Amortyzatory 2.2 GT

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

Jaapko pisze:Znalazłem obok Białegostoku zakład zajmujący się regeneracją amorków, uzbierałem kasę, dzwonię przed chwilą do gościa a on mi mówi że jak zrobi to nie będzie regulacji. Ale się wqrwiłem. Typ mówi że tego nie da się zrobić i że ustawia twardość na stałe. Leci mi już całe zawieszenie przez te amorki, myślałem że w końcu to zrobię a tu taki ..uj. Chłopaki poradźcie co robić, zregenerować bez regulacji, szukać używanych (ostatnio kupiłem używane na przód, jeden włożyłem a drugi też cieknie, dobrze że zrezygnowałem z kupna tylnych), wstawić zwykłe bez regulacji (drożej wyjdzie) czy wybrać się na wycieczke do Warszawy i zregenerować. A ta firma o której pisał pelot to regeneruje dobrze, czyli przez jakiś czas są jak nowe i regulowane?

Pozdrawiam

Które ci poszły tak konkretniej?

jak coś to mam przód w "zapasie", używany ale jest ok.
nie cieknie, świeżo zregenerowany.
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

Cynki pisze: jak coś to mam przód w "zapasie", używany ale jest ok.
nie cieknie, świeżo zregenerowany.
nie chciał byś ich opchnąć :?: właściwie potrzebuje jedynie strone kierowcy ale ostateczne moge wziąść dwa :D
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Jaapko
Posty: 210
Rejestracja: 2005-04-19 20:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Jaapko »

Problem w tym że u mnie ciekną. Kupiłem używane na przód z czego jak się okazało jeden ciekł. Wymieniłem więc tylko jeden (nie wiem jednak w jakim on jest stanie bo u mnie wszystko stuka) i zostały mi trzy, tył i jeden z przodu. Chyba się wybiorę do Warszawy w poniedziałek i zregeneruję. W jeden dzień chyba się wyrobią? Tylko słaba jest moja znajomość Warszawy więc mam do was prośbę czy ktoś mógłby mi pomóc dojechać do regeneracji.
Obrazek I GT, Black & Red
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Wszystko da się zrobić, wszystko zależy od godziny i mojej dyspozycji.
Awatar użytkownika
Jaapko
Posty: 210
Rejestracja: 2005-04-19 20:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Jaapko »

Najlepiej z rana, tak żeby zdążyli zrobić. A w tym zakładzie na ul.Grochowskiej 44 to dobrze robią?
Obrazek I GT, Black & Red
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

nie, to jest 500m od mojego domu.
Awatar użytkownika
Jaapko
Posty: 210
Rejestracja: 2005-04-19 20:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Jaapko »

To gdzie w takim razie regenerować? Znacie jakąś sprawdzoną firmę?
Obrazek I GT, Black & Red
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

jak chcesz to dam CI namiary jeszcze w piasecznie
ceny od 130(bez osłonek i odbojów),bądz z nowym wkładem KYB to już koszt 190,dzisiaj tam byłem rozmawiałem z właścicielem,facet trochę krzykliwy i narwany lecz konkretny fachowiec
przód zrobią w jakieś 5godz.

A z regulacją sie juz możesz pożegnać na zawsze...
Obrazek
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

A z regulacją sie juz możesz pożegnać na zawsze
to po co regenerować jak KYB olejowe można kupić za 270 zł sztuka ??
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 819
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Galeria: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Marcos »

pelot pisze:j
A z regulacją sie juz możesz pożegnać na zawsze...
:?: :?: :?:
powaznie nie da sie zregenerować tak, żeby regulacja była??
moje niby 80% mają, ale jakoś pływa ehh :cry: :cry:
GG:9377317 white GT1 90'
Awatar użytkownika
Jaapko
Posty: 210
Rejestracja: 2005-04-19 20:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Jaapko »

Panowie to co mam zrobić jak chce mieć z regulacją? Nie ma w Polsce zakładu który regeneruje porządnie? Nie załamujcie!!!
Obrazek I GT, Black & Red
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Tu regenerowałem swoje:
(022) 7871357 Wołomin. Ulicy nie pamiętam, ale łatwo trafić po telefonie do nich.

Regenerują na twardo - zimą w mrozy jest nawet nieznośnie twardo. Amory trzymają już rok, ale regulacja twardości nie działa...
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Dobra a rzućcie ceną za nowe regulowane. Bo jestem ciekaw jak tam z tym jest ja na gwałt muszę wymienić przednie.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Jaapko pisze:Panowie to co mam zrobić jak chce mieć z regulacją? Nie ma w Polsce zakładu który regeneruje porządnie? Nie załamujcie!!!
jak chcesz mieć regulacje to musisz kupić nowe,nie ma w polsce zakładu który Ci zregeneruje amorka i będziesz miał regulacje.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jaapko
Posty: 210
Rejestracja: 2005-04-19 20:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Jaapko »

W takim razie nie mam co jechać w Polskę tylko zregeneruje na miejscu. A ile by kosztowały nowe regulowane?
Obrazek I GT, Black & Red
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

w polsce jeszcze nie słyszałem aby były w sprzedaży,może w jakimś sklepie co się zajmuje tylko amerykanami,
albo z US,ceny nawet przystępne,porównując np z.
to po co regenerować jak KYB olejowe można kupić za 270 zł sztuka ??
to ja bym już wolał sciągnąc sobie z US.4szt.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jaapko
Posty: 210
Rejestracja: 2005-04-19 20:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Jaapko »

A orientujesz się jaki byłby przybliżony koszt ściągnięcia z USA.
Obrazek I GT, Black & Red
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

to ja bym już wolał sciągnąc sobie z US.4szt
hmmm ale za komplet na oś z USa jeden koleś od nas zaproponował mi ok 1000 zł, więc nawet w stanach cena nie jest tak przystępna :|
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

No to wreszcie ile za nówki ze stanów regulowane ?? Bo ja na przedzie prawie nie mam a jak już to brać 4 sztuki :roll:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

Nie moge znaleźć musze popytać :)
Ale gość proponował mi sprowadzenie za około 1000 zł za parę Więc cena warta uwagi.
Popytam i jak znajde typa to wam podrzuce :)
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Podpuszczony przez Drzymka (który nie doczytał "exc.") zacząłem szukać i ku mojemu zaskoczeniu jeszcze Monroe chwali się, że oferuje amorki do wersji z regulowanym zawieszeniem:
:arrow: http://www.monroe.com/catalog_lookup/E_ ... 9&LST=1082

Po wczytaniu się w szczegóły i porównaniu numerów części (regulowanych i nie) - niedorżnięte parchawe cioty oferują załącznik f:66 - jak wymienić amortyzatory regulowane na nieregulowane. Pewnie dokładnie to samo, co KYABA w wymienionym wcześniej załączniku C:
FORD PROBE GT 1989-92 — with PRC (Programmed Ride Control)

1. Remove strut actuators.
2. Unplug PRC module located under the passenger seat.
3. Remove & install struts per instruction sheet supplied with units.
4. Use the following units: Right Front, 235046 Left Front, 235046 Rear.
:x :x :x

...i proszę mi tu tylko nie cenzurować ekspresji! :evil:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

To ja mam pytanie:

Czy jest ku**a miejsce na tym świecie gdze można dostać nowe, regulowane amortyzatory do Forda Probe Ist gen 89-92???

:evil: :evil: :evil:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Nie ma :lol: :lol: :lol: bo to jest jak fatamorgana wszyscy ją widzieli ale tak naprawde nie wiedzą gdzie ona jest :D albo cos takiego w gruncie rzeczy nad tymi amorami robi się taką aure ku*wa że są nie do zdobycia cud techniki i ni h*** nie da rady znalesć a już mowa o kupnie to nie realne predzej kosmici przylecą :lol: :lol: Ale jedno mogę zrozumieć mieszkam na zadupiu i sklepu są jakie są ale niektórzy mieszkaja w dużych miastach i tam też nie moga znalesć dla mnie to bynajmniej jest dziwne wziąć pod uwagę że niektórzy klubowicze znają angielski jak własna kieszeń i szukają tego na ebayu w stanach. To wreszcie istnieją regulowane czy nie czy to złudzenie że na takich jeździmy ?? :roll: :?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3828
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

Nie wiem jak u innych, ale ja osobiście bardzo sobie chwalę to złudzenie :D

Co do regulowanych amorków - słyszałem z pewnego źródła że ELVIS je gdzieś produkuje pokątnie :wink: :lol:
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

założę się że Chuck Norris wie gdzie rozdają za darmo regulowane amory :D :D :D
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”