Rdza wychodziła/ wychodzi tu:
1. Na progach w tylnej części, (od środka!) powód to zwłaszcza cieknąca woda przez Rozszczelnione szyby karoseryjne. Te z kolei puszczają od naprężeń budy
2. Pod prawa łapą silnika na nadkolu, widziałem w kilku sztukach
3. Od wewnątrz w miejscu łączenia prawej burty z podłoga bagażnika, bezpośrednio pod anteną, Powód to nieoryginalny wężyk spustowy wody z anteny
4, Podłużnice z tyłu, Są raczej solidnee więc rudej długo zajmuje ich zjedzenie.
5. Pod zderzakiem w tyłu, na wszelkiego rodzaju łączeniach
6. Za lampami z tylu przy kołkach mocujących i przy korku wlewu płynu
7.TRAGEDIA to rura wlewu paliwa, nie istnieją takie których nie ruszyła rdza. Ja ze zswojej zupełnie wyciąłem układ oparów bo zjadło go do reszty. (Ale mam juz drugą w niemal idealnym stanie czeka tylko na cynkowanie)
8. Drwi czasem rdzewieją na spodzie
9, klapa bagażnika na krawędzi
10. Śruby zawieszenia, nawet te zakryte z przodu, jak jedna wykręciłem to została połowa jej grubości.
11. Mocowanie klaksonu, Zgnite do reszty czekam aż odpadnie
12. w Rocznikach 94+ rdzewieje na potęgę mocowanie lampek oświetlenie tablicy rejestracyjnej
13. Nadkola tylne, rdzewieje od środka, jakimś cudem wilgoć zbiera się między nadkolem wewnętrznym a zewnętrznym, możliwe ze również przez rozszczelnione szyby karoseryjne. Polecam zdjąć tylne tapicerki w bagażniku i zakonserwować, da się tam dotrzeć przez otwory technologiczne
14. Ramiona wycieraczek
15. Szyberdach, jeżeli mamy nienadgryziony to jak najszybciej konserwować bo łatać sie nie da.
16. Pod konserwacja w tylnych nadkolach
17. Mocowania tylnych amortyzatorów i w skrajnych przypadkach tylne kielichy.