rozrząd przestawiony???

Awatar użytkownika
lolek
Posty: 28
Rejestracja: 2004-04-23 08:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Kielce

rozrząd przestawiony???

Post autor: lolek »

czy jest możliwe, aby rozrząd był przestawiony o 1 ząbek, a silnik pracował
odnosze wrażenie, że u mnie po wymianie paska doszło właśnie do takiego zjawiska
pracuje ale dźwięk ma inny i jest słabszy odczuwalnie dodam że mówimy o 2,5 V6
była piękna, a te jej długie, czarne, kręcone zęby...
Awatar użytkownika
Skorpion
Posty: 58
Rejestracja: 2004-07-05 08:44

Post autor: Skorpion »

bardzo mozliwe.słyszysz jeszcze pewnie lekki stukot zaworow.Sprawdź sobie punkty na kole na wale i na rozrzadzie.moglo sie delikatnie minac
Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

też słyszałem o tym przypadku - silnik pracuje, stukot jest

najcześciej dzieje się tak przy wymianie paska - mechanik może rutynowo podejśc do wymiany i problem gotowy
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

albo duży luz na pasku
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
lolek
Posty: 28
Rejestracja: 2004-04-23 08:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Kielce

jak w temacie

Post autor: lolek »

jestem w trakcie rozbierania, kupę roboty i ciasno.
stukot zaworów jest no i owszem
zostało mi do odkręcenia koło pasowe wału i jedna śróbką od koła pasowego pompy wody
jak rozbiorę to się podzielę spostrzeżeniami
była piękna, a te jej długie, czarne, kręcone zęby...
Awatar użytkownika
lolek
Posty: 28
Rejestracja: 2004-04-23 08:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Kielce

jak w temacie

Post autor: lolek »

w końcu rozebrałem, największy problem z odkręceniem koła pasowego na wale korbowym, ale przy użyciu klucza pneumatycznego 3 sekundy roboty, okazało się że na lewych cylindrach (1,3,5) jest ustawione ok, a na kolejnych przestrawione o jakieś 2 ząbki
odstawiam do fachowców co zakładali, niech poprawią
była piękna, a te jej długie, czarne, kręcone zęby...
Gość

Post autor: Gość »

A nie mówiłem :shock:
Awatar użytkownika
lolek
Posty: 28
Rejestracja: 2004-04-23 08:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Kielce

jak w temacie

Post autor: lolek »

naprawiłem, wrócił do dawnej formy. Zrobiłem to samodzelnie, mechaników z......łem, bo oczywiście twierdzili że zrobili dobrze
udało się ustawić w dwóch podejściach.
Co do ciśnienia sprężania to źle mierzyłem i stąd miałem niskie parametry
była piękna, a te jej długie, czarne, kręcone zęby...
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”