Re: Mam problem z automatem
: 2009-05-05 17:04
Szkoda, że wyciągałeś. Na pw. podam Ci nr telefonu. W razie potrzeby dzwoń (byle nie przed 12tą), najlepiej po 16tej. W miarę możliwości postaram się pomóc.
Jak od GT?Robert pisze:3.0 i GT tak.
Ano nie znam...Eli pisze: czy nie znasz nikogo kto by ją dobrze wyremontował ?
Właśnie...Eli pisze: znam kogoś kto zrobi to porządnie, no tyle, że to tanie nie jest
Nową w sensie drugą (używaną - sprawną).Eli pisze:a Ty koniecznie potrzebujesz nową skrzynię,
Jak robiłem przegląd swojego Probe, to był to zakład który specjalizuje sie w remoncie skrzyń biegów automatycznych. Opisałem gościowi objawy jakie wystąpiły w tym LX-ie i gościu stwierdził, że to nie będą tarczki, że są inne objawy. Niestety nie pamiętam jaką podał wtedy przyczynę.OLEY pisze:Ano nie znam...Eli pisze: czy nie znasz nikogo kto by ją dobrze wyremontował ?
Problem jeszcze w tym, żeby dobrze zdiagnozować awarię i ewentualnie wycenić naprawę.
Właśnie...Eli pisze: znam kogoś kto zrobi to porządnie, no tyle, że to tanie nie jest
Nową w sensie drugą (używaną - sprawną).Eli pisze:a Ty koniecznie potrzebujesz nową skrzynię,
Prawdopodobnie koszt będzie mniejszy niż naprawa starej...
Zwłaszcza, że w tej co mam mieszał Kalli...
Objawy są takie, że jeździć można tylko na L - dwa biegi, no i wsteczny.
Bardzo prawdopodobne, że to tarczki.
http://atxprobes.com/atxinfo.htmlOLEY pisze:Jak od GT?Robert pisze:3.0 i GT tak.
GT były w automacie?
Widzę, że stosunek momentu obrotowego w GL jest inny.
Będzie problem, gdybym założył od GL-a, lub od Mazdy 626 GD?
Gdzie ja znajdę automat od GT...
This transaxle breaks down into three specific categories: The 1987 2.2L Mazda 626 vehicle ONLY, 1988- 92 non-turbo 2.2L vehicles and 1988-92 turbo & 3.0L V-6 vehicles.
Przerabiałem to w trzech automatach i powiem szczerze, że do końca nie znam przyczyny...nomysz pisze:Otóż czasami auto nie odpala mi na pozycji P dopiero muszę zmienić na N i wtedy odpala. Jednakże raz się zdarzyło, że nawet w pozycji N nie odpalił i dopiero po kilku zmianach z P na N i odwrotnie w końcu odpalił
Możliwe, ale bardzo mało prawdopodobne.nomysz pisze:A może to być wina szczotek w rozruszniku? Ktoś mi tak mówił żeby je może sprawdzić.
Właśnie o tym pisałem wyżej, z tym, że to raczej silniczek nie był.Patryk- pisze:Z tego co pamietam to pod wajhą od biegów był taki mały silniczek i on cos tam przesówał, jak go recznie przestawiłem to lx odpalał
Czy problem leży w tym? - nie wiem.Patryk- pisze:Z tego co pamietam to pod wajhą od biegów był taki mały silniczek i on cos tam przesówał, jak go recznie przestawiłem to lx odpalał