Samochód stoi.... Co dalej
Samochód stoi.... Co dalej
Jednej osobie z klubu zgasł samochód i nie wiadomo co dalej.
Na dzieńdobry posprawdzałem kody błędów, no i co się okazało. Wywaliło dość ciekawe błędy które mnie zainteresowały, mianowicie 25, 26, 28.
25 - Fuel Pressure Regulator Control (PRC) Solenoid -
26 - Canister Purge (CANP) Solenoid
28 - EGR Control (EGRC) Solenoid
Ku mojemu zdziwieniu dwie wtyczki z tyłu silnika (mocowane do tylenj ściany silnika były wypięte), po ich podpięciu błąd numer 25 i 28 znikneły. Został problem błędu numer 26.
Znalazłem szukać Selenoidu od Canistra, co się okazało jeden wężyk był ułamany i w ogóle nie wpięty. Polecieliśmy po ten selenoid bo w piwnicy mamy jeszcze jeden kolektor ssący.
Zamontowaliśmy ów dziwnie wyglądające cudo, no i samochód jak dalej nie odpalał tak nie odpala.
Dodam że kopułka i palec rozdzielacza wymienione, iskra na świecy jest wache dostaje, czujnik przeciążeniowy w bagażniku spięty na krótko żeby nie było niedomówień.
Ja rozkładam ręce.
Aha po wymianie selenoidu błąd nr. 26 nie zniknoł.
Na dzieńdobry posprawdzałem kody błędów, no i co się okazało. Wywaliło dość ciekawe błędy które mnie zainteresowały, mianowicie 25, 26, 28.
25 - Fuel Pressure Regulator Control (PRC) Solenoid -
26 - Canister Purge (CANP) Solenoid
28 - EGR Control (EGRC) Solenoid
Ku mojemu zdziwieniu dwie wtyczki z tyłu silnika (mocowane do tylenj ściany silnika były wypięte), po ich podpięciu błąd numer 25 i 28 znikneły. Został problem błędu numer 26.
Znalazłem szukać Selenoidu od Canistra, co się okazało jeden wężyk był ułamany i w ogóle nie wpięty. Polecieliśmy po ten selenoid bo w piwnicy mamy jeszcze jeden kolektor ssący.
Zamontowaliśmy ów dziwnie wyglądające cudo, no i samochód jak dalej nie odpalał tak nie odpala.
Dodam że kopułka i palec rozdzielacza wymienione, iskra na świecy jest wache dostaje, czujnik przeciążeniowy w bagażniku spięty na krótko żeby nie było niedomówień.
Ja rozkładam ręce.
Aha po wymianie selenoidu błąd nr. 26 nie zniknoł.
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Brak codziennych pieszczot i zazdrość o zlot - już to wyjaśniałem http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=4934
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Witek.w-wa
- Posty: 272
- Rejestracja: 2003-12-09 13:58
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Wiecie co, nie wiem jak to wygląda w I-gen., a w szczególności w LX'e, ale czy jest coś tam takiego jak czujnik wody w paliwie lub spalania stukowego. (Wujas jak miał gówniane paliwo w zbiorniku w Ciroenie to też za cholerę nie mógł odpalić samochodu).
Kolejna sprawa to może padła przepływka i komp nie pozwala odpalić auta.
Ale faktycznie zastanawiające jest to, że jak jest paliwo i dobra iskra to nie ma bata żeby nie odpaliło.
Kolejna sprawa to może padła przepływka i komp nie pozwala odpalić auta.
Ale faktycznie zastanawiające jest to, że jak jest paliwo i dobra iskra to nie ma bata żeby nie odpaliło.
Ford Probe 2.0 '94r.
3 miechy borykałem sie z paleniem swojego autka,i kiedy byłem go juz gotów wyzłomować ze zlości,przez przypadek odpiąłem komp od sterowania zawieszenia-pod prawym fotelem obok wzmacniacza,jeśli ktoś go ma:).Objawy miałem takie same-paliwo i iskra były,a autko nie paliło,bądz zaraz gasło i nie chodziło na wszystkie gary.Po odpięciu chodzi bez zarzutu.Nie wiem co jest grane i gdzie leży przyczyna bo komp jest dobry a zwarcie zrobiło się gdzie indziej.
PROBAS 89r, 2,2GT
Rzeczy niemożliwe wykonuję od ręki-na cuda trzeba chwilę poczekać.
Rzeczy niemożliwe wykonuję od ręki-na cuda trzeba chwilę poczekać.
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
a takie pytania - jak sprawdziliście że paliwo jest? czy wtryski mają zasilanie? świeca jest sucha czy mokra? jeśli mokra to jak bardzo? (może zalany?) Czy jest sprężanie? Czy iskra jest podczas kręcenia rozrusznikiem czy macie wymontowany cały aparat i kręcicie króćcem? czy sprawdzaliście znaki na rozrządzie? może pasek pękł (jak u nikosia) lub zdarło zęby? sprawdzaliście ciśnie nie na tłokach? a w ogóle - co sprawdziliście? na autostarcie chce w ogóle gadać?
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Jest mokra do tego z pompy sika.MiH pisze:a takie pytania - jak sprawdziliście że paliwo jest? czy wtryski mają zasilanie? świeca jest sucha czy mokra? jeśli mokra to jak bardzo? (może zalany?)
Jak jest wykręcona jedna świeca to podczas rozruchu inaczej brzmi, powinno być, nie było jak sprawdzić.MiH pisze:Czy jest sprężanie?
JestMiH pisze:Czy iskra jest podczas kręcenia rozrusznikiem
NieMiH pisze:czy macie wymontowany cały aparat i kręcicie króćcem?
Tam nie lookałemMiH pisze:czy sprawdzaliście znaki na rozrządzie? może pasek pękł (jak u nikosia) lub zdarło zęby?
napisałem wyżejMiH pisze:sprawdzaliście ciśnie nie na tłokach?
Pisałem w pierwszym moim poście w tym temacie.MiH pisze: a w ogóle - co sprawdziliście?
MiH pisze:na autostarcie chce w ogóle gadać?
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-08-08 13:37
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17880
- Lokalizacja: Nasielsk
Re: Samochód stoi.... Co dalej
Odświeżę trochę temat...co to może być ten kod 25- Fuel Pressure Regulator Control (PRC) Solenoid ?? Przetłumaczyłem to sobie w necie ale nadal nic z tego nie rozumiem :p
- Bendek
- Posty: 553
- Rejestracja: 2007-01-22 20:53
- Galeria: viewtopic.php?t=14998
- Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków
Re: Samochód stoi.... Co dalej
źle podłączone podciśnienia jak na mój gust....
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-08-08 13:37
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17880
- Lokalizacja: Nasielsk
Re: Samochód stoi.... Co dalej
No i właśnie nie, sprawdziłem układ podciśnień zgodnie ze schematem i wychodzi na to,że wszystko jest w jak najlepszym porządku;/
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Samochód stoi.... Co dalej
FPRCdj_krzynio pisze: Fuel Pressure Regulator Control (PRC) Solenoid ?? Przetłumaczyłem to
sobie w necie ale nadal nic z tego nie rozumiem
Fuel Pressure Regulator Control
Zawór sterowany podciśnieniowo ustalający ciśnienie w układzie paliwowym po stronie wtrysków paliwa.
Czy tak przetłumaczyłeś?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Bendek
- Posty: 553
- Rejestracja: 2007-01-22 20:53
- Galeria: viewtopic.php?t=14998
- Lokalizacja: Tomaszów Maz.- Będków
Re: Samochód stoi.... Co dalej
czyściłeś może egr? przekładałeś silnik? zmieniałeś alternator "górą"?
PROBE I 2,2 Turbo black 91r.
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-08-08 13:37
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17880
- Lokalizacja: Nasielsk
Re: Samochód stoi.... Co dalej
Z tego co mi wiadomo to silnik był zmieniany bo poprzedni przegrzał się...jedyne co mogli źle zrobić to podpiąć podciśnienia ale to jak już pisałem, sprawdziłem.
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Samochód stoi.... Co dalej
Ale co sprawdziłeś? Tylko podłączenie rurek, czy coś jeszcze?dj_krzynio pisze:...jedyne co mogli źle zrobić to podpiąć podciśnienia ale to jak już pisałem, sprawdziłem.
Przecież tu chodzi o regulator. Sprawdzałeś go?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 2008-08-08 13:37
- Samochód: Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=17880
- Lokalizacja: Nasielsk
Re: Samochód stoi.... Co dalej
sprawdziłem właśnie z tego schematu podłączenie podciśnień wszystkich które znajdują się w tylnej części silnika. Można jakoś sprawdzić ten czujnik np. miernikiem ??