem w tym, że na wiązce do pompy nie ma napięcie :?: :?: :?:
Immobilizer wywaliliśmy :twisted:
Komuś może przychodzą do głowy jakieś wskazówki.

: 2004-06-12 00:49
autor: Tomi
Jak ktos chce kupic autko na czesci to Laki ma w calkiem niezlym stanie... tylko paliwo nie leci heheh :twisted:

: 2004-06-12 01:21
autor: Gość
Tomi pisze:na czesci
Tak tylko że Tomek nie wie jeszcze, że moje części są w jego Probasku który stoi obok mojego :twisted: :twisted: 8)

: 2004-06-14 00:21
autor: mikolaj
no cóż - przynajmniej masz najbardziej ekonomiczny samochod w klubie - przynajmniej pod względem zużycia paliwa!
a tak poważnie to też stawiałbym na moduł