alufelgi-renowacja,chrom,piaskowanie,malowanie,prostowanie,.

Tematy powracające jak bumerang.
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S »

Darek !
Jeśli wykorzystasz namiar podany przez Sqad'a , napisz ile kosztowało !
Jeśli to nic pilnego spytam w robocie kola który niedawno piaskował i malował proszkowo . Jeśli mnie pamięć nie myli była to całkiem niska cena . Nie chcę strzelać na oślep ... W sobotę na spocie będę wszystko wiedział . Warto by "wyhaczyć" kilka dobrych miejsc (...i tanich :wink: )

Nara
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Dzięki. W poniedziałek obdzwonię i dam znać jaka cena.

Pozdr.
D.
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Zbadałem trochę temat i wygląda to bardzo różnie. Akurat link podany przez Sqad'a nie jest trafiony, bo ta firma nie zajmuje się lakierowaniem felg a tylko hurtowym lakierowaniem bilboadrów. Poniżej to co udało mi się do tej pory ustalić:

1.
Centrum Naprawy Felg
94-108 Łódź,
u. Balonowa 43
tel. 0 602 78 65 90

Celna 150 PLN od sztuki (piaskowanie plus lakierowanie)

2.
Radius. Sp. z o.o.
(0-42) 683 04 00
95-578 Łódź, Wróblewskiego 16/18
Robią tylko lakierowanie (45 PLN od sztuki) ale współpracują z firmą która piaskuje i ewentualnie naprawia felgi:
Felgum
ul. Piotrkowska 295/299,tel. 682 50 74 lub 601 211 046
Piaskowanie: 50 PLN od sztuki plus 5 PLN za zdjęcie opon jeśli jest taka potrzeba
Razem daje to ok 100 PLN za sztukę


3.
BERGMAN
94 - 103 Łódź
ul. Elektronowa 10
tel/fax 042 688 02 26
mobile 0502 515 149

Cena 80 PLN od sztuki (piaskowanie + lakierowanie) pod warunkiem, że robi się komplet czterech felg

4.
94-411 Łódź, Złotno 179
(0-42) 634 84 65
Jakiś mały zakładzik. Biorą 30 PLN za samo lakierowanie i trzeba dostarczyć felgi wypiaskowane. Jakoś po rozmowie nie wzbudzili we mnie zaufania.

To tyle co udało mi się ustalić. Może ktoś ma jeszcze jakieś sprawdzone namiary w Łodzi, może ktoś korzystał już z konkretnego zakładu?

Oczywiście wszystkie lakiernie proszkowe robią warstwę podkładu potem warstwa koloru i na to warstwa bezbarwnego lakieru. Co ciekawe koleś z Centrum Naprawy Felg powiedział, że lepiej wychodzi lakierowanie tradycyjne (ładniejszy kolor) niż proszkowe chociaż druga metoda jest bardziej odporna na zużycie. Co o tym myślicie?
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
enduro
Posty: 510
Rejestracja: 2004-10-01 16:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: enduro »

dołączę się do tematu,tylko że ja potrzebuję takie namiary ale na Poznań....może ktoś ma...
Awatar użytkownika
michal0208
Posty: 35
Rejestracja: 2005-07-09 16:52
Galeria: viewtopic.php?t=5494
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Polerka alusów - pochwale się... !

Post autor: michal0208 »

Witam wszystkich posiadaczy Forda PROBE i tych o co marzą by go mieć. Patrząc na moje autko myślałem co by w nim upiększyć??? I wymyśliłem!!! Jak można polerować silnik to tym bardziej ALUSY! Więc się wziąłem do roboty. Po miesiącu pracy uzyskałem taki efekt!!
Co sądzicie o ty i czy się opłacało?? :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
PROBE 2.5 USA
Awatar użytkownika
Camel
Posty: 256
Rejestracja: 2005-09-14 15:37
Galeria: viewtopic.php?t=6440

Post autor: Camel »

Wygladaja elegancko, chyba tez sie wezme za polerke swoich bo sa w opłakanym stanie.
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Widać efekty ciężkiej pracy. Jakbyś powtórzył zdjęcia nie robiąc je pod światło to efekt byłby bardziej widoczny
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

:shock: Nie no - to żeś je ładnie wymęczył...

A to nie są felgi chromowane przypadkiem?

Ja oddaję do warsztatu i za 300zł robią mi piaskowanie, napawanie, malowanie na dowolny kolor wszystkich 4 felg - myślę że się opłaca :roll:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
KITT
Posty: 885
Rejestracja: 2005-06-26 19:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Sin City

Post autor: KITT »

Ładnie. =D>




Tylko odwróć tylną felgę. :-$ 8-| :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

Pomalowałeś bezbarwnym, czy tylko wypolerowałeś? Bo jak nie zabezpieczyłeś to po niedługim czasie Twoja praca przerodzi się w "coś brzydkiego".
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Jaarecki
Posty: 75
Rejestracja: 2005-10-16 15:13
Galeria: viewtopic.php?t=6634

Post autor: Jaarecki »

A jeśli można zapytać czym usuwałeś stary lakier z tych felg ?
nosferatu
Posty: 3
Rejestracja: 2005-11-14 11:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Legnica

Post autor: nosferatu »

ja tez tak chce :lol:
Czym polerowales? i ile dni Ci zeszlo? lakierowas je? bo jak nie to zrob to jak najszybciej.

Jest już kilka tematów dotyczących polerowania felg i silnika, wystarczy tylko trochę chęci w poszukiwaniu i poczytaniu na ten temat.
Awatar użytkownika
michal0208
Posty: 35
Rejestracja: 2005-07-09 16:52
Galeria: viewtopic.php?t=5494
Lokalizacja: Nakło Nad Notecią

Post autor: michal0208 »

aluski robiłem 1 sztukę na tydzień! nie są malowane! jak pomalowałem bezbarwnym to straciły swój efetk. narazie nie zachodzą, jeżdziłem 3 mieś. i nic, narazie leżą w piwnicy i niedługo będę próbował jeszcze bardziej je wypolerować. Wszystko robiłem ręcznie papierem ściernym od najgrubszego do miałkiego a potem pasta do polerowania. Roboty wpip ale efekt jest!!! Zwłaszcza w nocy jak się światło od lamp się odbija.
PROBE 2.5 USA
nosferatu
Posty: 3
Rejestracja: 2005-11-14 11:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Legnica

Post autor: nosferatu »

no to uklony ,widac ze kolega bardzo cierpliwy ,ale efekt super :D
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Alu wyglądają super.
A proponuje Ci odkręcić te aluminiowe osłonki na wentyle. Po zimie moje były nie do odkręcenia, utleniają się i wchodzą w reakcje a potem zapiekają i trzeba całe wentyle wyrywać.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Dobrze prawi - 4 wentyle obcinałem 2 tygodnie temu obcęgami, bo przy próbie odkręcenia kręciło całym wentylem w feldze :evil:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Robert pisze:Dobrze prawi - 4 wentyle obcinałem 2 tygodnie temu obcęgami, bo przy próbie odkręcenia kręciło całym wentylem w feldze :evil:
A pamiętasz Robert co Ci mówiłem jak stałeś u mnie na Wałowej pod domem?

Ja też ucinałem wentyle, bo je zapiekło. Później wentyl w imadło, zaciśnięcie na max`a, kluczem francuskim o długości 0,5m chwyciłem za nakrętkę i z całej siły próbowałem odkręcić. Na początku nic, ale w końcu się udało. I tak 4 razy. Później obróbka (szlifowanie) zcharatanych nakrętek i malowanie ich. Założyłem je ponownie, ale tym razem przesmarowałem smarem grafitowym i się już nie zapiekają, bo regularnie sprawdzam. Pamiętajcie o tym, bo takie g**** a tyle przez nie kłopotów...
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Hmm to jak w końcu, nie warto malować bezbarwnym? Felgi faktycznie stracą efekt? Bo ja bym swoje wypolerował, ale tylko pod warunkiem, że machnę je bezbarwnym. U w mnie w mieście jeździło auto na polerkach - właściciel musiał wyrzucić felgi po wakacjach.. jakieś 3 miesiące wytrzymały :(

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Chrom z aluminium się gryzą. Trzaby z metalurgami pogadać...

Wszystko się da zrobić tylko trzeba wiedzieć jak. Alu trzeba czymś pokryć. Czymś do czego potem będzie się trzymał chrom. Ot i cała zagadka.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Jacuś kupil mojego proba z chromowanymi felgami, pod chromem jest cos bialego (jakby plastik).
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

A chrom trzyma się plastiku?
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Jasne! Michu nigdy nie piles wodeczki zakrecanej chromowanym korkiem (plastikowym zreszta)? :twisted: :twisted: :twisted:
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
enduro
Posty: 510
Rejestracja: 2004-10-01 16:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: enduro »

MiH pisze:Chrom z aluminium się gryzą. Trzaby z metalurgami pogadać...

Wszystko się da zrobić tylko trzeba wiedzieć jak. Alu trzeba czymś pokryć. Czymś do czego potem będzie się trzymał chrom. Ot i cała zagadka.

MiH-u być może z chromowaniem aluminium jest podobnie jak z chromowaniem stali:najpierw stalowy detal jest (galwanicznie oczywiście) miedziowany,następnie niklowany,i dopiero na tak przygotowaną powierzchnię przychodzi chrom.....tylko taki proces daje odpowiednią wytrzymałość powierzchni chromowanej...
Jako firma współpracujemy z dwoma galwanizerniami więc jak tylko u nich będę to się dowiem........ :lol:
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Przy okazji dowiedz się też o ceny 8)
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
Camel
Posty: 256
Rejestracja: 2005-09-14 15:37
Galeria: viewtopic.php?t=6440

Czym zabezpieczyc polerowana felge???

Post autor: Camel »

Witam.
czy ktos z Forumowiczów wie moze czym zabezpieczyć świeżo wypolerowaną
felge?? Mam na myśli srodek ktory nie pozwoli utroacić połysku felg. Lakier na pewno odpada ze względu na to, że nie ma do czego sie przyczepić.
ODPOWIEDZ

Wróć do „F.A.Q.”