Strona 1 z 1
gaz juz jest
: 2005-03-16 16:54
autor: emo
: 2005-03-16 18:07
autor: Robert
Będziesz w Borkach? Byś pokazał...
: 2005-03-16 18:15
autor: Jookerr
A mam takie skromne pytanie.
Masz jedyneczke
bez turbinki czy
z turbinka ?
Bo 1700 zl to raczej zwykla instalacja a do turbinki czegos takiego bym nie zalozyl.
(Ja ogolnie nie lubie gazu)

: 2005-03-16 18:19
autor: Robert
Ja bym po wcześniejszych wypowiedziach emo obstawiał turbinkę i dlatego chętnie obejrzę

: 2005-03-16 18:24
autor: Jookerr
Sorki cofam pytanie.
Wiec jezeli to zwykla instalacja to zycze ci aby twoj probek pojezdzil jak najdluzej bez awarii.
spoko
: 2005-03-16 19:47
autor: emo
: 2005-03-17 17:42
autor: Robert
Borki?
: 2005-03-18 06:37
autor: zimek
witam.
Ja też mam zamiar zagazować swojego 2,2 GT i z miłą chęcią rzuciłbym oczkiem na "gatunek" i montaż Twojej instalacji.
Pozdrawiam.
Czekam na opis i fotki to może też taką sobie sprawię

: 2005-03-18 09:02
autor: Pelot
Robert pisze:Borki?
chyba nie....

: 2005-03-20 09:50
autor: Mr. Cynk
.
: 2005-04-02 11:40
autor: MiH
Re: spoko
: 2005-05-17 23:30
autor: Kurkurior
Ja mam identycznie. Niedawno odebralem i smiga ok. Mam lekki spadek mocy na niskich obrotach, ale jak turbo sie wlacza to jest ok.
Pytalem gazownika co on na to ze w turbinie jest kilkaset stopni i tam ma gaz wejsc. Stwierdzil ze to nie przeszkadza

: 2005-05-18 01:22
autor: Bogdan9999
: 2005-05-18 10:20
autor: MiH
: 2005-05-18 11:25
autor: Kurkurior
Nie robcie mu krzywdy! Sympatyczny człowiek

Fort auto gaz na Chopina 5. Bardzo dokładnie i solidnie wszystko mi zmontowali. Dopoki nie wybuchnie nie mam powodu do narzekan

: 2005-05-18 11:46
autor: MiH
Potem moesz już nie móc narzekać...
: 2005-05-18 15:27
autor: Yaneeck
ja tylko tak dla poparcia kolegów podrzuce tekscik z forum Saaba - czasem tam poczytam conieco bo to fajne autka

...
Niestety kolega ma racje, nie rozumiem zacietrzewienia ludzi jeżdżącymi zagazowanymi turbo na zwracaną im uwagę, wiele razy widziałem wypalone dziury w tłokach, wypalone zawory i turbiny którym spadło ciśnienie doładowania z powodu za dużej szczeliny, pokrzywionych od temperatury łopatek czy popękanego zaworu upustowego, rozumiem że ich nie stać na benzynę, dziwne tylko że za to stać ich na naprawy.
i coś ode mnie - instalacja kosztuje 1700zł .... hmmm koszt gazu to połowa ceny paliwa.. hmm, wychodzi tak: - wezme pod uwagę ze jezdzisz jakies 20.000km. - inaczej jaki jest sens wkładać gaz ?... spalasz jakies 12 gazu do 10 paliwa... i mamy :
w pierwszym roku zyskujesz 1500zł na czysto - na ile napraw turbiny to wystarczy?

: 2005-05-18 16:10
autor: MiH
a ja widziałem skrzywiony korbowód - na benzynie...
a ja widziałem urwany zawór i jakie spustoszenie dokonał on w cylindrze.... - na benzynie...
i wiele innych rzeczy na benzynie...
Wiele rzeczy ma wpływ na kondycje naszych autek. Gaz jest jedną z nich. Pytanie - czy lepiej jeździć na dobrze wyregulowanym gazie czy na chrzczonym paliwie acetonem i innymi rozpuszczalnikami?
: 2005-05-18 19:58
autor: Kurkurior
Yaneeck pisze:
w pierwszym roku zyskujesz 1500zł na czysto - na ile napraw turbiny to wystarczy?

Napewno masz racje, ale ja zakładając gaz kierowałem sie czym innym. Otóż mam znakomity komfort psychiczny że jeżdze tanio. Cenie sobie ten komfort, bo mam duużo lepszy humor

Kalkulacji rocznych, czy innych nie robie bo nie czuje już potrzeby
