Jak ustawić amortyzatory ?
Jak ustawić amortyzatory ?
Zmieniam amortyzatory i mam dylemat.
Jak je dobrze ustawić. Tak aby po ustawieniu przełącznikiem na "sport" ustawiły się faktycznie na zawieszenie sportowe, a nie jeden na "sport", a drugi na "soft". Czy to sie ustawia jakoś przy montowaniu amortyzatorów, czy jakaś "inteligentna siła" samoczynnie to ustawia jak są już zamontowane?
Jak je dobrze ustawić. Tak aby po ustawieniu przełącznikiem na "sport" ustawiły się faktycznie na zawieszenie sportowe, a nie jeden na "sport", a drugi na "soft". Czy to sie ustawia jakoś przy montowaniu amortyzatorów, czy jakaś "inteligentna siła" samoczynnie to ustawia jak są już zamontowane?
Cześć Asdero.
Nigdy ich nie wymieniałem i nie mam nawet takich w swojej probówce ale kiedyś majsterkowaliśmy przy amorach mokrego bo miał zdubany silniczek (lewy przód).
Z tego co wywnioskowaliśmy to najpierw trzeba by było podłączyć właśnie silniczki tak aby się wszystkie że tak powiem "wyzerowały" np. na soft i żeby nie doszło do tego aby podłaczyć jeden amor na soft a drugi na hard.
Teraz kolej na amory . Silniczki mogą być ustawione i przykręcone tylko i wyłącznie w jednej pozycji i nie da sie nimi poruszać bo centralnie nachodzą na otwory w amorach a potem nimi (środkiem) poruszają. Więc musisz zobaczyć w jakiej pozycji się ustawiają a potem przypasować amory.
Więc masz 2 warianty do wyboru przy zakładaniu amorów. Pozycja 1 i pozycja 2 odwrócona o 180 stopni. Ale zastanawiam się czy to będzie miało jakiś wpły a jeśli tak to jaki? Trzeba by było się dowiedzieć na jakiej pozycji sa ustawione amory? Może na nich gdzieś pisze?
Pozdrawiam, Karol
Nigdy ich nie wymieniałem i nie mam nawet takich w swojej probówce ale kiedyś majsterkowaliśmy przy amorach mokrego bo miał zdubany silniczek (lewy przód).
Z tego co wywnioskowaliśmy to najpierw trzeba by było podłączyć właśnie silniczki tak aby się wszystkie że tak powiem "wyzerowały" np. na soft i żeby nie doszło do tego aby podłaczyć jeden amor na soft a drugi na hard.
Teraz kolej na amory . Silniczki mogą być ustawione i przykręcone tylko i wyłącznie w jednej pozycji i nie da sie nimi poruszać bo centralnie nachodzą na otwory w amorach a potem nimi (środkiem) poruszają. Więc musisz zobaczyć w jakiej pozycji się ustawiają a potem przypasować amory.
Więc masz 2 warianty do wyboru przy zakładaniu amorów. Pozycja 1 i pozycja 2 odwrócona o 180 stopni. Ale zastanawiam się czy to będzie miało jakiś wpły a jeśli tak to jaki? Trzeba by było się dowiedzieć na jakiej pozycji sa ustawione amory? Może na nich gdzieś pisze?
Pozdrawiam, Karol
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa