Strona 2 z 4

Re: Dawidjar

: 2017-04-11 23:30
autor: Romas
daj 17' i będzie malina ;)

Re: Dawidjar

: 2017-04-11 23:49
autor: marek08
Jak dla mnie, 17" to idealny rozmiar do 1gen, ale na twoich 18" nie wyglada zle. Jest delikatna koza, ale nie ma tragedii. Ogolnie jest spoko, ladny wzor felgi :)

Re: Dawidjar

: 2017-04-12 15:43
autor: cuba27
Dawidjar pisze:
Romas pisze:Ładne felgi i dobre zestawienie z samochodem, tylko jednak na 18' stoi trochę jak koza, bynajmniej ja mam takie odczucia ;)
Dzięki :) A co do kozy... Też mam takie wrażenie z przodu, z tym, że auto już i tak ma krótsze sprężyny, a koła są wymiarowo idealnie takie same :D Z tyłu już przyciera na dziurach, ale to przez to, że amor jest wylany, na sporcie jest OK :D

Tak w sumie to zastanawiałem się nad gwintem, ale cena 4200,- mówi sama za siebie...

Dla mnie jest git. Kwestia perspektywy a co do gwintu to yonaka ze ściągnięciem ze stanow to 3k dedykowane do 2gen ale podobno da sie przeszczepić. Ewentualnie Stig ma d2 wystawione w kuszących pieniądzach

Re: Dawidjar

: 2017-04-12 16:07
autor: KrecioPL
"Ukradłem" Ci 3 zdjęcia. Trafiły na FB.

Widzę dużą zmianę względem tego, co ludzie robili z tymi autami jeszcze kilka lat temu.
Każdy coś robi, dba, wymienia, polepsza stan - nie jest to już "dupowóz". I oby takich więcej.

Re: Dawidjar

: 2017-04-12 16:23
autor: Benet
Biorąc pod uwagę jaki to był trup po kupnie a jaki ładny jest teraz to na prawdę się szacunek należy. Uratowany przed śmiercią egzemplarz.
Tylko weź wstaw normalne emblematy Forda a nie takie na czarno zamalowane i będzie cacy :D

Re: Dawidjar

: 2017-04-12 19:03
autor: Dawidjar
KrecioPL pisze:"Ukradłem" Ci 3 zdjęcia. Trafiły na FB.

Widzę dużą zmianę względem tego, co ludzie robili z tymi autami jeszcze kilka lat temu.
Każdy coś robi, dba, wymienia, polepsza stan - nie jest to już "dupowóz". I oby takich więcej.
No, widać postęp. Chociaż i tak co chwilę widuje na ulicy takie w stanie agonalnym...

Benet pisze:Biorąc pod uwagę jaki to był trup po kupnie a jaki ładny jest teraz to na prawdę się szacunek należy. Uratowany przed śmiercią egzemplarz.
Tylko weź wstaw normalne emblematy Forda a nie takie na czarno zamalowane i będzie cacy :D
Dzięki, a co do znaczków...
Wiedzą ci co mają wiedzieć, a byś słyszał te spekulacje co to za samochód :)

Re: Dawidjar

: 2017-04-12 22:48
autor: karakan
Widujesz co chwilę na ulicy Probe I? W ciekawej okolicy musisz mieszkać ;)

Re: Dawidjar

: 2017-04-13 00:41
autor: Dawidjar
karakan pisze:Widujesz co chwilę na ulicy Probe I? W ciekawej okolicy musisz mieszkać ;)
Ostatnio coraz częściej :) Może inaczej - jak już widzę to są w stanie agonalnym...

W zeszłym tygodniu jedynka w czarnym macie mi się rzuciła w oczy i na parkingu strzeżonym w Bytomiu stoi czarna jedynka, niegdyś ładna, teraz już cała przeżarta...

Re: Dawidjar

: 2017-04-13 08:41
autor: weteran
Dwie stoją w Mikołowie i jeszcze jakoś wyglądają. :wink:

Re: Dawidjar

: 2017-04-13 10:15
autor: Dawidjar
Po rudzie śląskiej jeździ szara na tablicach SMI, często ją widuje :)

Re: Dawidjar

: 2017-04-13 12:20
autor: cuba27
Panowie może byście zawitali na zlot. Przydałoby się więcej Jedynek na zlocie viewtopic.php?f=4&t=24016

Re: Dawidjar

: 2017-04-14 00:25
autor: Dawidjar
cuba27 pisze:Panowie może byście zawitali na zlot. Przydałoby się więcej Jedynek na zlocie viewtopic.php?f=4&t=24016
Jest taka opcja, zobaczy się po 15 maja :D

Re: Dawidjar

: 2017-05-15 16:19
autor: Dawidjar
Trochę przy Probie porobione :)
Wymieniony tylny amor i regulator ciśnienia paliwa, zlokalizowany i częściowo zlikwidowany wyciek oleju ze skrzyni, włożone mbc i komputer z zombie chipem, a do tego wleciał trzeci stop z tyłu :D No i już jakiś wczas temu Probe dostał rejestrator jazdy G1WH :)
Było jeszcze jakieś strojenie na gazie, ale dalej za bogata mieszanka :( Za to ładnie strzela przy schodzeniu z obrotów :lol:

No i żeby nie było tak pusto to fotka z Hercules Tour :)

Obrazek

Pozdrawiam !

Re: Dawidjar

: 2017-05-15 18:17
autor: Bogdan9999
Ładnie się prezentuje :)

Re: Dawidjar

: 2017-05-15 20:13
autor: marek08
Bardzo ladnie :)

Re: Dawidjar

: 2017-05-15 21:54
autor: Lukasz
fajnie wygląda na tego typu feldze,felga 18 a rotor felgi jak 15 i przez to nie rzuca się w oczy mała tarcza,sprytnie :1111_ok: z jakim ET masz felgi? bo wpasowane są elegancko :!:

Re: Dawidjar

: 2017-05-17 11:12
autor: Dawidjar
Lukasz pisze:fajnie wygląda na tego typu feldze,felga 18 a rotor felgi jak 15 i przez to nie rzuca się w oczy mała tarcza,sprytnie :1111_ok: z jakim ET masz felgi? bo wpasowane są elegancko :!:
Niby się nie rzuca, ale jednak przydały by się większe heble, żeby to w końcu dobrze hamowało :)
ET 35, teraz po "chipie" i podniesieniu doładowania trochę przyciera przy mocnym przyspieszaniu :lol:

Re: Dawidjar

: 2017-07-14 15:58
autor: Dawidjar
Ostatnio było mało czasu na zajmowanie się Probkiem, walczyliśmy z klimatyzacją, był problem ze stukami przy hamowaniu (blaszki trzymający klocki się odgięły), no i najgorsze czyli podczas jazdy na zlot auto "przestało jechać". Jest dużo do sprawdzenia, a nie ma zbytnio jak i komu :( W międzyczasie wyleciał jeszcze silnik z dawcy. Jakby ktoś chciał mamy zdrową budę na sprzedaż, jedynie mała dziurka w progu i odgrzane kawałki podłogi (jak na zdjęciach na FB).

Obrazek

Działająca klima to jest to 8)

No i mała zapowiedź sesji :D

Obrazek

Re: Dawidjar

: 2017-07-14 20:29
autor: LukaszV8
Przybliżysz w jaki sposób uruchomiliście klimatyzacje?

Re: Dawidjar

: 2017-07-15 12:36
autor: Dawidjar
LukaszV8 pisze:Przybliżysz w jaki sposób uruchomiliście klimatyzacje?
tomaszjar pisze:Wymieniłem nieszczelny przewód metalowo-gumowy od kompresora i parownik (o dziwo w Probku deski nie trzeba zdejmować), bo po napełnieniu z UV'em w tych miejscach świeciło. Nie wymieniałem uszczelek i osuszacza. Kupiłem przejściówkę na jedną końcówkę do napełniania (jedną można napełnić) I napełniłem 750g zamiast 900, oczywiście z UV i jak będzie uciekać to przynajmniej znajdę gdzie :D
Prosto z FP :P

Re: Dawidjar

: 2017-07-15 13:01
autor: LukaszV8
Podeślij linka gdzie to jest opisane bo nie znajde na tym chol ernym telefonie gdzie bylo o tym pisane... R12 masz napelnione?

Re: Dawidjar

: 2017-07-15 13:09
autor: Dawidjar
LukaszV8 pisze:Podeślij linka gdzie to jest opisane bo nie znajde na tym chol ernym telefonie gdzie bylo o tym pisane... R12 masz napelnione?
R134

https://www.facebook.com/CzarnyProbeGT/ ... =3&theater

Re: Dawidjar

: 2017-07-15 21:18
autor: wuka
Piekny

Re: Dawidjar

: 2017-07-15 23:13
autor: Maxxum
Dawidjar pisze:
LukaszV8 pisze:Podeślij linka gdzie to jest opisane bo nie znajde na tym chol ernym telefonie gdzie bylo o tym pisane... R12 masz napelnione?
R134

https://www.facebook.com/CzarnyProbeGT/ ... =3&theater
W takim razie bardzo jestem ciekaw - ile wytrzyma. Daj znać po sezonie czy nadal działa.

Autko prezentuję się baaardzo ładnie :1111_ok:

Re: Dawidjar

: 2017-07-15 23:15
autor: tomaszjar
Dawidjar pisze:
LukaszV8 pisze:Podeślij linka gdzie to jest opisane bo nie znajde na tym chol ernym telefonie gdzie bylo o tym pisane... R12 masz napelnione?
R134

https://www.facebook.com/CzarnyProbeGT/ ... =3&theater
@LukaszV8 bardziej Ci chyba chodziło o linka na forum gdzie jest opisane co trzeba zrobić żeby przerobić z R12 na R134, a z tym to już lekki problem bo jest w kilku miejscach na forum, a konkretnego posta teraz akurat nie mogę znaleźć. Między innymi polecam temat: viewtopic.php?f=73&t=4469 dużo czytania, ale są przydatne informacje. Drugi temat w którym można znaleźć dużo ciekawych informacji to viewtopic.php?f=76&t=13710&hilit=klimatyzacja co prawda nie tyczy się tego konkretnie modelu ale wart przeczytania.
Nasza klima nie działała wcale, a że gdzieś wcześniej wyczytałem że jest szansa że będzie działać jeżeli napełnię R134 beż jakichkolwiek przeróbek to po prostu tak zrobiłem. Jedyne co musiałem zrobić to przerobić jeden z zaworów do napełniania na odpowiedni dla R134 (przy R12 oba są inne) Po napełnieniu (oczywiście z UV dla mnie to podstawa) klima zadziałała ale włączała się na 5s i stawała na 10s (teraz wiem że R134 do instalacji pod R12 trzeba dawać mniej) ale chłodziła. Nie pamiętam już dokładnie z jakiego powodu ale na drugi dzień podjechałem do kumpla który napełniał i latarką UV znalazłem uszkodzony przewód od sprężarki. Przy opróżnianiu układu już brakowało 300g, potem jeszcze znalazłem "świecącą" obudowę parownika. Kupiłem sprawny przewód, wymieniłem parownik (miał go nasz czerwony "dawca organów"), kupiłem przejściówkę R12->R134 na jeden z zaworów napełniania i napełniłem azotem w celu sprawdzenia szczelności - wynik OK :) W między czasie przeczesałem forum i wyczytałem że trzeba zmienić prestostat bo R12 chodził na innym ciśnieniu, wykręciłem go z mojego starego mondeo i Dawid pojechał napełnić klimę. Dzwoni że jest wielka nieszczelność bo nawet próżnia nie chce się zrobić. Znów na warsztat do sąsiada bo kumpel nie ma azotu, podłączyli, odkręcają butlę i syczy jak szalone z pod prestostatu. Okazuje się że dwa prestostaty które miałem z R134 mają inny gwint i nie pasują, dodatkowo przy odkręcaniu prestostatu okazało się, że wentyl przepuszczał, wymieniono. Po rozmowie ze znajomym i wytłumaczeniu mu czemu chciałem wymienić prestostat dowiedziałem się, że nie muszę go wymieniać tylko muszę napełnić mniej czynnika R134 jeżeli instalacja jest pod R12, on tak robił już kilka razy i było ok. też po wymianie wentyla i założeniu z powrotem oryginalnego prestostatu Dawid znów pojechał do kumpla który już bez problemu napełnił R134 w ilości 750g (na chybił-trafił) Klima na razie działa, po dacie wpisu na FB widzę że to już ponad 2 tygodnie :), jak przestanie działać to będę sprawdzał gdzie "świeci" i uszczelniał dalej, w "czarnym" klima musi działać :)
Ale się rozpisałem :)