Strona 1 z 1
Kontrolka BREAK na desce
: 2005-05-17 23:08
autor: emo
Witam mam mały problem przy ostrychy skretach zapala sie kontrolka BREAK na desce co moze byc tego przyczyna pozdrawiam za odpowiedzi dzieki
: 2005-05-17 23:46
autor: kicur
no weglug mnie nisi poziom plynu hamulcowego.. chyba
: 2005-05-18 00:00
autor: Kula
A w moim probku na zakretach zapala sie kontrolka od pasow
Powaznie. Widac tymi autami trzeba tylko prosto jezdzic he he
: 2005-05-18 08:39
autor: OLEY
kicur pisze:no weglug mnie nisi poziom plynu hamulcowego.. chyba
Również stawiam na płyn.Uzupełnij zbiorniczek.
: 2005-05-18 11:58
autor: biker
kicur pisze:no weglug mnie nisi poziom plynu hamulcowego.. chyba
Dołaczam się prawie na 100%
: 2005-05-18 17:12
autor: cevinek
albo jakiś luźny kabelek...który na zakrętach sobie lata....
: 2005-05-19 12:57
autor: Robert
A ja w takiej jedyneczce z turbo jak Emo mam kiepski wyłącznik pod dźwignią ręcznego i czasem źle kontaktuje. Muszę zwalniając ręczny odchylać dźwignię trochę na bok i wtedy wyłącza. Ale poziom płynu zawsze warto sprawdzić.
dzieki
: 2005-05-22 14:19
autor: emo
tak mieliscie racje lipa byla z plynem ale teraz juz jest oki dzieki za podpowiedz pozdrawiam
Re: dzieki
: 2005-05-22 15:39
autor: Gość
emo pisze:tak mieliscie racje lipa byla z plynem ale teraz juz jest oki dzieki za podpowiedz pozdrawiam
To teraz pytanie dlaczego było go tak mało, płyn hamulcowy z reguły nie ucieka, więc coś musi być przyczyną.
Re: dzieki
: 2005-05-22 17:30
autor: cevinek
Sqad pisze:emo pisze:tak mieliscie racje lipa byla z plynem ale teraz juz jest oki dzieki za podpowiedz pozdrawiam
To teraz pytanie dlaczego było go tak mało, płyn hamulcowy z reguły nie ucieka, więc coś musi być przyczyną.
Jedną z przyczyn mogą być zużyte w znacznym stopniu klocki hamulcowe...wtedy też jest efekt małej ilości płynu....
: 2005-05-22 23:37
autor: biker
Popieram
Klocki i tarcze też się zużywają.
Co może być przyczyną niskiego poziomu płynu.
Pozdro
: 2005-05-23 12:59
autor: philipe
u mnie ciągle się żarzy kontrolka od ręcznego, a jak zaciągnę ręczny to się normalnie zapala, to dlaczego nie gaśnie całkiem jak wyłączę ręczny
może ktoś wie
: 2005-05-23 13:38
autor: OLEY
Problem z alternatorem.
Koniec szczotek,regulator napięcia,luzny pasek klinowy.
Najprawdopodobniej koniec szczotek się zbliża.