mam problem ze skrzynia autom.plis pomoc
- Witek.w-wa
- Posty: 272
- Rejestracja: 2003-12-09 13:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
- Qki G
- Klubowicz
- Posty: 2916
- Rejestracja: 2004-08-20 09:04
- Galeria: viewtopic.php?t=5511
- Lokalizacja: Warszawa
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Witek.w-wa
- Posty: 272
- Rejestracja: 2003-12-09 13:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Z tego co widzę, fiodi przed chwilą przeglądał forum, ale chyba go koledzy speszyli...
Cieszymy się, że jednak żyjesz!
Napisz coś o aucie a napewno ktoś pomoże.
Cieszymy się, że jednak żyjesz!
Napisz coś o aucie a napewno ktoś pomoże.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Prawdopodobnie przycina Ci się któryś elektrozawór, lub jeden z tłoczków w sterowniku. Wymiana oleju może choć nie musi pomóc. Ja jak rozebrałem swój sterownik to co nieco syfu z niego jeszcze wywaliłem. Jeśli znowu zaczął jeździć to wymień olej. Może obędzie się bez rozbierania skrzyni, czego Ci życzę
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- spown
- Posty: 633
- Rejestracja: 2004-09-23 20:49
- Galeria: viewtopic.php?t=5507
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Tylko, że do Sopotu daleko. Ale fakt faktem - całą skrzynię można w 4 godziny(i to bez pośpiechu) zrobić wraz z czyszczeniem sterownika i wymianą popalonych tarczek. I co mi się bardzo podoba nie trzeba jej wymontowywać z samochodu :D:Dspown pisze:A jak jednak trzeba będzie rozebrać, to uśmiechnij się do Maćka, On ma w tym niemałą wprawę
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Mam pytanie odnośnie skrzyni automatycznej.
Co może być przyczyną, że skrzynia ma problem z załączeniem biegu, efekt jest taki sam na wstecznym i przy zmianie na wyższy bieg.
Włączając "D" skrzynia powinna od razu zaczynać ciągnąć, a w tej efekt jest taki że trzeba dodać więcej gazu dopiero się załącza.
Czy to może być wina pompy, może sterownika.
Pozdrawiam!
Co może być przyczyną, że skrzynia ma problem z załączeniem biegu, efekt jest taki sam na wstecznym i przy zmianie na wyższy bieg.
Włączając "D" skrzynia powinna od razu zaczynać ciągnąć, a w tej efekt jest taki że trzeba dodać więcej gazu dopiero się załącza.
Czy to może być wina pompy, może sterownika.
Pozdrawiam!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Dobrze Andrzej kombinujesz, gdzieś jest za niskie ciśnienie. A wina może być nie tylko po stronie sterownika i pompy. Przytarte tarczki lub walnięty o-ring też może być przyczyną. W probku? A i jak moje fotki? Wydaje mi się, że byłeś nawet pod moją firmą w zeszłym tygodniuAndrzej pisze:
Włączając "D" skrzynia powinna od razu zaczynać ciągnąć, a w tej efekt jest taki że trzeba dodać więcej gazu dopiero się załącza.
Czy to może być wina pompy, może sterownika.
Pozdrawiam!
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Niestety nie byłem.
Skrzynia od forda scorpio, przy czym tarczki raczej nie bo nie wierzę żeby się wytarły na wszystkich biegach, z wstecznym włącznie.
Skrzynia od forda scorpio, przy czym tarczki raczej nie bo nie wierzę żeby się wytarły na wszystkich biegach, z wstecznym włącznie.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Wystarczy na pierwszym i dalsze nie wskoczą. Ja bym na sterownik stawiał, albo uszczelnienie przy samej pompie.Andrzej pisze:Niestety nie byłem.
Skrzynia od forda scorpio, przy czym tarczki raczej nie bo nie wierzę żeby się wytarły na wszystkich biegach, z wstecznym włącznie.
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
Kupując probka i eksploatując go korzystałem i korzystam nadal ze strony
www.automat.pl Polecam bo naprawde jest warta uwagi
Pozdro for all
www.automat.pl Polecam bo naprawde jest warta uwagi
Pozdro for all
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)