Strona 1 z 1

Probe 2.0 95 BRC szarpie po rozgrzaniu

: 2015-05-12 00:20
autor: Pajda16v
Witam :) Posiadam probe 2.0 16v z 1995 roku posiada gaz sekwencje BRC z 2010 roku BRC light. Jeździłem po jego kupnie od brata ponad 50 tyś. aż do ostatnich dni gdy zaczęło się coś dziać dziwnego. Czekam na kable żeby podpiąć się pod laptopa. A więc objawy sa takie odpalam rano jadę spokojnie I PO OKOŁO 1-2KM przełącza się kulturalnie na gaz żadnego szarpnięcia nic, po około 20 km zaczynają się jaja w postaci szarpnięć (jakby ktoś odłączał wtryski na 1-2 sekundy) przełączę na benzynę przejadę z 2 km i znowu mogę spokojnie przejechać na gazie parę km. Po nagrzaniu silnika gdy go zgaszę i postoi trochę czasu (np z 10 minut) wsiądę do samochodu odpalę i przełączy się na gaz ale albo wyrzuci na benzynę albo będzie tak szarpać że chu.. strzela.. włączę na benzynę przejadę się trochę wrzucę gaz i śmiga ... ale do czasu

-Czyściłem listwę wtryskową, wymieniałem filtry (wstępny i fazy lotnej)
Wszystko zaczęło się od tego że jadać z wilczych lasków po prostu wyrzucił się na benzynę i nie chciał wrócić na gaz przez jakiś czas
Muszę zobaczyć od samochód bo parkowałem pomiędzy drzewami i przejechałem powoli po gałęziach i bardzo spodem przyszororowałem podłogą (przewody od gazu i kable bo butli)

Re: Probe 2.0 95 BRC szarpie po rozgrzaniu

: 2015-05-12 12:33
autor: arko
Skoro na benzynie jest ok to coś ze sterowaniem gazem . Może komp od gazu :?:

Re: Probe 2.0 95 BRC szarpie po rozgrzaniu

: 2015-05-12 14:55
autor: Romas
Jaki masz reduktor i jego przebieg

Re: Probe 2.0 95 BRC szarpie po rozgrzaniu

: 2015-05-23 22:54
autor: Pajda16v
Reduktor odpada, nowy wsadzony i nic nie zmieniło wpiąłem się w czujnik na listwie wtryskowej i odpaliłem probe reduktor ustawiłem według starego (gdy zaczęły się jajca zwiększałem - zmniejszałem dawkę i zero różnicy dalej padał..) na próbę otworzyłem na stałe elektrozawory w instalacji zostawiłem probe na chodzie pod czujnik ciśnienia wpiąłem miernik i ciśnienie cały czas powolutku spadało aż zgasł ale gaz cały czas miał normalnie ciśnienie (nanometr na przewodzie do listwy) potem schłodziłem czujnik (jedyny czujnik jaki jest w tej instalacji to czujnik temp. i ciśnienia zintegrowany na listwie wtryskowej) i zaczęło sympatyczniej gadać potem podgrzałem go i zanim zdechł zaczął kuleć itp aż zgasł. też zostaje mi kupić czujnik bo nic innego nie przychodzi mi do głowy wtryski dobre komp dobry. Na stronach znalazłem najwięcej postów że to najbardziej wadliwa cześć instalacji w BRC.