Głównie do posiadaczy 2.0 euro.
: 2005-01-24 00:14
Witam.
Mam pytanie odnośnie kontrolki check engine. Chodzi o to czy u was przy nagrzanym silniku i odpięciu w czasie pracy wtyczki np. przepływomierza zapala się kontrolka. Pytam dlatego że nie mogę dojść końca ze swoim silnikiem. Jeszcze przed remontem byłem na kompie u "fachowców" i stwierdzili 0 błędów. Powód słabych osiągów to "silnik spala olej a sonda odczytuje to jako zbyt bogata mieszanka i obcina dawkę. Należy się remont motora i 100 PLN." Po remoncie i 3000km. to samo. Lekka poprawa po zdemontowaniu miksera LPG ale to nie to. Może macie jakiś patent na odczytanie kodów za pomocą kontrolki? Mam kompa FS63.. instalacja Mazdy. Wszystkie opisane dotąd sposoby nie działają. Coś wspomniane jest o kodach 3 cyfrowych według jakiegoś standardu. Obecnie po włączeniu zapłonu check engine zapala się i gaśnie zaraz po odpaleniu. Natomiast nie zapala się przy pracy bez sondy i przepływomierza. Obecnie mam zaślepiony dopływ spalin do EGR ale to chyba bez znaczenia. Czy możliwe jest że komp jest uszkodzony i pracuje w jakimś trybie awaryjnym Powoli mi to się nudzi i może się to źle skończyć dla tego silnika.
Mam pytanie odnośnie kontrolki check engine. Chodzi o to czy u was przy nagrzanym silniku i odpięciu w czasie pracy wtyczki np. przepływomierza zapala się kontrolka. Pytam dlatego że nie mogę dojść końca ze swoim silnikiem. Jeszcze przed remontem byłem na kompie u "fachowców" i stwierdzili 0 błędów. Powód słabych osiągów to "silnik spala olej a sonda odczytuje to jako zbyt bogata mieszanka i obcina dawkę. Należy się remont motora i 100 PLN." Po remoncie i 3000km. to samo. Lekka poprawa po zdemontowaniu miksera LPG ale to nie to. Może macie jakiś patent na odczytanie kodów za pomocą kontrolki? Mam kompa FS63.. instalacja Mazdy. Wszystkie opisane dotąd sposoby nie działają. Coś wspomniane jest o kodach 3 cyfrowych według jakiegoś standardu. Obecnie po włączeniu zapłonu check engine zapala się i gaśnie zaraz po odpaleniu. Natomiast nie zapala się przy pracy bez sondy i przepływomierza. Obecnie mam zaślepiony dopływ spalin do EGR ale to chyba bez znaczenia. Czy możliwe jest że komp jest uszkodzony i pracuje w jakimś trybie awaryjnym Powoli mi to się nudzi i może się to źle skończyć dla tego silnika.