Strona 1 z 1
Tuning mechaniczny 2.2 GL
: 2005-01-08 18:52
autor: Bartas
Chce dodac mojemu 2.2 GL mocy.Planuje kupno sportowego wydechu i splanowanie głowicy, moze doradzicie gdzie moznaby to tanio zrobic i jak sie dotego zabrac.Najbardziej waham sie z wydechem (kupic kompletny układ-drogo, czy moze wywalic katalizator i kupic tłumnik koncowy-mniej mocy).Doradzcie, bo jesli o to chodzi to sie ucze.
: 2005-01-08 21:22
autor: Quaki
napisz najpierw jakimi srodkami dysponujesz
pozdrawiam
Re: Tuning
: 2005-01-08 22:24
autor: asdero
Bartas pisze:Najbardziej waham sie z wydechem (kupic kompletny układ-drogo, czy moze wywalic katalizator i kupic tłumnik koncowy-mniej mocy)
Kupić kompletny
odpowiedni układ.
Re: Tuning
: 2005-01-09 00:06
autor: Gość
asdero pisze:Bartas pisze:Najbardziej waham sie z wydechem (kupic kompletny układ-drogo, czy moze wywalic katalizator i kupic tłumnik koncowy-mniej mocy)
Kupić kompletny
odpowiedni układ.
Najlepiej własna robota metodą prób i błędów. A jeśli nie ma możliwości
to kompletny oklad przelotowy dedykowany
Bartas pisze:Chce dodac mojemu 2.2 GL mocy.Planuje kupno sportowego wydechu i splanowanie głowicy, moze doradzicie gdzie moznaby to tanio zrobic i jak sie dotego zabrac
A jeśli się zabierasz za planowanie głowicy to raczej
dobrze i
tanio
niestety ale nie idą razem w oparze.
Zastanawia mnie tylko po co planować głowice no chyba że wymniasz
na kute tłoki, tytanowe sprężyny zaworów, dodajesz Turbo, odprężasz
silnik itp. Nie łatwiej było kupić GT?? byś miał gotowca, który z tym z
fabryki wyjechał.
: 2005-01-10 00:13
autor: Mr. Cynk
.
: 2005-01-12 20:10
autor: Bartas
Mam w granicach 1500 (ale odkladam). Nie chce GT, bo za duzo by palil. Chce dodac mojemu pare koni mocy bez wyraznego wzrostu spalania.
Chyba po prostu kupie gotowe układy dolotowy i wydechowy, ale musze jeszcze troche kasy odlozyc.
: 2005-01-12 23:42
autor: Gość
Wersja GT pali nie wiele więcej od GL.
A zamontowanie dolotu i wydechu doda łatwości wkręcania się na obroty
samej mocy jakoś odczuwalnie nie podnosi.
A jeśli masz zamiar zrobić sobie przedmuchy w silniku

to licz się
z tym że spalanie wzrośnie o ok. 1l
Turbina to fajna rzecz, nie wiesz co tracisz, a jak już wyżej pisąłem
spalanie nie jest drastyczne. Mi w mieście pali 9-10l przy wybujanej
jeździe z fantazją może być wyżej, ale to nawet w mało litrażowych samochodach
jest osiągalne.
: 2005-01-13 09:32
autor: Qki G
no wlasnie nie ma duzej roznicy
a jak ty zaczniesz tuningowac i dlubac w silniku to nie zdziw sie jak ci zacznie palic wiecej niz wesja gt

: 2005-01-13 13:55
autor: Mr. Cynk
.
: 2007-03-20 15:55
autor: davidlive
To gl tak strasznie mniej pali ???
Dla mnie to bezsens , turbo daje taka możliwość , że można sobie jechać bez niego nawet do 5 tyś , a wrazi wyskoku jakiegoś czarnego BMW masz czym przycisnąć .
Więc jak 1 to tylko gt .
: 2007-03-20 20:49
autor: OLEY
Widzę David, że wzięło Cię na odświeżanie starych tematów.
Ale to i dobrze, przynajmniej nikt Ci ich nie pozamyka.
A wracając do tematu, to tak jak wcześniej było napisane, różnica w spalaniu między GL a GT (bez używania turbiny bądź używania jej sporadycznie) praktycznie nie występuje.
Jedyna różnica w spalaniu występuje, kiedy ktoś lubi się "bawić" turbiną,
no ale wtedy " nie ma zmiłuj", za przyjemność trzeba przecież płacić.
