Strona 1 z 1

Kontrolka BREAK na desce

: 2005-05-17 23:08
autor: emo
Witam mam mały problem przy ostrychy skretach zapala sie kontrolka BREAK na desce co moze byc tego przyczyna pozdrawiam za odpowiedzi dzieki

: 2005-05-17 23:46
autor: kicur
no weglug mnie nisi poziom plynu hamulcowego.. chyba :lol:

: 2005-05-18 00:00
autor: Kula
A w moim probku na zakretach zapala sie kontrolka od pasow :) Powaznie. Widac tymi autami trzeba tylko prosto jezdzic he he :)

: 2005-05-18 08:39
autor: OLEY
kicur pisze:no weglug mnie nisi poziom plynu hamulcowego.. chyba :lol:
Również stawiam na płyn.Uzupełnij zbiorniczek.

: 2005-05-18 11:58
autor: biker
kicur pisze:no weglug mnie nisi poziom plynu hamulcowego.. chyba :lol:
Dołaczam się prawie na 100%

: 2005-05-18 17:12
autor: cevinek
albo jakiś luźny kabelek...który na zakrętach sobie lata....

: 2005-05-19 12:57
autor: Robert
A ja w takiej jedyneczce z turbo jak Emo mam kiepski wyłącznik pod dźwignią ręcznego i czasem źle kontaktuje. Muszę zwalniając ręczny odchylać dźwignię trochę na bok i wtedy wyłącza. Ale poziom płynu zawsze warto sprawdzić.

dzieki

: 2005-05-22 14:19
autor: emo
tak mieliscie racje lipa byla z plynem ale teraz juz jest oki dzieki za podpowiedz pozdrawiam

Re: dzieki

: 2005-05-22 15:39
autor: Gość
emo pisze:tak mieliscie racje lipa byla z plynem ale teraz juz jest oki dzieki za podpowiedz pozdrawiam
To teraz pytanie dlaczego było go tak mało, płyn hamulcowy z reguły nie ucieka, więc coś musi być przyczyną.

Re: dzieki

: 2005-05-22 17:30
autor: cevinek
Sqad pisze:
emo pisze:tak mieliscie racje lipa byla z plynem ale teraz juz jest oki dzieki za podpowiedz pozdrawiam
To teraz pytanie dlaczego było go tak mało, płyn hamulcowy z reguły nie ucieka, więc coś musi być przyczyną.
Jedną z przyczyn mogą być zużyte w znacznym stopniu klocki hamulcowe...wtedy też jest efekt małej ilości płynu....

: 2005-05-22 23:37
autor: biker
Popieram

Klocki i tarcze też się zużywają.

Co może być przyczyną niskiego poziomu płynu.


Pozdro

: 2005-05-23 12:59
autor: philipe
u mnie ciągle się żarzy kontrolka od ręcznego, a jak zaciągnę ręczny to się normalnie zapala, to dlaczego nie gaśnie całkiem jak wyłączę ręczny :?: może ktoś wie :?:

: 2005-05-23 13:38
autor: OLEY
Problem z alternatorem.
Koniec szczotek,regulator napięcia,luzny pasek klinowy.
Najprawdopodobniej koniec szczotek się zbliża.