Strona 1 z 3
wolne obroty na benzynie
: 2004-11-01 16:35
autor: piotrek
Silnik nie chce zapalać na benzynie a jak już zapali to poniżej 1000 obr. zgaśnie. Na gazie pali normalnie czy to jest kwestia wyczyszczenia wtryskiwaczy może ktoś już to robił , podobno czyści się wtryski a może to co innego
i jeszcze jedno włącznik przy zamku z maski silnika włącza lampke pod maską czy coś innego pytam bo nie mam lampki pod maską
Re: wolne obroty na benzynie
: 2004-11-01 17:01
autor: Gość
piotrek pisze:Silnik nie chce zapalać na benzynie a jak już zapali to poniżej 1000 obr. zgaśnie. Na gazie pali normalnie czy to jest kwestia wyczyszczenia wtryskiwaczy może ktoś już to robił , podobno czyści się wtryski a może to co innego
A jak mozna wyczyscic wtryskiwacze??
i jeszcze jedno włącznik przy zamku z maski silnika włącza lampke pod maską czy coś innego pytam bo nie mam lampki pod maską
lampke wlacza z tego co mi wiadomo wlasnie zamek przy masce
Re: wolne obroty na benzynie
: 2004-11-01 17:06
autor: piotrek
Dzięki właśnie chodziło mi żeby ktoś to potwierdził z tą lampką
: 2004-11-01 18:18
autor: Sh(.)(.)ters
Lampki nie włącza żaden bolec pod maską. Tajemnica tkwi w zamku - otwarcie maski powoduje zamknięcie obwodu i zapalenie lampki. No chyba że masz jakąś rzeźbę
.
: 2004-11-01 20:07
autor: P.I.M.P.O.
mam II gen i tam lampka jest rtęciowa więc trzeba w nią stuknąć i się zapala. w jedynkach jest inaczej?
: 2004-11-02 12:14
autor: kollek
Piotrek -> a jeździsz coś na benzynce czy tylko na gazie. Najczęściej jest to objaw nie jeżdżenia na benzynie. Znam takich którzy po zamontowaniu gazu zapomnieli wogóle o benzynie a teraz to na niej wogóle już auto nie chce jeździć. Ja bym zaczął od czyszczenia w tej chwili baku, przewodów, filtra paliwa, wtryskiwaczy. Z tego co mi wiadomo to istnieją do tego jakieś preparaty
: 2004-11-02 13:35
autor: philipe
a gdzie się reguluje obroty silnika?? bo mam troszkę niskie...
: 2004-11-02 13:43
autor: Gość
philipe pisze:a gdzie się reguluje obroty silnika?? bo mam troszkę niskie...
A jest taka jedna smieszna srubka przy przepustnicy
Ale nie wiem jak ja opisac.
: 2004-11-02 14:03
autor: philipe
jak jest jedna i śmieszna to napewno ją znajdę
: 2004-11-03 17:27
autor: piotrek
kollek pisze:Piotrek -> a jeździsz coś na benzynce czy tylko na gazie. Najczęściej jest to objaw nie jeżdżenia na benzynie. Znam takich którzy po zamontowaniu gazu zapomnieli wogóle o benzynie a teraz to na niej wogóle już auto nie chce jeździć. Ja bym zaczął od czyszczenia w tej chwili baku, przewodów, filtra paliwa, wtryskiwaczy. Z tego co mi wiadomo to istnieją do tego jakieś preparaty
w tym problem że poprzedni właściciel jeżdził tylko na gazie i właśnie próbuje to naprawić
: 2004-11-03 23:30
autor: piotrek
kollek pisze:Piotrek -> a jeździsz coś na benzynce czy tylko na gazie. Najczęściej jest to objaw nie jeżdżenia na benzynie. Znam takich którzy po zamontowaniu gazu zapomnieli wogóle o benzynie a teraz to na niej wogóle już auto nie chce jeździć. Ja bym zaczął od czyszczenia w tej chwili baku, przewodów, filtra paliwa, wtryskiwaczy. Z tego co mi wiadomo to istnieją do tego jakieś preparaty
Preparat wlewałem do benzyny troche było lepiej ale to nie to jutro wkładam wtryski podobno są już git przeczyszcze bak i zmienie filtr ,
poprzedni właściciel zmasakrował troche silnik i zrobiłem mu reanimacje
został jeszcze ten problem z paleniem na benzynie
: 2004-11-03 23:35
autor: Gość
buster pisze:potencjometr w rzepływomierzu
To takie cos co mierzy przeplyw rzepy hi hi hi
A przy przepustnicy jest jak byk jedna na płaski śrubtak.
Zgadza sie to to
: 2004-11-03 23:37
autor: piotrek
buster pisze:z tą lampką w jedynkach jest inaczej jak w 2gen
Sh(.)(.)ters to dobrze opisał. Mi się kiedyś kabelek przy zamku ułamał może i tak jest u Ciebie?
a Co do niskich obrotów to jest jeszcze takie obejście w przepływomierzu, wiem bo rozbierałem. ale do tego to już analizator trzeba.
W najgorszym przypadku walnięty potencjometr w rzepływomierzu i się dusi paliwem.
A przy przepustnicy jest jak byk jedna na płaski śrubtak.
Dzięki buster za informacje
lampki wogóle nie mam i dlatego nie wiem po co jest ten włącznik
sprawdze ten przepływomierz
znajomy powiedział żebym wyczyścił silniczek krokowy przy przepustnicy
: 2004-11-04 09:03
autor: Sh(.)(.)ters
pimpo pisze:mam II gen i tam lampka jest rtęciowa więc trzeba w nią stuknąć i się zapala. w jedynkach jest inaczej?
Pimpo szczerze mówiąc u mnie wygląda na zwyczajną żarówkę
. Nie trzeba stukać, zapala się bezpośrednio po zwolnieniu blokady maski. Jakiś czas temu w Route analizowaliśmy temat dokładnie w poszukiwaniu włącznika i doszliśmy do wniosku o zamku.
: 2004-11-04 10:53
autor: Gość
Sh(.)(.)ters pisze:
Pimpo szczerze mówiąc u mnie wygląda na zwyczajną żarówkę
. Nie trzeba stukać, zapala się bezpośrednio po zwolnieniu blokady maski. Jakiś czas temu w Route analizowaliśmy temat dokładnie w poszukiwaniu włącznika i doszliśmy do wniosku o zamku.
Tak tyle ze pimpo pisze o IIgen moze tam jest inaczej
: 2004-11-04 12:27
autor: MiH
piotrek pisze:znajomy powiedział żebym wyczyścił silniczek krokowy przy przepustnicy
To powiedz znajomemu że czas zacząć buraki kopać a nie doradzać w naprawie aut. Przy przepustnicy masz cięgno mechaniczne a nie silnik krokowy
: 2004-11-04 16:28
autor: Gość
MiH pisze:piotrek pisze:znajomy powiedział żebym wyczyścił silniczek krokowy przy przepustnicy
To powiedz znajomemu że czas zacząć buraki kopać a nie doradzać w naprawie aut. Przy przepustnicy masz cięgno mechaniczne a nie silnik krokowy
Uprzedziles mnie. Az poszedlem do garazu szukac jakiejs czesci mechanicznej przy przepustnicy, a ze to sie nazywa ciegno to nie wiedzialem, ale jest to mozliwe bo cia
gnie
: 2004-11-04 20:02
autor: piotrek
Ej nie dziwcie sie gość nie oglądając silnika palnoł jak go zapytałem żebym wyczyścił silniczek krokowy
a tak wogóle to bak mam ściągnięty i wyczyszczony składam też wtryski
i napisze czy coś sie zmieniło
: 2004-11-04 20:26
autor: piotrek
Jak nie masz obecni żarówki to podłącz ją pod właściwy konektor nie podłączaj czasem pod kompa
Nawet nie wiem gdzie jest wtyczka z tej lampki niema nawet kabli pod maską ale znajde to na serwisówce
gdzie jest ten przepływomierz z której strony przepustnicy
nie moge znajść
: 2004-11-04 20:47
autor: piotrek
ok poskładam wszystko do kupy i dam jutro na wieczór znać
a z tą śrubką przy przepustnicy już prubowałem
nic nie dało
: 2004-11-04 22:10
autor: piotrek
pisałem to wcześniej na gazie normalne obroty a na benzynce kapa poniżej 1000 gaśnie czyli bardziej bym był za układem paliwowym , wtryski itd. gość wcześniej jeżdził tylko na gazie.
no i czasem zapali na benzynce a czasem nie ale raczej nie chce na benzynce, a na gazie full wypas
mam nadzieje że jutro dojde do tego . Pozdrowionka dla wszyskich
: 2004-11-07 11:18
autor: piotrek
Wyczyściłem bak i układ paliwowy , gość przeczyścił wtryski no i wlałem nową benzynke
i wszystko jest ok już nie gaśnie poniżej 1000 obr.
pali normalnie tylko obroty troche skaczą
chyba jeszcze zapłon ustawie
Dzięki wszystkim za rady
: 2004-11-07 22:00
autor: Gość
piotrek pisze:Wyczyściłem bak i układ paliwowy , gość przeczyścił wtryski no i wlałem nową benzynke
i wszystko jest ok już nie gaśnie poniżej 1000 obr.
pali normalnie tylko obroty troche skaczą
chyba jeszcze zapłon ustawie
Dzięki wszystkim za rady
A obroty troche nie faluja od sondy??
: 2004-11-07 23:09
autor: piotrek
Trudno powiedzieć
bo na gazie jest ok
: 2004-11-18 21:28
autor: piotrek
Po tym wszystkim postanowiłem wymienić filtr powietrza i przeczyścić przepływomierz ale okazało sie że jest ok , poskręcałem wszystko i okazało się że chodzi super na niskich obrotach ale jak nacisne gaz to sie dławi tak jakby miał zgasnąć , jak wcisne pedał gazu to zgaśnie musze naciskać pare razy na gaz to jakoś wchodzi na obroty ale nie bardzo czy to od filtra
Chodzi oczywiście o benzyne bo gaz chodzi super