Strona 1 z 1
problem z mocą
: 2004-10-18 21:10
autor: marcus
Problem jest taki,brak mocy między 3500-4000obr wyskoczył błąd z OBDII wyczytali kod PO421 niby katalizator ,wymieniłem na nowy-nic lepiej.Wymieniłem filtry troche lepiej,znowu zapaliłsie check engine ten sam błąd, jak dochodzi do 3500gwałtowny spadek mocy
i tak do 4000.pozniej znów rakieta
.jak mozecie to cos napiszcie bo jeszcze nie spotkałem sie z takim problemem na forum,dzięki za fatyge pozdrawiam.
: 2004-10-19 11:07
autor: MiH
pierwszy VRIS najprawdopodobniej. Objawy by się zgadzały. Pierwszy VRIS zapala się przy 3250 (około) i bardzo wpływa na xharakterystykę.
: 2004-10-19 14:02
autor: rick
MIH ma racje. A ja wiem cos na ten temat, bez pierwszego vrisu będzie mułowaty(wyciągał tylko 190-200) i na dodatek moze odymiać rure i jeszcze jedno przy wyższych prędkościach może ci wyskoczyć bład nr 5: knock sensor, miałęm to samo (za mało powietrza , za dużo paliwa i czujnik spalania stukowego zaraz szaleje). Po wymianie vrisa jezdzi jak dawniej, wczoraj na A4 220/h,
.
PS
MIH jak tam Vrisy z Lubania
: 2004-10-19 15:35
autor: marcus
Dzieki wielkie
,niestety nie mam serwisowki,a moja edukacja skonczyla sie na pozomie fiata 126-takie byly czasy
,wiec moze jeszcze panowie powiecie gdzie szukac tego vrisu
.Oczywiscie wielkie dzieki.
: 2004-10-19 15:53
autor: marcus
aha jeszcze jedno czy moze duzo palic.
: 2004-10-19 16:21
autor: Gość
: 2004-10-19 16:31
autor: marcus
to samo znalazlem w opcji szukaj i dlatego zbaranialem
: 2004-10-20 08:57
autor: rick
hehe, rzeczywiście masz 2.0 a to zupełnie inna sprawa, zasugerowałem sie i wypowiedzią MIHa i dowaliłem na temat 2.5. ups. Stopka mówi sama za siebie
. Ale jakby co to innym może sie przydać
: 2004-10-22 04:13
autor: marcus
takich informacji nigdy dosyc .dieki za szczere checi .jak sie wyjasni to dam znac.